AKTUALIZACJA: Przerwa w dostępie do usług bankowości elektronicznej

BZWBK_Przerwa_tech_BZWBK24_blog_1200x560

AKTUALIZACJA:

Szanowni Państwo,

Informuję, że problemy z logowaniem do usług bankowości elektronicznej BZWBK24internet i błędem 500 zostały usunięte.

Przepraszamy za utrudnienia

Szanowni Państwo,

informujemy, że z powodu prac konserwacyjnych w sobotę, 18.03.2017 r., w godzinach 0.00 – 12.00 nie będą mogli Państwo korzystać z bankowości internetowej i mobilnej. Karty będą działać. Transakcje złożone w piątek, 17.03.2017 r., w godzinach 21.00 – 23.59 zrealizujemy po godzinie 12.00 następnego dnia.

Informujemy również, że w poniedziałek, 20.03.2017 r., w godzinach 2.00 – 4.00 nie będą mogli Państwo korzystać z kart płatniczych Banku Zachodniego WBK, natomiast do godziny 6.00 nie będą dostępne bankomaty i wpłatomaty BZ WBK.

Przepraszamy za utrudnienia.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Czemu SMS kody nie przychodzą na telefon mimo ustawionej tej opcji? Mam ustawione logowanie, które trzeba potwierdzić SMS kodem i od paru dni nie mogę się przez to zalogować. Zróbcie coś z tym, bo to naprawdę nie wypada. Cały czas są jakieś problemy ze stroną.

  • Od dwóch dni nie mogę doładować tel bo nieprzychodzi mi SMS kod o co chodzi

  • Nadal nie mogę się zalogować na swoje konto. pokazuje błąd 102. a nik i hasło poprawnie wpisuje. co tu jest grane!!!

  • To jest pierwszy wpis pod tą informacją:

    https://blog.bzwbk.pl/2017/03/przerwa-w-dostepie-do-uslug-bankowosci-elektronicznej#comment-150028

    Czy tylko ja wiedziałem że tak będzie. Kto w tym banku odpowiada za takie notoryczne błędy. Czy ktoś poniósł jakieś konsekwencje ? Bo jesli klient spóźni się z ratą Państwo naliczycie odsetki a nawet wyslecie komornika. Co ma zrobić klient gdy Państwo od roku nas robicie na szaro ?

Dodaj komentarz