Logowanie odciskiem palca już dostępne w Androidzie [aktualizacja]



Do aplikacji BZWBK24 mobile dla systemu Android można już logować się odciskiem palca

Gdy nadgryzione jabłko dostało w aplikacji mobilnej obsługę czytników linii papilarnych, zielony robot poczuł się zazdrosny. Dużo o to pytaliście. Ja sam stałem się gorliwym orędownikiem tej sprawy. Toż to jawna dyskryminacja była.

Ale chciałbym, żebyście wiedzieli, że od samego początku robiliśmy wszystko, by jak najszybciej uzupełnić ten brak i dostarczyć Wam możliwość logowania się paluchem do BZWBK24 mobile. W końcu to frajda i wygoda w jednym.

No i jest.

Zapraszam do korzystania.

PS. Jeden warunek. Niezależny od nas. Musicie mieć Androida w wersji co najmniej 6.0.


Jak włączyć

Logowanie działa w oparciu o odciski palców dodane wcześniej do urządzenia.

1. Logujecie się do aplikacji.
2. Na razie jeszcze PIN mobile, ale już za chwilkę się to zmieni…
3. Wybieracie „Sposób logowania”.

4. Wybieracie „Odcisk palca”.
5. Wpisujecie PIN mobile i przykładacie palucha.
6. Zrobione!

 

AKTUALIZACJA 18.10. 16:21

Mam informację, że część urządzeń nie wspiera logowania odciskiem palca – pomimo, że spełniają wymagania. Wynika to z konstrukcji samego czytnika i sposobu w jaki odczytuje dane biometryczne z palca. (przyłożyć lub przeciągnąć) Problem braku kompatybilności dotyczy w szczególności telefonów Samsung.

Jak tylko uda się nam coś wymyślić w tej sprawie, dam znać!

AKTUALIZACJA 19.10. 10:13

Telefony, które nie wspierają logowania odciskiem palca to:

  • Samsung Galaxy S5
  • Samsung Galaxy Note4

Reszta powinna działać.

Przypominam o konieczności aktualizacji aplikacji. Prawdopodobnie widzieliście banner, ale nie pobraliście najnowszej wersji BZWBK24 mobile.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Aplikację użyawam na Galaxy S8. Do tej pory odcisk palca działał mi bezbłędnie, niestety ostatnio po zmianie parametrów logowania w banku (było podejrzenie próby włamania) odcisk przestał działać. Jak próbuję włączyć opcję odcisk palca, wyświetla mi się komunikat "logowanie przy użyciu odcisku palca nie jest dostępne na urządzeniu zaufanym przez więcej niż jednego użytkownika".

    W profilu mam zaufane tylko jedno urządzenie…

  • Logowanie odcinkiem palca działa dobrze tylko pytanie brzmi dlaczego niektóre funkcje i tak muszę potwierdzać pniem. Np. Blik, przelewy

  • Posiadam Xiaomi Redmi 4 Pro z software miui.eu w wersji rozwojowej (MIUI 9.3 by xiaomi.eu 7.12.28)
    Bez roota.
    Logowanie odciskiem palca nie można włączyć. Mimo rozpoznania odcisku wyskakuje powiadomienie:
    "Niestety nie udało się aktywować logowania odciskiem palca".

    Na wersji Miui Global również nie działa. W aplikacji Dropbox jednak już tak. Oczywiście najnowsza wersja aplikacji WBK.

Dodaj komentarz