Przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej i mobilnej

 

 

 

Szanowni Państwo,

w związku z planowanymi pracami technicznymi w sobotę 13.01.2018 r. w godzinach 0.00-10.00 nie będą mogli Państwo korzystać z bankowości internetowej i mobilnej.

Przepraszamy za utrudnienia.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Trzeba zmienić bank bo to już przesada

  • Co się dzieje z bankowością mobilna?? Aplikacja znów nie działa…

  • Dziadostwo,trzeci raz przedłużają przerwę

  • Czy ktoś ma podobny problem? Przy próbie zalogowania do usług bankowości elektronicznej pojawia się następujący komunikat:

    "The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

    Your support ID is: 3569657784975449510

    [Go Back]"

    a przy próbie logowania z telefonu przez wifi komunikat:

    "Do prawidłowego działania aplikacji konieczne jest ustawienie aktualnej daty wg czasu lokalnego"

  • Witam, co sie dzieje z Państwa stroną? Nadal nie można się zalogować na konto, po mimo to że zmieniłam hasło 3 razy. To jest jakaś paranoja.

Dodaj komentarz