Wiosenne nowości w BZ WBK

Tegoroczny maj jest intensywny, a do jego zakończenia jeszcze kilka dni, w których wydarzy się wiele. Dzień matki i oczywiście… RODO! Następują po sobie dzień po dniu i ten splot okolicznościowy wydaje się wyjątkowo pomyślny.

Bo pomyślcie przez chwilę. Czy istnieje lepszy prezent dla rodzicielki niż ozdobna, bogato ilustrowana „Polityka przetwarzania danych osobowych”? Oczywiście z obowiązkowymi życzeniami na pierwszej stronie. W twardej oprawie ma się rozumieć. To wyraża więcej niż tysiące słów. Wszak już starożytni wiedzieli, że dbałość o dane osobowe innych osób stanowi najwyższy wyraz miłości. Jak widać historia kołem się toczy. Wróćmy jednak do naszego prezentu…. Można dołączyć czekoladki, ale nikt nam nie wypomni, jeśli tego nie uczynimy. W końcu darowanej „Polityce” w zęby się nie zagląda.

Tym z Was, którzy pytają nas: „Co u Was słychać?”, odpowiem krótko – dzieje się.

Zaplanuj płatność

Dwie nowości w sekcji „Przelewy i płatności”. Dodaliśmy zakładkę „Nadchodzące płatności”, w której możecie przejrzeć większość zleconych operacji z datą przyszłą – w tym zlecenia stałe. Tuż obok znajdziecie zakładkę „Do zaplanowania”. Trafią tutaj przelewy, które naszym zdaniem będziecie chcieli wykonać. Comiesięczny rachunek za czynsz, opłata za internet lub TV, a może faktura za telefon? Z nami to proste.

RODO

O tym napisano już tyle, że nie chcę się powtarzać, więc napiszę krótko. Powinno być lepiej dla Was. W wolnej chwili możecie zajrzeć, do „Polityki przetwarzania danych osobowych”, którą podarowaliście swojej mamie. Oczywiście, jak ona już wystarczająco się nią nacieszy.

Twoje sprawy

Sekcja „Obsługa klienta” została przebudowana i otrzymała nową nazwę – „Twoje sprawy”. Zmieniła też miejsce – znajdziecie ją w głównym menu. Została tam ciepło przyjęta. Pomiędzy „Twoimi produktami” a „Przelewami i płatnościami” czuje się bezpiecznie i z ufnością spogląda w przyszłość. A co skrywa w środku?

Znajduje się tutaj praktycznie wszystko co potrzebne do sprawnej samodzielnej obsługi konta. Szybka zmiana adresu zamieszkania? Skorzystajcie z wyszukiwarki. Naprawdę przyzwoicie działa. Całość dopasowuje się do produktów, które macie – czyli dostaniecie informacje, które okażą się dla Was przydatne, bo dotyczą Waszych produktów. Przykład: Przedterminowa spłata kredytu nie wyświetli się Wam, jeśli nie macie u nas kredytu.

Jeśli będziecie czegoś szukać, wyświetlimy Wam informacje o podobnych tematach. Znajdziecie też linki do FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Przycisk „WYLOGUJ” i inne zmiany.

Zmienił się przycisk wylogowania z serwisu bankowości internetowej. Usunęliśmy zakładkę „Doładowania” – znajdziecie ją w „Przelewach i płatnościach. A „Kursy walut” trafiły do nowej stopki, na samym dole, jakby ktoś miał wątpliwości gdzie jej szukać.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • jeszcze nie klient - 21.06.2018 o 20:11 Odpowiedz

    Proszę o pomoc, ponieważ nadal mam wątpliwości, a eksperci podają różne informacje. (1) pierwsza kwestia to RWD w bankowości elektronicznej, niektórzy piszą, że cały system jest w RWD, inni że tylko przelew24, jaka jest prawda? (2) druga kwestia to historia transakcji i znowu sprzeczne komunikaty. Jeden doradca pisze, że historia jest rok wstecz, a pełna tylko w oddziale, drugi że 2 lata wstecz, a w eWyciągach do 5 lat. Czy naprawdę nie ma pełnej historii z poziomu internetu? a jeśli jest to od kiedy, czy można wiedzieć? dodam, że nie jestem jeszcze klientem, obecnie ciągle odkładam decyzję o założeniu konta… Nie ukrywam, że w/w kwestie są dla mnie mega ważne. Poza tym czekam na zmianę nazwy 🙂 dużo też zależy od nowego wyglądu strony. Mam nadzieję, że bank pójdzie w kierunku minimalizmu. Teraz nie wiem czy bym ogarnął to wszystko, wydaje mi się że system jest zbyt trudny (?).

    • RWD mamy(strona banku, serwis transakcyjny), a na resztę już Ci odpisywałem 😉

      • jeszcze nie klient - 28.06.2018 o 08:39 Odpowiedz

        Witam, niestety ale chyba 7 lub 8 doradców ciągle pisze mi, że historia transakcji jest max. 1 rok wstecz, a starsza historia jedynie w oddziale. Tylko jeden doradca napisał mi, "że to zależy od tego czy klient jest pracownikiem czy nie" (innymi słowami). Niestety, ale nie wierzę, żeby w bankowości elektronicznej była możliwa pełna historia. Za dużo doradców tak twierdzi. Poza tym jak zapytałem na czacie czy to znaczy, że po 12 miesiącach znika historia z bankowości elektronicznej, to doradca napisał, że tak.

        • Historia w zakładce Historia w BZWBK24 internet jest dostępna od 1 lipca 2014 roku. Starszych transakcji niż ta data nie da się sprawdzić, wszystkie inne po tym czasie są prezentowane. Nie ma górnej granicy. Doradcy przekazują Ci złe informacje. Kwestia tego, czy jesteś pracownikiem czy nie, jest tu bez znaczenia.

    • jeszcze nie klient - 28.06.2018 o 12:29 Odpowiedz

      Dziękuję bardzo 🙂 to super wiadomość! teraz tylko czekam do września na nową odsłonę strony. Boję się ryzykować i zakładać konto już teraz, bo nie wiem jak będzie wyglądał pulpit bankowości elektronicznej. Oczywiście w mojej ocenie najlepsza opcja to – prosty do granic możliwości pulpit, ale rozbudowane inne zakładki, bo jednak to pulpit tworzy to pierwsze wrażenie, reszta to jakby dodatek do oceny głównej.. tak mi się wydaje. Swoje uwagi już zgłosiłem za pomocą przycisku na stronie, może będzie właśnie tak.

Dodaj komentarz