Jakość pamięta się dłużej. Bank Zachodni WBK Instytucją Roku 2016

Bank Zachodni WBK zdobył tytuł Instytucji Roku 2016 w kategorii Najlepsza jakość obsługi w kanałach zdalnych w ramach rankingu portalu mojebankowanie.pl.

Ranking Instytucja Roku to badanie prowadzone przez cały rok przez osoby, które od lat pracują w branży. Oceniane są: strona www oraz dostępne przez nią kanały kontaktu); kontaktz infolinią; czy drogą elektroniczną (email i formularz kontaktowy) i po raz pierwszy w tym roku kontakt przez czat oraz video-czat. Cykliczność badania, ciągłe doskonalenie ocenianych oraz profesjonalizm oceniających sprawiają, że nagroda nabiera jeszcze większego znaczenia.

A kto jest odbiorcą tej nagrody? To wszyscy Doradcy Contact Center – kilkaset osób, które każdego dnia, w zdalnych kanałach kontaktu rozmawiają z klientami przez telefon, audio, czatują, kontaktują się na wideo oraz drogą mailową.

W tej chwili klienci mogą kontaktować się z bankiem wykorzystując 9 kanałów (telefon – 2 numery, wideo, w tym obsługa w polskim języku migowym, audio, czat, mail, formularz kontaktowy, skype). Jesteśmy także aktywni w social media: facebook, twitter, linkedin. Maciej Pietrucha, dyrektor Multikanałowego Centrum Komunikacji podkreśla, że doradcy podzieleni są według specjalizacji i kompetencji. Coraz więcej uwagi kładziemy także na budowę relacji, co z pewnością przynosi wymierne korzyści naszym klientom.

Coraz częściej nasi klienci wybierają wideo jako sposób kontaktu z bankiem. Jest on dla nich po prostu najwygodniejszy. W każdej chwili, z każdego miejsca na świecie przez BZWBK24 internet, BZWBK24 mobile i bzwbk.pl/kontakt można połączyć się z doradcą, by skorzystać z pomocy tego profesjonalnego przewodnika po świecie produktów i usług. Już 17 % interakcji z Contact Center to połączenia z doradcą online.

Więcej o tym, co jest kluczem do utrzymania wysokiej jakości w aż 9 kanałach kontaktu przeczytać można tutaj, a informacje o innowacjach i usprawnieniach w obsłudze klienta w kanałach zdalnych znaleźć można w tym artykule oraz tutaj.

 

Dodaj komentarz