Nowa, prostsza bankowość internetowa i mobilna


Konto Jakie Chcę to pierwsze w Polsce konto osobiste, które możecie dostosować do swoich potrzeb. Wraz z nim oddajemy w Wasze ręce nową bankowość internetową i mobilną.


BANKOWOŚĆ INTERNETOWA


Nowy Pulpit

Zmienił się wygląd „Pulpitu”. Lista rachunków jest teraz bardziej przejrzysta. Dla każdego rachunku dodaliśmy przyciski, które pozwolą Wam łatwo przejść do historii, przelewów, kart i szczegółów konta. Z kolei wykres Analizy wydatków w lewym górnym rogu poinformuje, ile w ubiegłym miesiącu wydaliście na zakupy. Tuż pod rachunkami udostępniliśmy skróconą wersję „Historii”, którą możecie rozwinąć lub w przejść do jej pełnej wersji.

Porządki w zakładkach
Utworzyliśmy nową zakładkę „Oferta Banku”. Znajdziecie w niej zakładki: „Zamów produkty”, „Usługi dla Ciebie” – tu dobierzcie pakiety do Konta Jakie Chcę – oraz zakładkę „Wyjazd za granicę” – umieściliśmy tam wskazówki i usługi, które przydadzą się Wam podczas podróży za granicę.


APLIKACJA MOBILNA


Nowy ekran główny

Na ekranie głównym aplikacji miała miejsce mała rewolucja. Zaczęliśmy od zmiany kolorystyki. Zieleń ustąpiła bieli. Całość jest w naszym odczuciu milsza dla oka i bardziej czytelna.

Ale na tym nie koniec. Zmieniliśmy także układ przycisków. Wyróżniliśmy najprzydatniejsze funkcje:

  • BLIK – mobilne transakcje, które znalazły już szerokie grono zwolenników. Cechują je prostota, wygoda i wysokie bezpieczeństwo.
  • BILETY, PARKINGI I TAXI – dzięki tej opcji szybko kupicie bilet komunikacji miejskiej, opłacicie parking lub zamówicie taksówkę.
  • DORADCA ONLINE – odpowie na wszystkie Wasze pytania dotyczące bankowości internetowej i mobilnej

    Teraz jeszcze szybciej wyślecie przelew czy wymienicie walutę – przenieśliśmy te skróty na ekran główny.

    W dolnej części ekranu znalazła się cała zawartość bocznego menu, które w poprzedniej wersji aplikacji znajdowało się po prawej stronie. Kursy walut trafiły do sekcji „INFO”.

    Skrzynka odbiorcza

    Udostępniliśmy Wam skrzynkę odbiorczo-nadawcą – znacie ją z BZWBK24 internet. Teraz możecie także pisać do nas np. w celu złożenia reklamacji.

    Wydarzenia

    W zakładce „BILETY, PARKINGI I TAXI” znajdziecie nową sekcję „Wydarzenia”. Możecie tu łatwo kupić bilety na wybrane imprezy, koncerty, spektakle teatralne lub inne wydarzenia kulturalne.

  • WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

    • Dzień dobry, mam dodatkowe pytania, ponieważ nie jestem jeszcze klientem, a nie ma demo serwisu: 4. co w obecnej wersji znajduje się w miejscu gdzie na screenie jest napis "Wypłaty w bankomatach w Polsce . Sprawdź jak to działa" ? 5. czy da się wyłączyć menu Skróty? 6. czy menu Przegląd wydatków i skróty znajdują się w tych samych miejscach co na powyższym screenie? 7. czy na pulpicie jest gdzieś informacja o ostatnim udanym i nieudanym logowaniu? z góry dziękuję za odpowiedzi

      • 4. W zależności od wyrażonych zgód – banner lub nic 🙂
        5. Można nie mieć żadnych skrótów, ale wyłączyć się nie da.
        6. Tak, chyba że wyłączysz Przegląd wydatków – wtedy zniknie.
        7. Nie. Możesz wejść w Ustawienia > Rejestr zdarzeń.

        Pozdrawiam! 🙂

    • Mam kilka pytań, 1. czy bankowość elektroniczna jest w technologii RWD?, 2. co jest bardziej prawdopodobne po zmianie nazwy banku, to że bankowość elektroniczna ulegnie całkowitej zmianie czy to że jedynie kolory się zmienią? 3. co jeśli założę konto teraz, czyli podpiszę umowę z BZ WBK? a może lepiej poczekać do września i wtedy podpisać, bo będzie już z Santander?

    • Proszę… usuńcie menu "Analiza wydatków" oraz "Skróty". Mimo że kiedyś byłem pozytywnie nastawiony do zdjęcia pulpitu, to teraz jak tak patrzę nie mogę się przekonać 🙁 klientem BZ WBK nigdy ostatecznie nie zostałem, ale nawet jak rozważam założenie konta, to te dwa menu mnie odrzucają. Bo z jednej strony jest pole Dostępne środki co wywoływać może pozytywne emocje, a z drugiej te nieszczęsne wydatki… czemu nie zrobiliście tak jak w ING gdzie analiza wydatków jest na dole przez co nie rzuca się od razu w oczy…

    Dodaj komentarz