Phishing – kolejne ostrzeżenie o wiadomościach email udających komunikaty Banku

Worried young couple calculating finance on laptop at home

Szanowni Państwo!

ponownie informujemy, że trwa lub trwała wysyłka maili skierowanych głównie do Klientów naszego Banku, choć nadawcą treści nie jest Bank Zachodni WBK. Autorzy korespondencji podszywają się pod nadawcę „Bank Zachodni WBK24” i temat „Blokada konta BZWBK”. Nadawcy próbują skłonić adresatów do wejścia na stronę „weryfikacja”. Pod tekstem odnośnika ukrywają link prowadzący do zupełnie innej strony, która ma wyłudzić od użytkownika dane logowania.

Gdybyście Państwo wiedzieli, że ktoś podał na niej jakieś dane, to czym prędzej powinien zmienić swoje hasło do konta/NIK-u, które podał na fałszywej stronie.

Z naszej strony podjęliśmy działania mające doprowadzić do zakończenia tej sytuacji.

phishing

 

Sfałszowana wiadomość wygląda w sposób bardzo zbliżony 

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • W Anglii skradziono mi portfel z karta bankomatowa, zrobili zakupy za 1300 funtow w kilku sklepach. Sprawe zglosilem na Policje i w banku zablokowalem karte ale jak juz zrobiono kilka transakcji. Bank zwrocil mi wszystkie pieniadze i dwukrotnie listownie przepraszal, ze do tego doszlo. Tam jest obsluga klienta. Konto i wyplaty ze wszystkich bankomatow darmowe, przelewy miedzynarodowe 3 w miesiacu gratis. To jest serwis!! Uczcie sie!

  • Alojzy Wujczyk - 28.05.2017 o 10:55 Odpowiedz

    DZIĘKUJĘ ZA CENNE INFORMACJE.

  • Bank jest odpowiedzialny za zabezpieczenie moich danych i konta.

  • zablokowano mi dostep do konta internerowego. dlaczego ? prosze o kontakt

  • Czy jest jakaś.awaria w bankomatach??

Dodaj komentarz