Zmiany w taryfie opłat i prowizji

Od 1 listopada 2017 r. wprowadzamy zmiany w taryfie opłat i prowizji i regulacjach bankowych. Informacje na ten temat udostępniliśmy w formie interaktywnej TUTAJ, dzięki której łatwiej i szybciej można wyszukać niezbędne informacje. Osoby preferujące „statyczny pdf” zapraszamy do zajrzenia TUTAJ.

Broszurę na ten temat wraz z płytą wysłaliśmy także listownie. W jej treści poza zmianami dotyczącymi wysokości opłat, można również znaleźć informacje o tym, które produkty i usługi zostaną wycofane z bieżącej oferty i jakie zmiany wdrożone będą w produktach i usługach banku. Ważną częścią zmian jest wprowadzenie od 21 sierpnia br. do oferty nowego produktu – Konta Jakiego Chcę i Karty Dopasowanej. Wprowadzane zmiany są wynikiem dostosowania naszych usług do preferencji klientów, a nowe konto tworzone jest z myślą o klientach i dla klientów.

Co ważne podkreślenia, taryfa nie zmienia wysokości opłat i prowizji za prowadzenie konta osobistego w złotówkach oraz za używanie kart debetowych i kredytowych.

W przesłanych materiałach można również znaleźć informacje o tym, że od 31 października 2017 r. zostały zmienione warunki ubezpieczeń, a także oprocentowanie kont oszczędnościowych.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Być może klient - 23.08.2017 o 10:55 Odpowiedz

    Szanowni Państwo,

    mam 2 pytania:

    1. czy można jeszcze otworzyć konto Aktywni 50 +?,
    2. czy do tego konta można wybrać kartę Master Card Omni? (tak wynika z opisu konta na stronie, ale przy zakładaniu jest dostępna tylko karta Visa Sol, która nie zawiera bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów)?

Dodaj komentarz