Hey, Apple Pay! – witamy najbardziej wyczekiwane płatności w Polsce

Mamy dobrą wiadomość dla użytkowników marki Apple. Od 19 czerwca w Banku Zachodnim WBK możecie korzystać z cyfrowego portfela Apple Pay!

Czy iPhone, Apple Watch, iPad czy MacBook mogą zastąpić tradycyjny portfel? Tak! Wystarczy dodać do wybranego urządzenia kartę Visa lub Mastercard i gotowe.

Gdzie płacić? Cyfrowy portfelem zapłacicie za zakupy w sklepach, internecie oraz w aplikacjach, które akceptują płatności Apple Pay.

Co z tym bezpieczeństwem? Apple Pay korzysta z wbudowanych funkcji zabezpieczeń na urządzeniu i wymaga ustawienia kodu dostępu. Nigdy nie udostępnia sprzedawcy prawdziwego numeru Twojej karty. Podczas płatności wykorzystywany jest jej indywidulany, wirtualny numer. Transakcje potwierdzasz za pomocą Touch ID lub Face ID.

Cieszymy się, że po raz kolejny możemy udostępnić Wam wygodną metodę płatności, która ułatwi codziennie bankowanie. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacji na temat nowej funkcji na stronie www.bzwbk.pl/applepay

 

Apple Pay, logo Apple, iPhone, iPad, Apple Watch i Touch ID są znakami towarowymi firmy Apple Inc.
Apple Pay działa z iPhone’em 6 i nowszymi w sklepach, aplikacjach i stronach internetowych w Safari; z Apple Watch w sklepach i aplikacjach (wymaga iPhone’a 6 lub nowszego); z urządzeniami iPad Pro, iPad (5. generacji), iPad Air 2 i iPad mini 3 oraz nowszymi w aplikacjach i stronach internetowych w Safari; oraz na komputerze Mac (2012 lub nowszym) w Safari za pomocą iPhone’a lub Apple Watch z Apple Pay. Listę zgodnych urządzeń Apple Pay można znaleźć na stronie https://support.apple.com/uk-uk/km207105
Szczegóły oferty Banku oraz informacje o opłatach i prowizjach dostępne są w oddziałach Banku Zachodniego WBK S.A., na bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 19.06.2018 r.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Czy apple pay jest dostepne także dla klientów firmowych?

  • Niestety mam ten sam problem. Dzwoniłam już nawet do Wsparcia Apple bo myślałam, że może coś nie tak z modułem NFC-wykonano diagnostykę-z modułem wszystko w porządku, zresetowałam nawet ustawienia sieci ale niestety nadal terminal nie widzi karty…

  • Skonfigurowałem Apple Pay, dodałem kartę, natomiast usługa nie działa, tj. Zbliżając urządzenie do terminala (po oczywiście weryfikacji touchID), nic sie nie dzieje. Próbowałem ba kilku terminalach i niestety nic, co mam zrobić w takiej sytuacji ?

    • Panie Łukaszu, czy funkcja zbliżeniowa na karcie plastikowej jest włączona? Jaki napis jest wyświetlony pod wizerunkiem karty w aplikacji Wallet?

      • Dziękuje za opdowiedz. Tak karta płatnicza i jej funkcja zbliżeniowa normalnie funkcjonuje, używam jej zaraz po tym jak Apple pay nie odnosi skutki. Akurat korzystam z wersji językowej EN w telefonie, wiec pod karta mam informacje „Visa dopasowana is ready for Apple Pay”. Po oczywiście weryfikacji touchID otrzymuje komunikat „hold near reader”, ale tak jak wspomniałem nic sie nie dzieje. Co próbowałem: sprawdziłem czy telefon ma wszystkie aktualizacje oraz usunąłem kartę i dodałem ponownie. Będę wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

Dodaj komentarz