Nowa, prostsza bankowość internetowa i mobilna


Konto Jakie Chcę to pierwsze w Polsce konto osobiste, które możecie dostosować do swoich potrzeb. Wraz z nim oddajemy w Wasze ręce nową bankowość internetową i mobilną.


BANKOWOŚĆ INTERNETOWA


Nowy Pulpit

Zmienił się wygląd „Pulpitu”. Lista rachunków jest teraz bardziej przejrzysta. Dla każdego rachunku dodaliśmy przyciski, które pozwolą Wam łatwo przejść do historii, przelewów, kart i szczegółów konta. Z kolei wykres Analizy wydatków w lewym górnym rogu poinformuje, ile w ubiegłym miesiącu wydaliście na zakupy. Tuż pod rachunkami udostępniliśmy skróconą wersję „Historii”, którą możecie rozwinąć lub w przejść do jej pełnej wersji.

Porządki w zakładkach
Utworzyliśmy nową zakładkę „Oferta Banku”. Znajdziecie w niej zakładki: „Zamów produkty”, „Usługi dla Ciebie” – tu dobierzcie pakiety do Konta Jakie Chcę – oraz zakładkę „Wyjazd za granicę” – umieściliśmy tam wskazówki i usługi, które przydadzą się Wam podczas podróży za granicę.


APLIKACJA MOBILNA


Nowy ekran główny

Na ekranie głównym aplikacji miała miejsce mała rewolucja. Zaczęliśmy od zmiany kolorystyki. Zieleń ustąpiła bieli. Całość jest w naszym odczuciu milsza dla oka i bardziej czytelna.

Ale na tym nie koniec. Zmieniliśmy także układ przycisków. Wyróżniliśmy najprzydatniejsze funkcje:

  • BLIK – mobilne transakcje, które znalazły już szerokie grono zwolenników. Cechują je prostota, wygoda i wysokie bezpieczeństwo.
  • BILETY, PARKINGI I TAXI – dzięki tej opcji szybko kupicie bilet komunikacji miejskiej, opłacicie parking lub zamówicie taksówkę.
  • DORADCA ONLINE – odpowie na wszystkie Wasze pytania dotyczące bankowości internetowej i mobilnej

    Teraz jeszcze szybciej wyślecie przelew czy wymienicie walutę – przenieśliśmy te skróty na ekran główny.

    W dolnej części ekranu znalazła się cała zawartość bocznego menu, które w poprzedniej wersji aplikacji znajdowało się po prawej stronie. Kursy walut trafiły do sekcji „INFO”.

    Skrzynka odbiorcza

    Udostępniliśmy Wam skrzynkę odbiorczo-nadawcą – znacie ją z BZWBK24 internet. Teraz możecie także pisać do nas np. w celu złożenia reklamacji.

    Wydarzenia

    W zakładce „BILETY, PARKINGI I TAXI” znajdziecie nową sekcję „Wydarzenia”. Możecie tu łatwo kupić bilety na wybrane imprezy, koncerty, spektakle teatralne lub inne wydarzenia kulturalne.

  • WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

    • Dlaczego nie można nadać już pin mobile? Hasło maskowane lub hasło pin to mało komfortowe rozwiązanie.

    • Nie można się zalogować od kilku dni.Pojawia się komunikat o błędzie z prośbą o kontakt z Centrum Telefonicznym.

    • Wszystko jest OK. Jedyną uwagę jaką mam to może przyciski przy haśle mogłyby być troszkę większe.Tak dalej.

    Dodaj komentarz