BZWBK24 mobile z nagrodą specjalną

Z przyjemnością informuję, że dzięki Waszemu zaangażowaniu udało nam się zdobyć 1 miejsce!

W imieniu wszystkich osób zaangażowanych w rozwój BZWBK24 mobile dziękuję za każdy głos oddany na naszą aplikację.

To dla nas wyjątkowo istotne wyróżnienie. Przede wszystkim dlatego, że świadczy o Waszym zadowoleniu z aplikacji. Taka nagroda dodaje skrzydeł i motywuje do dalszej ciężkiej pracy nad jej rozwojem.

Mobile Trends Conference

Gala Mobile Trends Awards to tylko jeden z elementów trwającej trzy dni konferencji Mobile Trends Conference. Tegoroczna, szósta już edycja tego wydarzenia odbyła się w dniach 8-10 marca w Krakowskim kinie Kijów.Centrum. Wyjątkowe grono prelegentów przedstawiło ostatnie trendy w zakresie rozwiązań mobilnych i nowych technologii.

Podczas pierwszego dnia dowiedzieliśmy się między innymi o istotnych zmianach Google w zakresie wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych. Przedstawione zostały również różnice i podobieństwach między: aplikacjami natywnymi, stronami mobilnymi, oraz stronami progresywnymi (Progressive Web Apps).

Wśród prelegentów była również Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor bankowości mobilnej i internetowej. Tematem prelekcji było kreowanie doświadczeń klientów, a całość wystąpienia podzielone było na dwie części. Na początku Kasia omówiła sposób czerpania wiedzy o mobilnych użytkownikach. Później przedstawiła jak wykorzystujemy tą wiedzę aby zaskoczyć klientów nowościami.

Największe emocje tego dnia zaczęły się o godzinie 19:00, podczas gali Mobile Trends Awards. Z wielkim zainteresowaniem wyczekiwaliśmy wyników głosowania. Około godziny 21:00 już wszystko było jasne – mamy nagrodę specjalną w głosowaniu internautów!

Czwartek, drugi dzień konferencji, również obfitował w ciekawe prezentacje i interesujące wnioski prelegentów. Wśród najciekawszych prelekcji poruszone zostały najważniejsze trendy w najbliższych latach, cechy efektywnej komunikacji, oraz zastosowaniu eye trackingu.

Ostatniego dnia uwagę zwróciły prelekcje dotyczące wykorzystywania komunikacji online i offline, oraz skutecznej analizy danych klientów i prawidłowego formowania wniosków na ich podstawie. Tego dnia przedstawione zostały również realne przypadki zastosowań mobilnych na polskim rynku (tzw. case study).

Polecam obserwowanie strony Mobile Trends na której znajdziecie podsumowanie wyników konkursu oraz nagrania i prezentacje prelegentów.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

Dodaj komentarz