Korzystaj z aplikacji mobilnej – możesz wygrać bony Sodexo | promocja

Przed Wami druga edycja promocji „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja”. Znów czekają na Was bony Sodexo o wartości 40 zł.

Jeśli na co dzień korzystacie z aplikacji mobilnej, nie będziecie mieć żadnego problemu ze spełnieniem warunków promocji.

Dla kogo

  • masz u nas konto osobiste,
  • zawarłeś z nami umowę usług BZWBK24,
  • w okresie od 1 do 30 listopada 2017 r. wypełnisz i wyślesz nam formularz zgłoszeniowy

Jeśli chcesz bon…

Masz szansę na bon, jeśli w każdym miesiącu trwania promocji tj. listopadzie (ale najpierw wypełnij formularz zgłoszeniowy!) i grudniu wykonasz w aplikacji mobilnej minimum dwa różne typy transakcji z poniższej listy:

  • przelew na telefon,
  • wypłata BLIK,
  • zakupy mobilne, (bilety, parkingi, taxi)
  • przelew mobilny,
  • doładowanie GSM,
  • płatność BLIK.

Mamy 2000 bonów. Dostaną je ci, którzy jako pierwsi spełnią warunki promocji. Decydujący będzie moment wykonania transakcji w grudniu. Nagrody wyślemy do 31 stycznia 2018 r.

W razie jakichkolwiek wątpliwości zajrzyjcie do regulaminu.

Organizatorem promocji „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile – 2 edycja”, która trwa od 1.11.2017 r. do wyczerpania limitu Nagród, ale nie dłużej niż do 31.12.2017 r. jest Bank Zachodni WBK S.A. Informacje o ofercie Banku, opłatach i prowizjach oraz regulamin promocji dostępne są w placówkach Banku, na stronie www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 31.10.2017 r.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Witam, wykonałam tranzakcje chwilę po godz 8.00 1.12.2017 , skąd mogę się dowiedzieć czy się załapałam? Do tej pory brak jakichkolweik informacji ze strony banku.

    • No, niestety podejrzewam, że pula wyczerpała się szybciej (czyli w praktyce pewnie tuż po północy). Mało osób się chwali – potwierdzam, że otrzymałem i żona też. Jeśli ktoś nie otrzymał to pewnie się spóźnił, albo nie spełnił wszystkich warunków regulaminu. No chyba, że miał pecha…

  • Szkoda że po tylu negatywnych komentarzach od uczestników promocji nikomu nie chce się odpowiedzieć i wytłumaczyć…

  • tomislav3540 - 10.02.2018 o 11:50 Odpowiedz

    Spełniłem warunki promocji 1 grudnia. Bonu nie otrzymałem. W kolejnych dniach grudnia nie było komunikatu o wyczerpaniu się puli nagród. Jak Bank to wytłumaczy ? Jakimi bank dysponuje dowodami, które nie naruszają ochrony danych osobowych ? Czy są dowody, że bank nie nagradzał pracowników/współpracowników Banku ?

  • Ogólnie mega ściema z tymi bonami, ja i moi współlokatorzy (5) robiliśmy to jednocześnie i nawet nie minęła minuta po północy a przelewy były dokonane. Do dzisiaj nikt z naszej piątki nie dostał bonów. Słabo z waszej strony i czas zrezygnować z waszych usług

Dodaj komentarz