Halo Tato – Kampania Społeczna Roku

Projekt „Halo Tato”, którego jesteśmy mecenasem, otrzymał główną nagrodę w konkursie „Kampania Społeczna 2016” w kategorii „Akcje zaangażowane firm”.

„Halo Tato” to projekt realizowany na blogu haloziemia.pl i w mediach społecznościowych, na który złożyło się sześć reportaży, zdjęcia i filmowe formy dokumentalne. Autorem reportaży jest Konrad Kruczkowski, bloger doceniany za zaangażowanie społeczne (trzykrotnie doceniony Statuetką Szlachetnej Paczki, dwukrotnie Blog Forum Gdańsk Award za odpowiedzialność społeczną). Natomiast reportaż „Jesteśmy Głusi” został również uhonorowany Nagrodą „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej.

W ramach działań CSR objęliśmy projekt Halo Tato mecenatem i wsparliśmy go promocyjnie. W maju tego roku reportaże zostały wydane w formie książki.

Przyznając nagrodę za kampanię społeczną jury napisało, że jest to „dobry przykład subtelnego, ale bardzo konkretnego i wymiernego zaangażowania firmy, dojrzałego i pełnego elegancji podejścia do ważnego tematu, a także niesztampowego sposobu budowania marki i przekazywania doświadczeń”. Słowa te nie tylko napawają dumą, ale są również dla nas zobowiązaniem na przyszłość.

Konkurs Kampania Społeczna Roku ma na celu promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym,  czyli działań komunikacyjnych na rzecz wspólnego dobra. Do konkursu zgłosiło się ponad 70 kampanii.

Jesteśmy również mecenasem nowego projektu realizowanego przez Konrada Kruczkowskiego – Halo Pieniądze. Projekt rozpoczął się w marcu wywiadem z pisarką Katarzyną Bondą, który dotyczył kultury, rynku książki i miejscu pieniądza w tym wszystkim. Druga część cyklu to rozmowa z założycielką społecznej klubokawiarni „Życie Jest Fajne„, gdzie pokazano sytuację osób z niepełnosprawnością intelektualną na rynku pracy. W lipcu pojawi się kolejny wywiad: o dostępności przestrzeni publicznej i o sytuacji osób przewlekle chorych.

Dodaj komentarz