Przerwa techniczna w bankowości internetowej i mobilnej

BZWBK_Przerwa_tech_BZWBK24_blog_1200x560

 

AKTUALIZACJA:

Szanowni Państwo, informujemy, że dostępy do sytemów naszej bankowości zostały przywrócone. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

 

AKTUALIZACJA:. Szanowni Państwo, informujemy, że przerwa techniczna została wydłużona do godziny 14. Za utrudnienia przepraszamy

 

Szanowni Państwo,

W związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi w najbliższy weekend informujemy o następujących utrudnieniach dla klientów usług bankowości elektronicznej i mobilnej:

  • Usługi BZWBK24internet, BZWBK24mobile, Przelew24, Moja Firma Plus, BZWBK24sms, Alerty24, Blik będą całkowicie niedostępne dla klientów w dniu 26.11.2016 (sobota), w godzinach od 00:00 do 11:00.

 

  • Transakcje złożone od godziny 22:00 w dniu 25.11.2016 (piątek) do godziny 23:59, zostaną rozliczone po godzinie 11:00 w dniu 26.11.2016 (sobota). W tych godzinach Przelew24, BlueCash, ExpressEliksir będą niedostępne dla Klientów.

 

  • Usługa iBizens24 będzie niedostępna dla klientów od godziny 20:00 w dniu 25.11.2016 (piątek) do godziny 11:00 w dniu 26.11.2016 (sobota).

 Blik:

  • będzie niedostępny dla klientów od godziny 22:00 w dniu 25.11.2016 (piątek) do godziny 11:00 w dniu 26.11.2016 (sobota)
  • będzie niedostępny dla klientów od godziny 2:00 w dniu 28.11.2016 (poniedziałek) do godziny 6:00 tego samego dnia.

Za utrudnienia przepraszamy

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • nie wiem co przywrócone – płatność BLIK niemożliwa z urządzenia android, i windows phone. U konkurencji bez takich ekscesów.

  • Weekend się skończył. Doładowanie telefonu 5 minut temu bez efektu, oczekuje.

  • Witam. Nie wiem czy problem jest po mojej stronie czy też przez Państwa ostatnie prace konserwacyjne, na stronie bankowości elektronicznej nakładają się zakładki na stronie przy koncie, karcie itp.

  • Niestety to już kolejna taka przerwa w tym banku z malej litery. Co się dzieje w tej firmie od kiedy nastal BZ WBK Santander wszystko sie sypie. Prowizje od wyplat z bankomatow, bankomatow jak kot naplakal, mieszkam w 700 000 tysiecznym miescie do najblizszego bankomatu WBK mam 2,5 km!!!!!! Aplikacja mobilna nie dziala notorycznie, a te przerwy konserwacyjne i sposob ksiegowania transakcji na karcie kredytowej??? za kazdym razem jak sie loguje podaje inne saldo dostepne, kiedys doszlo do tego ze zmienialo sie ono w obie strony, raz bylo wieksze a za chwile mniejsze, jeden wielki balagan. Gdyby nie to ze mam tu hipoteke juz dawni bym uciekla, najlepiej dzisiaj trzymac kase w skarpecie – zero kosztow !!!!!!!

  • Pozdrowienia dla waszych kumatych informatyków, ciekawe że nie przeprowadzacie prac konserwacyjnych czy remontowych w waszych placówkach 😀

Dodaj komentarz