Zamień 4 transakcje telefonem na 20 zł | promocja

AKTUALIZACJA: PROMOCJA ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA

Na przekór oczekiwaniom początek miesiąca nie należał do najcieplejszych. Podgrzewamy atmosferę i nagradzamy Waszą aktywność w aplikacji BZWBK24 mobile. Maj zimny, ale za to mobilny.

Trwa promocja „Mobilny maj”. Mamy 150 000 zł. Rozdamy je sprawiedliwie pomiędzy pierwszych 7500 użytkowników, którzy jako pierwsi zrobią 4 transakcje telefonem na łączną kwotę minimum 40 zł. Jednym słowem – każdy z Was ma szansę otrzymać 20 zł.
Macie czas do 31 maja, chyba że wcześniej osiągniemy limit nagród. Ponieważ, jak wcześniej wspomniałem, ma być sprawiedliwie, to trzymamy się zasady: Jeden uczestnik = 1 nagroda.

Zaliczamy wszystkie transakcje, które zrobicie przy wykorzystaniu HCE (mobilna karta debetowa lub kredytowa), BLIK (łącznie z przelewami na telefon) i … Android Pay!™

Nagrody przelejemy Wam na konto lub na rachunek karty kredytowej, najpóźniej 16 czerwca br.

Powodzenia!


Organizatorem promocji „Mobilny maj”, która trwa do 31 maja 2017 r., jest Bank Zachodni WBK S.A. Regulamin promocji jest dostępny na stronie www.bzwbk.pl/ms/mobilny-maj/start.html.
Informacje o ofercie Banku Zachodniego WBK, opłatach i prowizjach dostępne są w placówkach banku, na stronie www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 11.05.2017 r.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • No właśnie przecież pisał Pan że wszyscy którzy spełnili warunki… Więc co… wycofuje się Pan z tego co pisał? Podał Pan taką informację aby wszystkich na chwilę uspokoić? Więc w takim razie ile było zgłoszeń? Czy zostanie ta promocja jakos rozliczenia?

    • Daniel, warunkiem otrzymania nagrody było znalezienie się w gronie 7500 osób, które 4 transakcje wykonają jako pierwsi.

      • Wiem jakie były warunki promocji i wiem też kiedy miala zostać rozliczona. Ponad tydzień spozniliscie się z przesłaniem nagród a do tego przecież to były Pana słowa że nagrody otrzymają wszyscy którzy spełnili warunki promocji! WSZYSCY Panie Piotrze. Czy to nie Pana słowa? Myślałem wtedy że to jest rekompensata za długi termin rozliczenia promocji. I pewnie nie tylko ja tak myślałem… I w ten sposób zrazil nas Pan do siebie a bank swoją reputację.

  • Mi się wydaje że przyczyną może być troszkę inna niż wyczerpanie puli nagród. Pare dni prędzej ruszyła promocja „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”. Żeby wsiąść w niej udział należało wysłać formularz zgłoszeniowy, i kto tak uczynił to wszystkie te mobilne transakcje zostały prawdopodobnie przypisane właśnie do do tej promocji a nie do „Mobilny maj” i stąd te całe zamieszanie

  • Napisał Pan „2. Nagrody zostaną wypłacone najpóźniej do końca tygodnia – otrzymają je wszyscy uczestnicy, którym udało się spełnić warunki promocji. ” A teraz mówi Pan, że pierwsze 7500 osób. Nie dotrzymujecie słowa, promocje trzymacie kiedy nie jest ona już aktualna. Tak się nie robi…Wzięlibyście chociaż cywilną odpowiedzialność i następnym razem wyciągnęli wnioski, a nie teraz wmawiacie i zwodzicie, że wszystko jest w porządku. Nie jest.

Dodaj komentarz