Phishing – kolejne ostrzeżenie o wiadomościach email udających komunikaty Banku

Worried young couple calculating finance on laptop at home

Szanowni Państwo!

ponownie informujemy, że trwa lub trwała wysyłka maili skierowanych głównie do Klientów naszego Banku, choć nadawcą treści nie jest Bank Zachodni WBK. Autorzy korespondencji podszywają się pod nadawcę „Bank Zachodni WBK24” i temat „Blokada konta BZWBK”. Nadawcy próbują skłonić adresatów do wejścia na stronę „weryfikacja”. Pod tekstem odnośnika ukrywają link prowadzący do zupełnie innej strony, która ma wyłudzić od użytkownika dane logowania.

Gdybyście Państwo wiedzieli, że ktoś podał na niej jakieś dane, to czym prędzej powinien zmienić swoje hasło do konta/NIK-u, które podał na fałszywej stronie.

Z naszej strony podjęliśmy działania mające doprowadzić do zakończenia tej sytuacji.

phishing

 

Sfałszowana wiadomość wygląda w sposób bardzo zbliżony 

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • zablokowano mi dostep do konta internerowego. dlaczego ? prosze o kontakt

  • Czy jest jakaś.awaria w bankomatach??

  • U mnie kilka dni temu przy próbie logowania do BZWBK24 pojawił się komunikat , że dokument przedstawiony w banku – dowód osobisty stracił ważność ,prosimy o przedstawienie ważnego dowodu tożsamości do dnia 3 marca 2017

  • W dniu dzisiejszym rano przy próbie logowania do BZWBK24 pojawił się komunikat , że dokument przedstawiony w banku – dowód osobisty stracił ważność ,prosimy o przedstawienie ważnego dowodu tożsamości do dnia 3 marca 2017

  • Ja również w ubiegłym tygodniu miałam dwa okienka BZWBK24 przy próbie wyboru zakładki logowanie , pojawiały się przez kilka dni od ubiegłego tygodnia , dopiero dziś widzę jedną jak wcześniej

Dodaj komentarz