To był dobry rok, dziękujemy

Ten rok rozpoczęliśmy z mocnym postanowieniem, że chcemy dostarczyć Wam jak najwięcej użytecznych rozwiązań – by bankowało się lepiej. Naszym zdaniem się udało.

Poniżej lista najważniejszych zmian w bankowości internetowej i mobilnej:

STYCZEŃ
Jest roszada na ekranie głównym appki – kafel BLIK zamienia się miejscami z kaflem „BILETY, PARKINGI i TAXI”. To odpowiedź na duży wzrost liczby transakcji. BLIKA lubicie i coraz więcej z niego korzystacie
Wprowadzamy „Szybki podgląd” dla dwóch rachunków jednocześnie. Wystarczy przesunąć palcem w dół, aby bez konieczności logowania szybko podejrzeć stan konta i zobaczyć ostatnią transakcję.
Usprawniamy Touch ID w iPhonach – już nie trzeba zatwierdzać transakcji długim hasłem – wystarczy PIN mobile.
LUTY
Dodajemy do aplikacji skrót (widget) do kupowania biletów, zamawiania taksówek i opłacania parkingów. Skróty umieszcza się na ekranie głównym z poziomu menu telefonu.
MARZEC
Uruchamiamy zakupy bez kodu BLIK. Jest szybciej i nadal bezpiecznie.
CZERWIEC
Wyposażamy BZWBK24 mobile w centrum dowodzenia kartami – dzięki zakładce „Zarządzanie kartami”. Jest aktywacja nowej karty, jest nadanie PIN, można zmieniać limity, włączać pasek magnetyczny na karcie – dla wypłat gotówki w krajach spoza Europy. Dodajemy zastrzeganie karty i umożliwiamy tymczasowe jej zablokowanie.
Zmieniamy sposób wprowadzania kwoty podczas wykonywania przelewu. Jest mała rewolucja, ale koniec końców wychodzi to wszystkim na dobre – jest spójność z bankowością internetową.
Dodajemy powiadomienia PUSH do aplikacji. Każde zdarzenie dla Waszej karty, rachunku, każde nieudane logowanie do bankowości mobilnej lub internetowej macie teraz w Waszym telefonie. Za darmo.
Przestajemy rozwijać aplikację dla mobilnego Windowsa.
SIERPIEŃ
Wprowadzamy do oferty Konto Jakie Chcę. Zmienia się bankowość internetowa i mobilna. W internecie jest nowy „Pulpit”. Robimy porządki w zakładkach.
W aplikacji zmienia się cały ekran główny: inne kolory, inny układ przycisków. Dodajemy skrzynkę odbiorczo-nadawczą, a w zakładce „BILETY, PARKINGI I TAXI” pojawia się nowa sekcja „Wydarzenia” – gdzie można kupić bilety na koncerty, spektakle teatralne i inne eventy kulturalne.
WRZESIEŃ
Wydłużamy godziny otwarcia „Kantoru BZWBK24”. Od teraz walutę wymienia się od 8 do 21.
Jest już Was milion – Was, którzy razem z nami bankujecie mobilnie.
PAŹDZIERNIK
Odpalamy logowanie odciskiem palca w Android. Poprawiamy zakładkę „Historia” – jest teraz dużo bardziej zaawansowana. Przede wszystkim można przeszukiwać historię transakcji, wpisując dowolne słowa kluczowe. Oraz korzystać z filtra, by wyświetlić osobno wpływy i wydatki, wyszukać kwotę z określonego przedziału lub wpisać dokładną wartość.
Uruchamiamy innowacyjne narzędzie do weryfikacji tożsamości – wideoweryfikację.
LISTOPAD
Nieco po cichu w bankowości internetowej ma miejsce całkowita metamorfoza Funduszy Arka. Wyodrębniamy nową zakładkę „Fundusze Arka”, są bardziej przyjazne ścieżki zawierania transakcji. Jest pełen dostęp do informacji. Dwoma słowami: nowa jakość.
GRUDZIEŃ
Zmienia się ikona aplikacji mobilnej. Łączymy przelewy: na rachunek obcy, na rachunek zdefiniowany i na telefon w jedną zakładkę: „Przelew na rachunek obcy lub telefon”. Dodajemy możliwość ponowienia przelewu bezpośrednio z zakładki Historia.


Dziękujemy, że inspirujecie nas i motywujecie, aby tworzyć dla Was coraz lepszą bankowość internetową i mobilną. To był dobry rok.

A w święta odpocznijcie. Odłóżcie na bok telefony z aplikacjami mobilnymi i spędźcie trochę czasu z bliskimi.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Dla Was może był udany…
    Patrząc po komentarzach na facebooku dla klientów już nie.
    Pustki w placówkach to kolejny dowód.
    Awarie, psujące się karty bankomatowe, opłaty za wszystko…

  • Dlaczego nie publikujecie mojego komentarza? Zbyt prawdziwy?

    • Nie, to wynikało z przerwy świątecznej. Wszystkiego dobrego w Nowym roku! Wpis dotyczy przede wszystkim zmian w bankowości internetowej i mobilnej, dlatego trudno mi się ustosunkować do Twojego komentarza. Pozdrawiam serdecznie!

  • Wesołych świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności w nowym roku. - 22.12.2017 o 19:14 Odpowiedz

    Dzięki za współpracę!

Dodaj komentarz