Nowy, lepszy BLIK

Kilka dni temu uruchomiliśmy zakupy bez kodu BLIK. Jest szybciej i nadal bezpiecznie. Nowa wersja aplikacji jest już w sklepach.

Od teraz możecie płacić w internecie bez konieczności podawania kodu BLIK. Jesteśmy jednym z dwóch banków, które dotychczas wprowadziły u siebie takie rozwiązanie.

Jak to działa

Podczas transakcji BLIK przysyłamy Wam powiadomienie. Klikacie w nie, a my przenosimy Was do aplikacji BZWBK24 mobile, gdzie zatwierdzacie całą operację. To tyle.

Jest szybciej

Wszystko odbywa się szybciej, bo nie trzeba generować kodu BLIK ani wpisywać go w przeglądarce internetowej.

…i nadal bezpiecznie

Jednak w dalszym ciągu musicie zaakceptować transakcję w bankowości mobilnej. A żeby to zrobić, trzeba najpierw zalogować się do aplikacji. Po zalogowaniu możecie również obniżyć limity transakcji BLIK. Skorzystajcie z zakładki „Ustawienia” > „BLIK” > „Limity transakcji BLIK” .

Fajne – chcę to.

Żeby płacić bez konieczności wpisywania kodu BLIK, musisz zarejestrować(zaufać) swoją przeglądarkę internetową. Aby to zrobić, wykonaj poniższe kroki:

  1. Zrób co najmniej jedną transakcję BLIK w tradycyjny sposób – wpisując sześciocyfrowy kod na stronie sklepu internetowego.
  2. Zaznacz, że od tej pory chcesz płacić bez kodu BLIK.
  3. Na koniec potwierdź rejestrację w aplikacji.

Listą zaufanych przeglądarek można zarządzać w aplikacji mobilnej w zakładce „BLIK” > „Zakupy bez kodu”. Możesz określić, na jak długo przeglądarka ma mieć status zaufanej. Możesz też w dowolnym momencie usunąć ją z listy.

 

Nie wyrzucaj ciastek

Zakupy bez kodu opierają się na zapamiętywaniu ciasteczek w przeglądarce i w Twoim telefonie. Może się zdarzyć, że po wyczyszczeniu przeglądarki lub danych aplikacji, będziesz musiał ponownie dodać przeglądarkę do listy zaufanych.

Nowa wersja aplikacji jest już w sklepach wszystkich trzech systemów operacyjnych, a więc Android, iOS oraz Windows Mobile. Miłego korzystania!

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Witam dlaczego funkcja BLIK nie dziala dla kont firmowych.? czy planujecie wprowadzić tak opcje.. zaznacze ze konkurecja np P.. posiada taka opcje i nie ma z tym problemu

    • Temat BLIK dla klientów firmowych jest mi znany. Jednak nie mogę podać żadnych konkretnych dat. Na razie nie planujemy udostępnienia. Nie w najbliższym czasie.

  • Witam,
    Mam pytanie. Nie wiem jak zapłacić telefonem w sklepie na iPhone 7. Czy mógłby mi ktoś to wytłumaczyć? Mam konto bankowe i jestem zalogowany w aplikacji mobilnej.
    Z góry dziękuje

  • Niestety nowa wersja aplikacji nie działa na IOS 7.2. Dla mnie to policzek ze strony banku. Mam wydawć kupę kasy na nowszy Iphone? Zaczynam się zastanawiać nad zmianą banku

Dodaj komentarz