Zmiany w taryfie opłat i prowizji

Od 1 listopada 2017 r. wprowadzamy zmiany w taryfie opłat i prowizji i regulacjach bankowych. Informacje na ten temat udostępniliśmy w formie interaktywnej TUTAJ, dzięki której łatwiej i szybciej można wyszukać niezbędne informacje. Osoby preferujące „statyczny pdf” zapraszamy do zajrzenia TUTAJ.

Broszurę na ten temat wraz z płytą wysłaliśmy także listownie. W jej treści poza zmianami dotyczącymi wysokości opłat, można również znaleźć informacje o tym, które produkty i usługi zostaną wycofane z bieżącej oferty i jakie zmiany wdrożone będą w produktach i usługach banku. Ważną częścią zmian jest wprowadzenie od 21 sierpnia br. do oferty nowego produktu – Konta Jakiego Chcę i Karty Dopasowanej. Wprowadzane zmiany są wynikiem dostosowania naszych usług do preferencji klientów, a nowe konto tworzone jest z myślą o klientach i dla klientów.

Co ważne podkreślenia, taryfa nie zmienia wysokości opłat i prowizji za prowadzenie konta osobistego w złotówkach oraz za używanie kart debetowych i kredytowych.

W przesłanych materiałach można również znaleźć informacje o tym, że od 31 października 2017 r. zostały zmienione warunki ubezpieczeń, a także oprocentowanie kont oszczędnościowych.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Zmieniłeś konto na konto jakie chce. Teraz zobaczyłem że zlecenia stałe są tam płatne a zwykle przelewy bezpłatne. Jaki sens ma prowizja za zlecenia stałe??? Wszystkie płatne zlecenia stałe zmieniłem na bezpłatne pojedyncze przelewy tylko po co ta zabawa? Skoro przelewy są bezpłatne to proponuję zlecenia stałe też zrobić bezpłatne.

  • Być może klient - 23.08.2017 o 10:55 Odpowiedz

    Szanowni Państwo,

    mam 2 pytania:

    1. czy można jeszcze otworzyć konto Aktywni 50 +?,
    2. czy do tego konta można wybrać kartę Master Card Omni? (tak wynika z opisu konta na stronie, ale przy zakładaniu jest dostępna tylko karta Visa Sol, która nie zawiera bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów)?

Dodaj komentarz