Wraz z wiosną idzie nowe. Głos może więcej.

Już od marca br. każdy klient BZ WBK, który weryfikuje tożsamość poprzez głos, zyskuje pierwszeństwo w kontakcie z doradcami Contact Center BZ WBK.

Dzięki biometrii głosowej klienci kontaktują się z nami jeszcze wygodniej, bezpieczniej i szybciej niż dotychczas. Każdy, kto korzysta z tego rozwiązania, „przeskakuje” na początek kolejki.

Przypomnijmy, biometria głosowa to rodzaj osobistej weryfikacji oparty na unikalności algorytmu głosu. Połączone czynniki – jak sposób wypowiadania się charakterystyczny dla danej osoby i cechy fizyczne np. długość kanału głosowego, płuca, tchawica – tworzą niepowtarzalny wzorzec głosu każdego człowieka. Nie trzeba zapamiętywać wielu haseł i PIN-ów, wystarczy zadzwonić na 1 9999 i po standardowej weryfikacji skorzystać z propozycji pozostawienia próbki głosu poprzez wypowiedzenie frazy: „Mój głos jest moim hasłem, którego nie muszę pamiętać”. Wzorzec głosu zostanie zapamiętany, dzięki czemu przy następnym połączeniu z infolinią identyfikacja będzie uproszczona, co pozwala zaoszczędzić czas, jest wygodne, proste i bezpieczne. Ponadto klient korzystający z biometrii zyskuje pierwszeństwo w kontakcie z doradcą.

Dzięki biometrii głosowej czas weryfikacji tożsamości jest krótszy o 40 %. Od kilku miesięcy z tego innowacyjnego rozwiązania korzystają także klienci dzwoniący do Centrum Obsługi Klientów Zamożnych na numer 61 885 8600.

Więcej o biometrii.

A czy Ty zostawiłeś już próbkę swojego głosu? Korzystasz z biometrii głosowej ?

 

 

 

MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Wymień sobie walutę

4

Odwracamy wiadomości z smsKodami

13

Fundusze Arka jeszcze bardziej dostępne

0

Dodaj komentarz