Długo oczekiwane zmiany w bankowości mobilnej

Nowa aplikacja trafiła już do sklepów. Największe zmiany w zarządzeniu kartami. Są też bezpłatne powiadomienia w telefonie.

Bankowość internetowa pozwalała już wcześniej, w ograniczonym zakresie, zarządzać kartami. Teraz do listy funkcji można dopisać zastrzeganie i blokowania kart. Największe zmiany w bankowości internetowej nadal przed nami i o nich będzie innym razem.

Temat numer jeden

Istotą zmian jest samodzielne zarządzanie kartami w aplikacji mobilnej. Właśnie tym celu powstała zakładka „Zarządzanie kartami”. To prawdziwe mobilne centrum dowodzenia – zebraliśmy tu wszystko, co można zrobić ze swoimi kartami.

Jest więc aktywacja nowej karty i jest nadanie PIN. Można zmieniać limity i włączać pasek magnetyczny na karcie – żeby wypłacić pieniądze w krajach spoza Europy.

Do tego oczywiście zastrzeżenie karty i jej blokowanie. Zastrzeganie i blokowania różnią się od siebie – na karcie zastrzeżonej można postawić krzyżyk, bo przestaje być zdatna do użytku. Można z nią śmiało pozować na zdjęciach. Jeśli wiecie, co mam na myśli. 🙂 Pamiętajcie, że zastrzeżenie karty to nie to samo, co rezygnacja.

Inaczej sprawa ma się z blokowaniem. Kartę zablokowaną można w każdej chwili samodzielnie odblokować. Potem znowu można ją samemu zablokować, następnie odblokować i tak dalej… Jeśli ktoś lubi dmuchać na zimne, może trzymać kartę zablokowaną i włączać ją w razie potrzeby. Jak komu wygodnie.

Tyle jeśli chodzi o zmiany dotyczące zarządzania kartami.

To jeszcze nie wszystko

Zmieniliśmy sposób podawania kwoty w aplikacji. Aby wprowadzić części groszowe, należy skorzystać z kropki lub przecinka. Mobilni wyjadacze będą musieli się przestawić, ale myślę że ta zmiana wyjdzie nam wszystkim na zdrowie.

Na ekranie szczegółów przelewów dodaliśmy przycisk do pobrania potwierdzenia przelewu. Klikacie i… macie potwierdzenie w formacie pdf.

Zmieniliśmy ekran logowania do aplikacji – przycisk zmiany sposobu logowania przenieśliśmy pod pole przeznaczone do wpisania hasła.

Na koniec – wisienka na torcie

Dodaliśmy powiadomienia PUSH o transakcjach. Jeśli ktoś tego jeszcze nie zrobił, to podpowiem, że aby otrzymywać powiadomienia, trzeba je włączyć w aplikacji. Ustawienia > Powiadomienia

I to już naprawdę wszystko.

PS. Aplikacja mobilna dla systemu Windows Phone/ Windows Mobile (jak zwał tak zwał) już nie jest przez nas rozwijana. Nie bijcie!
Uznałem, że to uczciwe postawienie sprawy. Wiem, więc się podzielę.

Niestety na otarcie łez nie ma nic. Dobiję Was – w telefonach z systemem od Microsoftu zarządzania kartami już nie uświadczycie. Jeśli planowaliście zakup telefonu z systemem Windows Phone, rekomenduję zmianę planów – bierzcie Androida lub iOS.

Nie napiszę, że to koniec, bo widzę, że nie mogę sobie ufać.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Ok

  • brakinformacjiozmianahprowizjiioplatod1.11.2017

  • O co chodzi z przelewami wewnętrznymi ??? Od dwóch godzin mam wykonany niezaksiegowany. Do 30pieniadze muszą trafić na konto odbiorcy w tym samym banku a tu nic. Kolejny raz kupa z tym bankiem. Zmiana nieunikniona.

  • Nadal brak możliwości korzystania z aplikacji na LG G3 – Android 5.1, jak długo jeszcze i proszę nie prosić o cierpliwość i że pracujecie nad naprawieniem usterki,bo słyszę to od 9 czerwca – 20 dni !!!!! Żenada ……

Dodaj komentarz