Zagłosuj na nas w plebiscycie Złoty Bankier

Kochani, prosimy Was o wsparcie. Po raz kolejny bierzemy udział w plebiscycie Złoty Bankier, w którym internauci mogą głosować na najlepsze projekty realizowane przez banki. Tylko z Wami możemy wygrać! Zagłosujcie na nas tutaj.

Na głosujących czekają też atrakcyjne nagrody. Weź udział w głosowaniu i wygraj jedną z nich. Szczegóły znajdziesz na stronie z głosowaniem.

Dzięki głosom internautów wybrany zostanie najlepszy spot reklamowy, najlepszy bank wrażliwy społecznie i najlepszy bank w social media. A jak wyróżnił się Bank Zachodni WBK?

  • #12zawodnik kibicuje Fabiańskiemu

Dla wszystkich rok 2016 wiązał się z piłkarskimi emocjami. Kampania #12zawodnik idealnie oddawała klimat europejskich mistrzostw. Dlatego też naturalne było dla nas uczestniczenie w piłkarskich przeżyciach w kolejnych odsłonach naszych kampanii.  Naszymi bohaterami zostali: bramkarz – Łukasz Fabiańskim oraz z żywiołowy komentator – Mateusz Borek. Zagłosuj na nas w kategorii najlepszy spot reklamowy!

  • Bank wrażliwy społecznie

W 2016 roku serca internautów podbijały historie o dobrym ojcostwie Konrada Kruczkowskiego w  projekcie Halo.Tato. Publikacje zyskały uznanie nie tylko czytelników, ale też instytutcji, które nagrodziły autora m.in. nagrodą Newsweeka im. Teresy Torańskiej. Dlatego teraz i Wy możecie na nas zagłosować w kategorii bank wrażliwy społecznie!

  • Nasze social media

Czy wiecie, że na facebooku potrafimy odpowiadać setki razy miesięcznie w prywatnych wiadomościach, nie wspominając już o tysiącach komentarzy pod postami? Jesteśmy dostępni dla naszych klientów każdego dnia. Razem z Wami tworzymy nasze social media. Prosimy o głos również w kategorii social media.

  • Bonusy dla głosujących

Na głosujących czekają też atrakcyjne nagrody. Szczegóły znajdziesz na stronie z głosowaniem.

Głosowanie internautów trwa do 2 kwietnia 2016 r.

Złoty Bankier

Statuetka Złoty Bankier to od dziewięciu lat największe wyróżnienia na polskim rynku bankowym. Jej laureatami są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi są odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby klientów. Najlepszych od 2008 roku wybierają klienci i eksperci rynku bankowego. Pomóż nam, aby trafiła właśnie do nas!

Miesiąc testów systemów bezpieczeństwa, 1050 wizyt w oddziałach 19 banków, 1710 telefonów do call center, 100 godzin badań użyteczności serwisów internetowych i mobilnych, kilkanaście szczegółowych kwestionariuszy dotyczących konkretnych produktów i wreszcie dziesiątki tysięcy głosów internautów. Tak w skrócie przedstawia się plan największego w Polsce badania jakości obsługi bankowego klienta — Złoty Bankier. Podsumowaniem będzie gala w kwietniu, podczas której poznamy Złoty Bank — instytucję o najwyższych standardach obsługi w sieci oddziałowej, call center, internecie i mobilnie.

ZAGŁOSUJ na BANK ZACHODNI WBK!

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Krzysztof Oszukany - 31.03.2017 o 08:26 Odpowiedz

    O proszę, widzę że cenzurujecie wpisy i bo nie chcecie, aby potencjalni klienci dowiedzieli się, jak potem będą traktowani. Wasz wybór. Blokujcie wpisy dalej, będę codziennie przychodził do Waszych placówek i na miejscu ostrzegał klientów przed zakładaniem kont u Was. Udławicie się skradzionymi pieniędzmi.

    • Panie Krzysztofie, wpisy pojawiają się na blogu po moderacji. Nie publikujemy tylko wpisów np. z niecenzuralnymi słowami, spamów, czy obrażających inne osoby.

Dodaj komentarz