Wiosenne nowości w BZ WBK

Tegoroczny maj jest intensywny, a do jego zakończenia jeszcze kilka dni, w których wydarzy się wiele. Dzień matki i oczywiście… RODO! Następują po sobie dzień po dniu i ten splot okolicznościowy wydaje się wyjątkowo pomyślny.

Bo pomyślcie przez chwilę. Czy istnieje lepszy prezent dla rodzicielki niż ozdobna, bogato ilustrowana „Polityka przetwarzania danych osobowych”? Oczywiście z obowiązkowymi życzeniami na pierwszej stronie. W twardej oprawie ma się rozumieć. To wyraża więcej niż tysiące słów. Wszak już starożytni wiedzieli, że dbałość o dane osobowe innych osób stanowi najwyższy wyraz miłości. Jak widać historia kołem się toczy. Wróćmy jednak do naszego prezentu…. Można dołączyć czekoladki, ale nikt nam nie wypomni, jeśli tego nie uczynimy. W końcu darowanej „Polityce” w zęby się nie zagląda.

Tym z Was, którzy pytają nas: „Co u Was słychać?”, odpowiem krótko – dzieje się.

Zaplanuj płatność

Dwie nowości w sekcji „Przelewy i płatności”. Dodaliśmy zakładkę „Nadchodzące płatności”, w której możecie przejrzeć większość zleconych operacji z datą przyszłą – w tym zlecenia stałe. Tuż obok znajdziecie zakładkę „Do zaplanowania”. Trafią tutaj przelewy, które naszym zdaniem będziecie chcieli wykonać. Comiesięczny rachunek za czynsz, opłata za internet lub TV, a może faktura za telefon? Z nami to proste.

RODO

O tym napisano już tyle, że nie chcę się powtarzać, więc napiszę krótko. Powinno być lepiej dla Was. W wolnej chwili możecie zajrzeć, do „Polityki przetwarzania danych osobowych”, którą podarowaliście swojej mamie. Oczywiście, jak ona już wystarczająco się nią nacieszy.

Twoje sprawy

Sekcja „Obsługa klienta” została przebudowana i otrzymała nową nazwę – „Twoje sprawy”. Zmieniła też miejsce – znajdziecie ją w głównym menu. Została tam ciepło przyjęta. Pomiędzy „Twoimi produktami” a „Przelewami i płatnościami” czuje się bezpiecznie i z ufnością spogląda w przyszłość. A co skrywa w środku?

Znajduje się tutaj praktycznie wszystko co potrzebne do sprawnej samodzielnej obsługi konta. Szybka zmiana adresu zamieszkania? Skorzystajcie z wyszukiwarki. Naprawdę przyzwoicie działa. Całość dopasowuje się do produktów, które macie – czyli dostaniecie informacje, które okażą się dla Was przydatne, bo dotyczą Waszych produktów. Przykład: Przedterminowa spłata kredytu nie wyświetli się Wam, jeśli nie macie u nas kredytu.

Jeśli będziecie czegoś szukać, wyświetlimy Wam informacje o podobnych tematach. Znajdziecie też linki do FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Przycisk „WYLOGUJ” i inne zmiany.

Zmienił się przycisk wylogowania z serwisu bankowości internetowej. Usunęliśmy zakładkę „Doładowania” – znajdziecie ją w „Przelewach i płatnościach. A „Kursy walut” trafiły do nowej stopki, na samym dole, jakby ktoś miał wątpliwości gdzie jej szukać.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • jeszcze nie klient - 21.06.2018 o 20:11 Odpowiedz

    Proszę o pomoc, ponieważ nadal mam wątpliwości, a eksperci podają różne informacje. (1) pierwsza kwestia to RWD w bankowości elektronicznej, niektórzy piszą, że cały system jest w RWD, inni że tylko przelew24, jaka jest prawda? (2) druga kwestia to historia transakcji i znowu sprzeczne komunikaty. Jeden doradca pisze, że historia jest rok wstecz, a pełna tylko w oddziale, drugi że 2 lata wstecz, a w eWyciągach do 5 lat. Czy naprawdę nie ma pełnej historii z poziomu internetu? a jeśli jest to od kiedy, czy można wiedzieć? dodam, że nie jestem jeszcze klientem, obecnie ciągle odkładam decyzję o założeniu konta… Nie ukrywam, że w/w kwestie są dla mnie mega ważne. Poza tym czekam na zmianę nazwy 🙂 dużo też zależy od nowego wyglądu strony. Mam nadzieję, że bank pójdzie w kierunku minimalizmu. Teraz nie wiem czy bym ogarnął to wszystko, wydaje mi się że system jest zbyt trudny (?).

  • RODO w BZ WBK – odział Sandomierz, ul. Mickiewicza to WIELKA FIKCJA!
    Sytuacja z czerwca 2018:

    Zero prywatności! Taki oddział nie powinien funkcjonować!
    Nie ma tam żadnej, ale to żadnej ochrony prywatności. Absolutnie wszystko dzieje się na forum publicznym.

    Siedzę przy biurku, załatwiam sprawę – metr ode mnie siedzi kolejny klient, który ( nawet gdyby nie chciał) słyszy absolutnie wszystko. Pani, która mnie obsługiwała głośno weryfikuje moje dane osobowe, stan konta, i omawia ze mną szczegóły sprawy, z którą przyszłam. Cały bank słucha, że mam kredyt, ile na koncie itp.

    Ja słyszę to samo z drugiego końca sali ( ok 10 m), bo jednocześnie jest obsługiwanych kilka osób, W małym mieście, gdzie praktycznie wszyscy się znają ( przynajmniej z widzenia), można się dużo dowiedzieć odwiedzając bank BZ WBK.

    Nie ma możliwości wpłacenia, w dyskretny sposób, większej sumy pieniędzy, ponieważ wszystko odbywa się na biurku, tuż przy drzwiach wejściowych. Nie ma żadnych zabezpieczeń, a przechodnie z ulicy również wszystko widzą, bo cała ściana jest jedną wielką szybą. Równie dobrze, można by przyjmować interesantów na chodniku. Z resztą ( w ciepłe dni) klimatyzacja w banku jest wyłączona, bo przecież można otworzyć drzwi na całą szerokość…niech wszyscy zaglądają, kto i co załatwia w tym banku..

    I jest to nie tylko moja opinia.

    Żenada.

    • Bardzo mi przykro z powodu sytuacji, która Ciebie spotkała. Niemniej jednak na blogu nie jestem w stanie Ci pomóc. Złóż reklamację jednym z oficjalnych kanałów obsługi.

      • Szanowny Panie,
        nie napisałam tej wiadomości w celu uzyskania pomocy. Jest to tylko i wyłącznie opinia moja – jako Klienta Waszego banku.
        Wydaje się sprawą kuriozalną, że załatwiając sprawę w banku WBK byłam zobowiązana podpisać chyba z 5 kartek związanych z RODO, natomiast banku ( jak widać to nie obowiązuje).

        Napisałam tę informację w przekonaniu, że poprzez ten blog, dotrze ona do odpowiednich osób, które powinny takie informacje zweryfikować. Nawet bez RODO taka jakość obsługi nie powinna mieć miejsca.
        Pozdrawiam.

Dodaj komentarz