Gdzie się podziały przelewy na rachunek zdefiniowany


Niektórzy z Was pytali, co się stało z przelewami na rachunek zdefiniowany.
Nie usunęliśmy ich. Są w nowej zakładce.

W menu Przelewy połączyliśmy przelewy na rachunek obcy, na rachunek zdefiniowany i przelew na telefon w jedną zakładkę: Przelew na rachunek obcy lub telefon.

Teraz z tego miejsca wyślecie przelew:

• na rachunek obcy
• do odbiorcy zdefiniowanego
• na telefon

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Proponuję zmienić wpis w aplikacji „już wkrótce udostępnimy możliwość logowania za pomocą face ID” na „nie mamy zamiaru tego udostępić w dającym się przewidzieć czasie” . Tak byłoby bardziej uczciwie wobec klientów oczekujących tej „nowości”.

    • Dziękuję za sugestię. Tak, Face ID to ciężki temat. Udostępnimy na pewno. I chcemy udostępnić. Czas? W tym roku powinno być. Temat utknął od strony regulacyjnej…

  • 1.Dlaczego w wersji mobilnej brak zleceń sttałych.
    2.Dlaczego brak możliwości dokonania zleceń stałych dla opłat podatkowych i ZUS

  • Obecnie karta do konta w EUR i USD wyglada tak samo. Powinna sie roznic szata graficzna, a nie tylko malym symbolem na drugiej strony karty.

Odpowiedz na „Ew