Phishing – kolejne ostrzeżenie o wiadomościach email udających komunikaty Banku

Worried young couple calculating finance on laptop at home

Szanowni Państwo!

ponownie informujemy, że trwa lub trwała wysyłka maili skierowanych głównie do Klientów naszego Banku, choć nadawcą treści nie jest Bank Zachodni WBK. Autorzy korespondencji podszywają się pod nadawcę „Bank Zachodni WBK24” i temat „Blokada konta BZWBK”. Nadawcy próbują skłonić adresatów do wejścia na stronę „weryfikacja”. Pod tekstem odnośnika ukrywają link prowadzący do zupełnie innej strony, która ma wyłudzić od użytkownika dane logowania.

Gdybyście Państwo wiedzieli, że ktoś podał na niej jakieś dane, to czym prędzej powinien zmienić swoje hasło do konta/NIK-u, które podał na fałszywej stronie.

Z naszej strony podjęliśmy działania mające doprowadzić do zakończenia tej sytuacji.

phishing

 

Sfałszowana wiadomość wygląda w sposób bardzo zbliżony 

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Przy próbie logowania się do konta po podaniu NIK i hasła pojawia się komunikat
    "Usługa zablokowana
    Wprowadź smsKod, aby odblokować dostęp do BZWBK24 internet."
    W związku z tym pytanie, czy to normalne, czy też ktoś się podszywa pod stronę banku?

  • Mój mąż dostał powiadomienie z bzwbk24 mobilnego ,że 20 listopada zostanie mu zablokowana karta w wiadomości był podany link do strony bzwbk24 dodam że ważność karty ma do czerwca 2018 więc nie wiemy o co tu chodzi

  • Żyjemy w świecie "wolnego" internetu 🙂 Nasze babki uczyły się jak obchodzić się z nożem. My uczymy się jak obchodzić się z naszą prywatnością w sieci i jak nie dać się okraść. Sprawa niby prosta jak obsługa noża…… a jednak niejeden się zrani.

  • Sobocinska Ewa - 05.07.2017 o 03:09 Odpowiedz

    ZABLOKOWANO MI DOSTEP DO KONTA INTERNETOWEGO DLACZEGO Z JAKIEJ RACJI PROSZE O KONTAKT W TEJ SPRAWIE

Dodaj komentarz