Nowości w aplikacji BZWBK24 mobile

Nowa ikona, nowa zakładka przelewy, ponawianie przelewu z historii…
zapraszam do lektury wpisu o grudniowych zmianach w aplikacji mobilnej!

Uwaga!
Jeśli nie macie ustawionej samoczynnej aktualizacji aplikacji, to musicie pobrać ją ręcznie.



Nowa ikona

Na początek nowa ikona aplikacji. O niej już wiecie, bo informowaliśmy wcześniej, o tu.
Serdeczne dzięki za wszystkie komentarze!

Przelewy na nowo

Pewnie powiecie mi: po co zmieniać coś, co dobrze działa? Na to pytania jest jedyna słuszna odpowiedź – żeby działało lepiej. 🙂

Dotknęliśmy ważnego miejsca w aplikacji – przelewów. Wymagało to nie tylko ostrożności, ale również wyczucia.
Co zmieniliśmy? W menu Przelewy połączyliśmy przelewy na rachunek obcy, na rachunek zdefiniowany i przelew na telefon w jedną zakładkę: Przelew na rachunek obcy lub telefon.

Teraz z tego miejsca wyślecie przelew:

• na rachunek obcy
• do odbiorcy zdefiniowanego
• na telefon

Chcieliśmy, by było jeszcze bardziej intuicyjnie. Dajcie znać, czy nam się udało.

Ponów przelew w Historii

Wielokrotnie pytaliście o możliwość ponownego wykonania przelewu z poziomu historii rachunku, a nie z historii wykonanych transakcji.

W Historii dodaliśmy dwa przyciski: PONÓW oraz ZWRÓĆ.

Pierwszy przycisk pozwoli Wam ponowić Wasz wykonany przelew – po kliknięciu wszystkie dane będą już uzupełnione. Oczywiście będziecie mogli je zmienić wedle uznania.
Drugi przycisk to przelew zwrotny na rachunek odbiorcy – możecie w ten sposób szybko zwrócić komuś pożyczone pieniądze.

Te opcje na razie będą dostępne w zakładce Historia; w najbliższej przyszłości chcemy to ujednolicić i dodać w całej aplikacji. (historia rachunku, historia transakcji).

[aktualizacja: 20.12.2017] Przycisk ZWRÓĆ dla przelewów na rachunki obce będzie w kolejnej wersji aplikacji. Przepraszamy.

Widok na portfel

Na koniec udostępniliśmy Wam drugi widok rachunków dla zakładki „Twoje produkty”. Niektórzy z Was sugerowali, że poprzedni układ był wygodniejszy. Z kolei inni preferowali nowy widok. Teraz możecie sobie ustawić taki, jaki chcecie.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Ikona ponów wprowadzila mnie w blad wyslalem drugi raz ta sama kwote nie otrzymalem zadnego powiadomienia o zmianach czy ulepszeniach wiec…..

    • Dzięki za komentarz Mariusz. Przykro mi z powodu tej sytuacji. Cały czas przyglądamy się sytuacji z przyciskami "PONÓW", "ZWRÓĆ" Może być pomocne to, co napisałem w komentarzu niżej – że te przyciski ponów, zwróć są widoczne tylko na przelewach, które już zostały wykonane.

      Dwa pytania do Ciebie:

      Czy masz pomysł na inną nazwę tego przycisku w miejsce "PONÓW"?
      W jaki sposób najchętniej chciałbyś być informowany o nowościach?

  • Moim zdaniem opcja „ponów” jest bardzo myląca. Myslalam, ze nie udało mi sie zrobić przelewu… także moje pieniądze 2 razy trafiły do odbiorcy

    • Dziękuję Ci za komentarz. W historii przelewów zawsze znajdziesz WYKONANE operacje. To powinno ułatwić sprawę. Aczkolwiek rozumiem, o czym piszesz. Nie jesteś pierwszą osobą, która zwraca na to uwagę. Może masz pomysł na inną nazwę dla tego przycisku? Myślimy nad tą zmianą.

  • Witam, o co chodzo jak pisze mi "ponow przelew" to znaczy ze pieniadze nie dotarly i jeszcze raz mam wyslac te same, czy chodzi druga transakcje podobna i znowu sciagnie mi pieniadze z konta

Dodaj komentarz