Nowości w BZWBK24 – Doradca Online

do bzwbk24Pragniemy, aby Bank Zachodni WBK był blisko klientów, blisko Państwa i Państwa potrzeb, oferował rozwiązania mające zapewnić komfort i zadowolenie podczas korzystania z naszych usług. Dlatego kolejną nowością, jaką wprowadzamy jest Doradca online. Jest to zupełnie nowa usługa pozwalająca na kontakt z konsultantami banku w szybki i wygodny sposób.

Wypróbuj nową usługę #BZWBK24 – Doradca onlineTweet!

 

Z Doradcą online BZ WBK można skontaktujesz się na trzy różne sposoby – poprzez:

  • czat tekstowy
  • połączenie audio
  • wideo

Mamy nadzieję, że spośród trzech możliwości kontaktu z Doradcą, każdy z Państwa znajdzie tę, która będzie dla niego najwygodniejsza.

Eksperci banku udzielą informacji oraz pomocy związanej z korzystaniem z produktów oraz usług bankowości elektronicznej, jak również doradzą w wyborze najlepszych produktów. Podczas rozmowy, niezależnie od formy, jaką wybierzemy, możliwe jest wyświetlenie na ekranie prezentacji przygotowanych przez konsultanta, materiałów pomocniczych oraz bezpośrednie nanoszenie na nich uwag przez rozmówców.

 

do bzwbk24

 

Doradca online ma ułatwić codzienny kontakt, dlatego też będzie on dostępny zarówno podczas korzystania z komputera, jak i  z urządzeń mobilnych.

Wszystko, co należy zrobić, korzystając z BZWBK24 internet, to wybrać odnośnik znajdujący się w górnym menu naszej strony internetowej, a następnie temat rozmowy oraz rodzaj połączenia.

Użytkownicy urządzeń mobilnych w prosty sposób skorzystają z porad doradców wybierając w aplikacji mobilnej kafel „Doradca online”.

 

Android_po_wybraniu_tematuAndroid_po_wybraniu_kafla

 

Doradcy online w BZWBK24 pozostają do Państwa dyspozycji codziennie w godzinach 8:00 – 20:00.

Czekamy na Państwa opinie oraz sugestie na temat tego, czy taka forma kontaktu jest przydatna i czy można ją wykorzystać w przyszłości także w innych celach.

 

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • EDYTA PERZYŃSKA - 16.10.2017 o 13:13 Odpowiedz

    ZALEZY MI NA TYM ABY JAK NAJSZYBCIEJ ZMIENIC NUMER TELRFONU, GDYZ MUSZE ZWERYFIKOWAC SWOJE DANE TELEFONICZNIE

  • EDYTA PERZYŃSKA - 16.10.2017 o 12:45 Odpowiedz

    Witam. Chciałabym zmienic numer telefonu.

  • Mam w waszym banku kredyt ubezpieczony i mam pytanie odnośnie ubezpieczeń. Zostałam potrącona przez samochód na pasach mogę starać sie o odszkodowanie? Jakie dokumenty powinnam posiadać

    • W celu potwierdzenia zakresu ubezpieczenia oraz ewentualnego zgłoszenia roszczenia proponujemy kontakt bezpośrednio z ubezpieczycielem czyli BZ WBK – Aviva pod numer infolinii 801 888 188.

      pozdrawiam

      • chciałam się zapytać co mam zrobić ze starą kartą bankomatową która kończy sięjutro 17.08.2017

        Z góry dzięujie Joanna Kurlanc

Dodaj komentarz