BZ WBK wyróżniony za najlepszą bankowość mobilną w Polsce!

Newsweek 2015

Bankowość mobilna Banku Zachodniego WBK zdobyła pierwsze miejsce w prestiżowym, dorocznym rankingu banków przygotowywanym przez tygodnik Newsweek. Wyniki czternastej edycji rankingu ogłoszono podczas Wielkiej Gali Bankowości.

To dla Was staramy się na bieżąco udoskonalać naszą bankowość mobilną i internetową. Autorzy rankingu podkreślili, że swoje zwycięstwo Bank Zachodni WBK zawdzięcza najszerszej ofercie usług i funkcjonalności, z których mogą korzystać posiadacze smartfonów. W ostatnim czasie najciekawszą nowością dla użytkowników BZWBK24 mobile jest możliwość realizacji przelewów natychmiastowych BlueCash. W usłudze Zakupy mobilne wraz z nowymi operatorami pojawiły się nowe miasta.

Co brano pod uwagę?

Liczyła się przede wszystkim łatwość nawigacji po serwisie, efektywność kanałów kontaktu z bankiem oraz systemu transakcyjnego, a także czas dokonywania operacji. Pod uwagę brane były także nowowprowadzane funkcjonalności, które są stale monitorowane przez twórców rankingu.

To nie pierwszy raz!

W tym roku to już kolejne prestiżowe wyróżnienie dla bankowości mobilnej BZ WBK. W czerwcu międzynarodowa firma badawczo-doradcza Forrester Research uznała bankowość mobilną Banku Zachodniego WBK za najlepiej ocenianą wśród polskich banków i drugą wśród wszystkich europejskich banków, które wzięły udział w rankingu będącym częścią raportu „2015 European Mobile Banking Functionality Benchmark”. W sierpniu w rankingu światowym bankowości mobilnej Forrester Research, Bank Zachodni WBK zajął trzecie miejsce.

 

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Aplikacja nie dziala !!!!!!!:O:O:O

  • Witaj
    Pani Katarzyno Prus -Malinowska , to jest najbardziej nieudolny blog , nie mający nic wspólnego z poprzednim . Nie wiadomo do kogo skierować problem , a jak się skieruje to nikt nie odpowiada lub za ponagleniem dowiadujemy się ,że ta osoba zajmuje się „czystym powietrzem”. Proszę pokazać mi do kogo i jak mam zgłosić przeciągający się czas przysłania nowej karty /stara zablokowana przez uszkodzony bankomat/.
    Powinna być jedna strona na której zamieszczamy swoje problemy , a zainteresowana osoba z ramienia banku przejmuje temat i wyjaśnia – to takie proste i czytelne , ale nie bo to Pani pomysł – „nie bo nie”
    Pogody ducha i miłego dnia życzę .
    PS
    Ciekawym jestem gdzie znajdę odpowiedź na swój problem , a może o to chodzi.

    • Panie Eugeniuszu, Pana sprawa wymaga indywidualnego wyjaśnienia i z poziomu bloga nie możemy tego sprawdzić. Prosimy o kontakt z infolinią pod nr 19999 lub z odziałem banku. Może Pan również skorzystać z formularza dostępnego na stronie https://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/kontakt/kontakt-reklamacje.html . Pozdrawiam

      • No i niech ktoś powie ,że napisałem nieprawdę – pisze się do jednej osoby , która o sobie mówi ,że lubi kontakt z ludźmi i czerpie z tego natchnienie , może podejmować decyzje – i co , nic , nie przeczytała i nie odpisała – robi to inna , a może Jej poleciła „szefowa” – nie upadła jeszcze tak nisko , aby zrobić to sama – „Uwaga z wysoka upadek jest bolesny” . Nic tu Pani Wioleto nie musi sprawdzać , zrobiliście to samo o co mam pretensję , wystarczy z uwagą przeczytać
        PS
        Tak to już jest Pani Wioleto z „szefami”
        Pozdrawiam i miłego dnia życzę

        • Panie Eugeniuszu, prosimy o wyrozumiałość. Dokładamy wszelkich starań, aby pytania zadawane na naszym blogu nie pozostawały bez odpowiedzi. Nie zawsze może to jednak zrobić autor tekstu, np. ze względu na sezon urlopowy. Życzę miłego dnia i pozdrawiam serdecznie.

Dodaj komentarz