Korzystaj z BZWBK24 mobile i wygraj bon o wartości 50 zł

Mamy dla Was promocję „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”, w której możecie wygrać bony Sodexo o wartości 50 zł. Jeśli korzystacie z aplikacji mobilnej, z łatwością spełnicie warunki. Do dzieła!

Dla kogo:

  • masz u nas konto osobiste,
  • korzystasz z usług BZWBK24,
  • w okresie od 5 do 31 maja 2017 r. wypełnisz i wyślesz nam formularz zgłoszeniowy

Zadanie dla uczestników

Masz szansę na bon, jeśli w każdym miesiącu trwania promocji tj. maju, czerwcu i lipcu wykonasz w aplikacji mobilnej minimum dwie różne transakcje z poniższej listy:

  • Przelew na telefon,
  • Wypłata BLIK,
  • Zakupy mobilne,
  • Przelew mobilny,
  • Doładowanie GSM,
  • Płatność BLIK.

Trzeba się spieszyć – mamy 2000 bonów. Dostaną je ci, którzy jako pierwsi spełnią warunki promocji. Nagrody wyślemy do 31 sierpnia 2017 r.

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z aplikacji mobilnej, kliknij tutaj

W razie jakichkolwiek wątpliwości zajrzyj do regulaminu

Organizatorem promocji „Bądź aktywny w BZWBK24 mobile”, która trwa od 5.05.2017 r. do 31.07.2017 r. jest Bank Zachodni WBK S.A. Informacje o ofercie Banku, opłatach i prowizjach oraz regulamin promocji dostępne są w placówkach Banku, na stronie www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999. Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 5.05.2017 r.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Pytanie odnośnie następującego zapisu regulaminowego:
    ,,2. Uczestnik, aby otrzymać Nagrodę musi spełnić poniższe warunki:
    a. w każdym miesiącu trwania Promocji:
    – maj,
    – czerwiec,
    – lipiec.
    b. wykona w aplikacji BZWBK24 mobile minimum dwie różne transakcje:
     Przelew na telefon,
     Wypłata BLIK,
     Zakupy mobilne,
     Przelew mobilny,
     Doładowanie GSM,
     Płatność BLIK”

    Czy dokonanie dwóch różnych transakcji: przelew na telefon i wypłata BLIK w maju, czerwcu i lipcu wystarczy do spełnienia warunków promocji, czy trzeba wykonać łącznie 6 różnych, nie powtarzających się transakcji – np. przelew na telefon i wypłata BLIK w maju, zakupy mobilne i przelew mobilny w czerwcu, doładowanie GSM i płatność BLIK w lipcu?

    Proszę również o doprecyzowanie zapisu odnośnie możliwości uzyskania nagrody również przez współwłaściciela konta. Czy współwłaściciel konta powinien posiadać osobny numer klienta i oddzielnie zainstalowaną aplikację?

    ,,Masz szansę na bon, jeśli w każdym miesiącu trwania promocji tj. maju, czerwcu i lipcu wykonasz w aplikacji mobilnej minimum dwie różne transakcje z poniższej listy:
    Przelew na telefon,
    Wypłata BLIK,
    Zakupy mobilne,
    Przelew mobilny,
    Doładowanie GSM,
    Płatność BLIK.”

    • „Tak zgodnie z regulaminem można dokonanie dwóch różnych transakcji np. przelew na telefon i wypłata BLIK w maju, czerwcu i lipcu. W takim wypadku warunki promocji zostaną spełnione.
      Nagrodę również może otrzymać współwłaściciela konta, jednak musi on posiadać osobny numer klienta (NIK)”

  • Żeby korzystać z szybkiego podglądu trzeba przedtem na Waszej stronie założyć profil. Proszę o link do podstrony albo marszrute.
    Pozdrawiam
    Wojciech Jaraczewski

  • Czyli decydujące będzie kto szybciej wykona płatność 1 lipca? Będą decydowały sekundy o załapaniu do puli zwycięzców?

Dodaj komentarz