Nowości w BZWBK24 – Doradca Online

do bzwbk24Pragniemy, aby Bank Zachodni WBK był blisko klientów, blisko Państwa i Państwa potrzeb, oferował rozwiązania mające zapewnić komfort i zadowolenie podczas korzystania z naszych usług. Dlatego kolejną nowością, jaką wprowadzamy jest Doradca online. Jest to zupełnie nowa usługa pozwalająca na kontakt z konsultantami banku w szybki i wygodny sposób.

Wypróbuj nową usługę #BZWBK24 – Doradca onlineTweet!

 

Z Doradcą online BZ WBK można skontaktujesz się na trzy różne sposoby – poprzez:

  • czat tekstowy
  • połączenie audio
  • wideo

Mamy nadzieję, że spośród trzech możliwości kontaktu z Doradcą, każdy z Państwa znajdzie tę, która będzie dla niego najwygodniejsza.

Eksperci banku udzielą informacji oraz pomocy związanej z korzystaniem z produktów oraz usług bankowości elektronicznej, jak również doradzą w wyborze najlepszych produktów. Podczas rozmowy, niezależnie od formy, jaką wybierzemy, możliwe jest wyświetlenie na ekranie prezentacji przygotowanych przez konsultanta, materiałów pomocniczych oraz bezpośrednie nanoszenie na nich uwag przez rozmówców.

 

do bzwbk24

 

Doradca online ma ułatwić codzienny kontakt, dlatego też będzie on dostępny zarówno podczas korzystania z komputera, jak i  z urządzeń mobilnych.

Wszystko, co należy zrobić, korzystając z BZWBK24 internet, to wybrać odnośnik znajdujący się w górnym menu naszej strony internetowej, a następnie temat rozmowy oraz rodzaj połączenia.

Użytkownicy urządzeń mobilnych w prosty sposób skorzystają z porad doradców wybierając w aplikacji mobilnej kafel „Doradca online”.

 

Android_po_wybraniu_tematuAndroid_po_wybraniu_kafla

 

Doradcy online w BZWBK24 pozostają do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach 8:00 – 20:00.

Czekamy na Państwa opinie oraz sugestie na temat tego, czy taka forma kontaktu jest przydatna i czy można ją wykorzystać w przyszłości także w innych celach.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Czekam godzinę na połączenie z doradca i żaden nie ma czasu

  • Nie ma to jak cenzura w komentarzach

  • Czekam na połączenia z konsultantem od godziny i nic nie mówi mi, że cokolwiek ma się zmienić. Zawsze czekam przynajmniej pół godziny. Dziękuję bardzo za nową usługę.

  • Czy jest możliwość otrzymania debetu na start wraz z nowym kontem bez zaświadczeń?

  • Szanowni Państwo,

    czy standardem jest obsługa kolejki 7 klientów przez jednego doradcę, podczas gdy drugi, od 40 min prowadzi telemarketing na sali obsługi. Oddział 3. maja Dąbrowa Górnicza.

    (?)

Dodaj komentarz