Wiesz guzik, czy wiesz co mówisz?



O BLIKU warto wiedzieć, a nie guzik wiedzieć. Tym bardziej, że to proste. Przekonaj się sam!

Z BLIKIEM szybko i bezpiecznie zapłacisz za nowe szpilki, pada do konsoli lub bilety na weekend czy cokolwiek innego w internecie. Wystarczy, że w sklepie internetowym wybierzesz opcję płatności BLIK i przepiszesz 6-cyfrowy kod z BZWBK24 mobile w Twoim telefonie. Pozostało już tylko potwierdzić płatność w aplikacji mobilnej. BLIK I JEST!

Nie zapomnijcie sprawdzić, co słychać u BLIKA.

PS. Przetestujcie BLIKA, wspomagając Fundację Uniwersytet Dzieci

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Witam.
    Ostatnio płaciłem Blikiem w sklepie za zakupy. W trakcie transakcji zawiesił się terminal i transakcja została odrzucona, przyczyna – błąd komunikacji.
    U mnie w smartfonie wszystko przebiegło bez problemów, transakcja została zatwierdzona, pieniązki zostały odjęte z salda. Posiadam potwierdzenie PDF, że transakcja została z mojej strony zakończona pozytywnie.
    Jednak w sklepie, po kilku dniach sprawdzono konto bankowe i pieniądze nie wpłyneły na konto.
    Czy możliwe jest, że kwota została przekazana na inny rachunek ? czy może Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, które obsługuje terminal, powinno zając stanowisko ?

    • Trudno mi zająć stanowisko. Musiałbyś skontaktować się z nami jednym z oficjalnych kanałów – po weryfikacji użytkownika może uda się poznać los transakcji, o której piszesz.

      • Z kim się kontaktować ? rozumiem, że telefonicznie i pod jakim nr telefonu ?

        • Infolinia: 1 9999. Pomożemy.

          • Arek1234 - 10.01.2018 o 11:02

            Kontaktowałem się z infolinią BZWBK. Przekazano, że kwota została odjęta od rachunku, nie jest w blokadzie i wyszła z banku. Pani zasugerowała aby kontaktować się z operatorem Blika, który powinien bardziej rozjaśnić sprawę, bo w tym momencie BZWBK nie ma takich możliwości.
            Zgodnie z sugestią zadzwoniłem do Blika, gdzie przekazano, że ja nie mogę jako osoba fizyczna składać reklamacji i tą sytuację powinien wyjaśnić mój bank.
            I to tyle, w sumie niczego sie nie dowiedziałem.

Dodaj komentarz