Korzystaj z BZWBK24 mobile i wygraj bon o wartości 50 zł

Mamy dla Was promocję „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”, w której możecie wygrać bony Sodexo o wartości 50 zł. Jeśli korzystacie z aplikacji mobilnej, z łatwością spełnicie warunki. Do dzieła!

Dla kogo:

  • masz u nas konto osobiste,
  • korzystasz z usług BZWBK24,
  • w okresie od 5 do 31 maja 2017 r. wypełnisz i wyślesz nam formularz zgłoszeniowy

Zadanie dla uczestników

Masz szansę na bon, jeśli w każdym miesiącu trwania promocji tj. maju, czerwcu i lipcu wykonasz w aplikacji mobilnej minimum dwie różne transakcje z poniższej listy:

  • Przelew na telefon,
  • Wypłata BLIK,
  • Zakupy mobilne,
  • Przelew mobilny,
  • Doładowanie GSM,
  • Płatność BLIK.

Trzeba się spieszyć – mamy 2000 bonów. Dostaną je ci, którzy jako pierwsi spełnią warunki promocji. Nagrody wyślemy do 31 sierpnia 2017 r.

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z aplikacji mobilnej, kliknij tutaj

W razie jakichkolwiek wątpliwości zajrzyj do regulaminu

Organizatorem promocji „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”, która trwa od 5.05.2017 r. do 31.07.2017 r. jest Bank Zachodni WBK S.A. Informacje o ofercie Banku, opłatach i prowizjach oraz regulamin promocji dostępne są w placówkach Banku, na stronie www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 5.05.2017 r.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Czy przelew na telefon jest wliczany,gdy ten przelew potem zaksięgowany będzie w innym banku czy musi być przelew
    na BZ WBK ?

  • Kilka minut po północy 1.07 były problemy z przelewem na telefon w aplikacji. Drugi warunek zakup Blik zostal spełniony od razu.Kilkukrotnie pojawiał sie komunikat- błąd komunikacji z systemem banku. Mimo odinstalowania i zainstalowania ponownie aplikacji komunikat nadal sie pojawiał. Dzień wcześniej nie było zadnych problemów z przelewem na telefon.
    Przelew udało sie zrobic dopiero po 8.00 rano 1 lipca.
    Mam nadzieje, ze ta sytuacja nie wykluczy mnie z grona zwyciezcow.

    • @Katarzyna to i tak szybko Ci odblokowali aplikację, ja dopiero dzisiaj się poprawnie zalogowałem do aplikacji na swoim telefonie na swoim koncie, wcześniej cały czas komunikat: błąd komunikacji z systemem banku.
      Co ciekawe na tym samym telefonie i tej samej apce logowanie na konto żony odbywało się cały czas bez problemów.
      Jeśli nie dostanę bona to złożę reklamację ponieważ był to błąd systemowy, który uniemożliwił mi szybkie wykonanie transakcji a dotknął tylko niektórych Klientów.

    • To mnie się udało zrobić przelewy. 3 minuty po północy zakończyłam. Widocznie później zaczęły się problemy.

  • Jeśli chodzi o przydział bonów, będzie decydować data i czas transakcji czyli 1 lipca czy data księgowania transakcji mobilnych czyli 3 lipca?

Dodaj komentarz