Wideoweryfikacja w BZ WBK

Dwa lata temu udostępniliśmy naszym klientom możliwość weryfikacji biometrycznej w Contact Center. Zapowiadając to rozwiązanie, z tyłu głowy mieliśmy już kolejne kroki na tej biometrycznej drodze. Tym razem opowiem Wam nieco więcej o procesie wideoweryfikacji.

Co to jest wideoweryfikacja? 

To innowacyjny sposób rozpoznawania tożsamości. Polega na automatycznym potwierdzaniu autentyczności danych z dowodu osobistego oraz porównaniu ich z rzeczywistym wyglądem klienta. Wszystko odbywa się za pomocą kamery komputera lub kamery w urządzeniu mobilnym. Wideoweryfikacja w Banku Zachodnim WBK jest bezpieczna i odbywa się na trzech poziomach: biometrycznego porównania wizerunku klienta ze zdjęciem z dowodu osobistego, sprawdzenia autentyczności danych z dowodu w bazach zewnętrznych oraz identyfikacji klienta przez doradcę banku.

Co daje Ci to rozwiązanie?

Dzięki wideoweryfikacji możesz zostać klientem banku i założyć konto z dowolnego miejsca na świecie. Co istotne, z tej wygodnej formy zakupu mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, dokonując zakupu Konta Jakie Chcę, oraz klienci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą. Dla tych ostatnich mamy w ofercie Firmowe Konto Godne Polecenia. Jako pierwszy bank w Polsce udostępniliśmy to rozwiązanie klientom z segmentu MŚP.

Dzięki Doradcy online, jesteśmy tam gdzie aktualnie nas potrzebujesz.

Zarówno nowi, jak i obecni klienci mogą złożyć wniosek o konto osobiste za pośrednictwem zakładki „Doradca online”.  Połączenie z nim jest możliwe poprzez wybór ikony „doradca online” lub „zamów produkty”. Doradca wypełnia z klientem wniosek, a w trakcie tego procesu przeprowadzana jest wideoweryfikacja tożsamości.

Wniosek możesz także złożyć na naszej stronie internetowej. Po jego wypełnieniu wystarczy wybrać opcję „weryfikacja w rozmowie wideo z doradcą”. W tym momencie nastąpi połączenie z doradcą, a Ty zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na wykorzystanie kamery w urządzeniu do potwierdzenia tożsamości. Wszystko odbędzie się przy wykorzystaniu dowodu osobistego pokazanego do kamery. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości zostanie wygenerowana umowa, którą doradca zaprezentuje na ekranie. Po zapoznaniu się z nią możesz słownie zaakceptować warunki i potwierdzić chęć jej zawarcia. Umowa zostanie wysłana na wskazany adres e-mail. W większości przypadków z produktów będzie można korzystać od razu po zakończeniu rozmowy z doradcą.

Dzięki wideoweryfikacji możesz oszczędzić czas i co najważniejsze – zacząć bankować wygodnie, tak jak chcesz! Więcej o tej usłudze dowiesz się tutaj.

Dodaj komentarz