Pytamy, słuchamy, zmieniamy się!

„W jednej chwili wszystko, co robię, stało się trudniejsze. Zaczęłam zwracać uwagę na próg przy wejściu, na źle ustawione krzesła, zbyt wysoko powieszony telefon”, powiedziała Natalia Kijewska z Banku Zachodniego WBK, jedna z bohaterek naszego filmu-eksperymentu.

W filmie, który przybliża program „Obsługa bez barier”, wzięli udział pracownicy banku, którzy zupełnie niespodziewanie znaleźli się w niecodziennych okolicznościach, by móc przeżyć i zrozumieć, z jakimi wyzwaniami zmagają się na co dzień osoby z niepełnosprawnościami. Grupę tę stanowi blisko 12 proc.* Polaków, dlatego tak ważne jest, by pamiętać o ich potrzebach.

Przeciw wykluczeniu

Od siedmiu lat rozwijamy program „Obsługa bez barier”. Naszym celem są kompleksowe działania i rozwój dostępności usług i produktów banku  dla osób z niepełnosprawnościami. Wszelkie udogodnienia tworzymy we współpracy z naszymi klientami  i ekspertami tematu. Pracownicy banku biorą udział w szkoleniach realizowanych z  fundacjami działającymi na rzecz osób ze szczególnym potrzebami.

Po drugiej stronie

„Droga do pełnej dostępności produktów, usług czy przestrzeni nie jest ani prosta, ani krótka. Zdecydowanie lepiej podążać nią w dobrym towarzystwie, z osobami świadomymi potrzeb innych ludzi. Wierzymy, że edukacja jest kluczem do zmian, uwalniania dobrej energii i utrwalania dobrych wzorców. Przykładamy wielką wagę do szkoleń, podczas których uczymy się i zmieniamy perspektywę. W filmie możecie zobaczyć, że czasem pozwalamy sobie też na przemyślane eksperymenty i zaskakiwanie  pracowników banku. Liczymy, że »Obsługa bez barier« będzie inspiracją dla innych instytucji.”  – powiedział Maciej Augustyniak, prezes Fundacji Polska bez Barier.

Zapraszamy do obejrzenia filmu.

Obsługa Bez Barier w Banku Zachodnim WBK (PJM)

Obsługa Bez Barier w Banku Zachodnim WBK (wersja z audiodeskrypcją)

Obsługa Bez Barier w Banku Zachodnim WBK (wersja z napisami)

Więcej informacji o programie „Obsługa bez barier” można znaleźć TUTAJ.

* Dane według Narodowego Spisu Powszechnego Ludności z 2011 r.

>>>

Przykładamy wielką wagę do szkoleń, podczas których uczymy się i zmieniamy perspektywę. Liczymy, że „Obsługa bez barier” będzie inspiracją dla innych instytucji.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • W dniu dzisiejszym tj. 09.10.2017 o godz. 15:33 dokonywałem płatności kartą (do mojego rachunku) za zakupy w sklepie. Dwukrotnie płatność została odrzucona, mimo poprawnego PIN. Za zakupy zapłaciłem kartą kredytową. Po wyjściu ze sklepu sprawdziłem stan swojego konta w aplikacji mobilnej, ponieważ byłem pewien, że na koncie osobistym powinny być środki z których mogłem opłacić zakupy nie używając karty kredytowej. Ku mojemu zdziwieniu z konta osobistego zniknęła dwukrotnie kwota za zakupy czyli płatności, które zostały odrzucone. Kwoty obecnie są zablokowane, ale nie mogę z nich korzystać i nie wiem kiedy zostaną zwrócone. To normalne, że jeżeli transakcje są odrzucane to pieniądze znikają z konta??????

  • Dzień dobry
    Jestem posiadaczem konta "Godne polecenia " a raczej "godnego odradzenia" .
    Sprawdziłem stan konta w wpłatomacie bankomacie WBK po wpłaceniu pieniędzy i zostałem obciążony za to 5zł ! nie symbolicznie 10gr. nie 1zł tylko 5!!!!
    Chcąc wypłacić swoje własne środki mam do wyboru bankomat max 5000zł dziennie czyli kwote 30,000tys wypłacam 6 dni , lub w oddziale banku za opłatą 10zł !!!! Muszę zapłacić za to że chcę wypłacić własne pieniądzę !!
    Chcąc wpłacić do wpłatomatu 50,000tys spędzam tam 20 min max 50 banknotów jednorazowo, oczywiście dlatego że
    najbliższy oddział banku (60-185) dla którego wybrałem WBK, został zamknięty ….
    Co miesiąc jestem obciążony jakimiś kosztami za to że trzymam pieniądze w WBK w tym miesiącu :
    -Opłata miesięczna za kartę -4,00 (nie mam pojęcia dlaczego płaciłem kartą kilka razy na pewno 5 razy)
    -Opłata za wypłatę gotówkową -10,00 (wypłaciłem 8 tys nie miałem dwóch dni żeby wypłacać z bankomatu)
    -Opłata za Przelew24 -0.50 ( za jakiś przelew nie byłem świadomy że jest płatny )
    I tak co miesiąc jestem rabowany z oszczędności …

    Wasza ofiara
    Rafał

  • W mojej okolicy zmiany dla klienta wyglądają następująco.
    Rok temu zlikwidowany najbliższy mojemu miejscu zamieszkania oddział.
    Kolejny w dalszej okolicy oddział zlikwidowany,
    Trzeci- zmienione godziny otwarcia do 17:00 ,
    W czwartym w piątek również odbiłem się od drzwi o 17:01 choć jeszcze tydzień lub dwa był do 18:00
    – ja też pracuję i nie mam szans na dotarcie do banku. Niedługo do oddziału będę jechać na drugi koniec Warszawy.
    Brawo za podejście do klienta.

Dodaj komentarz