Nowość – ubezpieczenie komunikacyjne w aplikacji BZWBK24 mobile

W aplikacji, w zakładce „Zamów produkty” znajdziecie teraz kafel „Ubezpieczenia OC/AC”. Możecie tam ubezpieczyć swój samochód oraz siebie w związku z wypadkiem samochodowym.

Chociaż ubezpieczenie znajdziecie w naszej aplikacji, to nie trzeba być klientem Banku Zachodniego WBK, aby z skorzystać z oferty jego zakupu. Nigdzie nie trzeba chodzić. Absolutne minimum formalności.

Najważniejsze zalety ubezpieczenia:

• Prosto i szybko – wystarczy zeskanować kod AZTEC z dowodu rejestracyjnego i odpowiedzieć na kilka pytań. Po chwili wyświetli się przygotowana dla Was oferta.
• Przystępna cena – uwzględniane są wszystkie zniżki z ostatnich 7 lat wynikające z historii Waszego ubezpieczenia komunikacyjnego.
• Wygodnie – po opłaceniu składki pobieracie polisę ubezpieczeniową bezpośrednio na swój telefon.

Kompleksowa oferta zawiera poniższe ubezpieczenia:
• OC
• AC
• Assistance SOS
• NNW

Więcej informacji o ubezpieczeniu komunikacyjnym znajdziecie tutaj.


Ochrona ubezpieczeniowa w ramach Umów ubezpieczenia: OC, AC, NNW, Assistance, świadczona jest przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A Vienna Insurance Group (Compensa). Szczegółowe informacje, w tym Ogólne Warunki Ubezpieczeń komunikacyjnych oraz Wyciąg z ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych określające m.in. zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia oraz wypowiedzenia umowy ubezpieczenia, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela, informacje o produkcie ubezpieczeniowym, Kartę Produktu oraz informacje o wysokości składki ubezpieczeniowej dostępne są na stronie bzwbk.pl infolinii i BZWBK24 mobile. Bank Zachodni WBK S.A. (wpisany do prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego rejestru agentów ubezpieczeniowych pod nr 11135943/A) jest agentem ubezpieczeniowym Compensa. Infolinia 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 12.03.2018 r.

Dodaj komentarz