Kilka słów o powiadomieniach w aplikacji | FAQ

Kilka dni temu do sklepów trafiła nowa wersja aplikacji mobilnej. Oprócz zmian w zarządzaniu kartami, w aplikacji pojawiły się też powiadomienia o transakcjach. Przyjrzyjmy się im bliżej.

Zacznijmy od tego, że powiadomienia w aplikacji BZWBK24 mobile to nie nowość. Mamy je od dawna. Za ich pomocą informujemy Was np. o przerwach technicznych. Niektórzy z Was mogli otrzymać także informacje o promocjach.

Alerty24 w aplikacji

Natomiast powiadomienia o transakcjach, czyli usługa Alerty24, dotychczas były dostępne tylko dla kanałów SMS oraz e-mail.

Ale teraz to się zmieniło. Wszystkie informacje, które otrzymywaliście SMS-em lub mailem możecie dostawać w formie powiadomień w aplikacji. Zalogujcie się do najnowszej wersji BZWBK24 mobile. Wejdźcie kolejno w:

Ustawienia > Powiadomienia > i włączcie Alerty24

Jak to działa?

Jeśli włączycie w aplikacji usługę Alerty24, zaczniecie otrzymywać powiadomienia o zdarzeniach na Waszych rachunkach i kartach na swój telefon.

W BZWBK24 internet możecie zmienić próg kwotowy dla powiadomień lub godziny ich dostarczenia. Wpłynie to na wszystkie kanały, którymi rozsyłane są powiadomienia tj. SMS, e-mail oraz aplikacja.

Włączenie Alertów24 w aplikacji nie spowoduje, że przestaną one przychodzić SMS-em lub mailem. Jeśli nie chcecie już otrzymywać powiadomień SMS-owo lub mailowo, możecie to zmienić w bankowości internetowej.

Na chwilę obecną nie możecie samodzielnie zdefiniować, które powiadomienia chcecie otrzymywać w aplikacji – pracujemy nad dodaniem odpowiedniej zakładki w bankowości internetowej.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1. Czy będę musiał Wam za to płacić?

Nie tym razem – powiadomienia w aplikacji są bezpłatne. 🙂

2. Jak wyłączyć powiadomienia np. dla rachunków oszczędnościowych?

Jeśli nie chcesz dostawać powiadomień dla niektórych rachunków, w bankowości internetowej użyj opcji „ZABLOKUJ WYBRANE”. To ustawienie wpłynie na wszystkie trzy kanały wysyłki powiadomień tj. SMS, e-mail i aplikację.

3. Czy mogę zmienić kwoty, powyżej których będę otrzymywał powiadomienia?

Tak, parametry kwotowe obowiązują dla wszystkich kanałów wysyłki powiadomień. Przykład: jeśli przy transakcjach kartowych ustawisz próg 50 zł, otrzymasz powiadomienie w aplikacji (oraz w każdym innym kanale) dopiero gdy kwota transakcji, którą wykonujesz przekroczy 50 zł.

 

4. Nie dostaję powiadomień w aplikacji BZWBK24 mobile – pomocy!

Przede wszystkim upewnij się, czy zgodziłeś się na wysyłanie Ci powiadomień przez aplikację  BZWBK24 mobile. Komunikat powinien się pojawić od razu po wejściu do zakładki „Powiadomienia”.

Następnie zweryfikuj także, czy w aplikacji mobile masz zaznaczoną opcję Alerty24. Wreszcie możesz sprawdzić, czy przypadkiem w bankowości internetowej BZWBK24 nie masz ustawionych progów kwotowych dla wysyłki powiadomień – patrz punkt wyżej.

5. Miałem włączone wcześniej Alerty24 – wysyłaliście mi powiadomienia na numer telefonu. Teraz mam także powiadomienia w aplikacji. Czy muszę coś robić?

Tak, wyłącz powiadomienia na numer telefonu. Zaloguj się do bankowości internetowej i wejdź do zakładki:

Ustawienia >  Alerty24 > „Sposób dostarczania

Odznacz wszystkie pola dotyczące numeru telefonu. O tak:

6. Uruchomiłem Alerty24 po raz pierwszy, za pomocą aplikacji. Czy będę otrzymywał także powiadomienia na mój numer telefonu?

Nie, otrzymasz tylko powiadomienia w aplikacji.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Witam. Aplikacja jest bardzo dobra. Jestem zadowolona, tylko chciałbym żeby była możliwość usunięcia starych alertów 24. Jest tylko opcja ukryj przeczytane, oczywiście ukryje, ale jak wejdę w alerty następnym razem to pojawiają się spowrotem. Pozdrawiam

  • Witam! Na takich apkach jest podobno dużo hakerów więc ja chyba usunę tą apkę i zacznę korzystać normalnie przez Google.

  • Czy nie można popracować nad sposobem logowania? Np.odcisk palca, większość banków już to uruchomiło. A jeśli chodzi o aplikację to bardzo jest dobra. Polecam

Dodaj komentarz