Nowy serwis internetowy Banku Zachodniego WBKKatarzyna Sadowska 31.07.2012

Dziś uruchomiliśmy nowy serwis www.bzwbk.pl. Kiedy go przygotowywaliśmy zależało nam przede wszystkim na tym by był jak najbardziej użyteczny, dawał łatwy dostęp do najbardziej poszukiwanych treści i dostarczał informacji o tym jak korzystać z bankowych produktów.

Przebudowaliśmy nie tylko strukturę serwisu, ale także zmieniliśmy sposób komunikacji. Staraliśmy się tak opracować informacje o produktach, by były jak najbardziej zrozumiałe i przystępne. Zależy nam też na tym, byście znali dodatkowe korzyści wynikające z korzystania z usług finansowych, dlatego wyeksponowaliśmy cechy wielu produktów – często mało znane – jak chargeback, cashback czy Ratio.

Stworzyliśmy także dział Pytania i odpowiedzi, w którym podpowiadamy krok po kroku jak korzystać z kart, kont, przelewów i dostarczamy wielu przydatnych informacji. Ułatwiliśmy też proces zamawiania produktów przez internet – formularze kontaktu i formularze zamówienia znajdziecie bardzo łatwo na wszystkich stronach.

Zmian jest sporo, zachęcamy do przeglądania serwisu. Czekamy na Wasze opinie i uwagi. Możecie je także zgłaszać w Banku Pomysłów, gdzie najlepsze opinie będą nagrodzone.

Produkty i usługi
Spodobał Ci się ten wpis? Podziel się nim:
  • Facebook
  • Blip
  • Flaker
  • Pinger
  • Wykop
  • Twitter
  • Śledzik


Zobacz także



139 odpowiedzi do “Nowy serwis internetowy Banku Zachodniego WBK”

  1. Wojtek

    Dzień dobry,

    czy doprawdy ktoś nie może wytrzymać (braku premii) i ciągle musi zmieniać coś do czego ludzie się przyzwyczaili?

    Kolejna zmiana na gorsze. Pora się zbierać.

    WP

  2. Anonim

    Co to za głupota, jak mam otwozryć swoje konto?

  3. Maria

    Od 15 minut nie mogE wejść na moje konto.Czy mam przyjść na szkolenie do WBK w Swiebodzinie?Kiedy ?

  4. Anonim

    co to ma znaczyć . jak mam się zalogować.koszmar

  5. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Logowanie do serwisu transakcyjnego jest w tym samym miejscu, co na poprzedniej stronie: w prawym górnym rogu, pod przyciskiem „Zaloguj”.

    Zalogujecie się Państwo także wpisując do przeglądarki adres http://www.bzwbk24.pl lub klikając w ten link: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

  6. użytkowniczka

    Beznadzieja,aby się zalogować trzeba mieć chyba specjalne okulary, aby znaleźć stronę do logowania.Porażka.

  7. Anonim

    Masakra, jak mam sprwadzić stan mojego konta.Jeśli coś się zmienia to chyba żeby było lepiej i łatwiej!!!
    Ta zmiana nie jest ani lepsz ani łatwiejsz , dla mnie przynajmnie, kobiety 50+, z podstawową obsługą komputera.A było tak fajnie i miło…..

  8. Magda

    Po raz kolejny BZWBK przeczyta, że nowa odsłona strony jest BEZNADZIEJNA!!! Może i jest ikonka którą mam kliknąć do zalogowania ale nie działa. Ani klienci indywidualni ani „zaloguj” nie otwiera się cała strona (i nie jest to problem mojego internetu czy komputera bo wszystkie inne strony działają bardzo dobrze). A tu nic. DNO I 10 METRÓW MUŁU!

  9. Maria Perec

    Jak mam zalogować sie na swoje konto?? Czy ktoś mi odpowie, czy musze pofatygować sie specjalnie do siedziby banku i odbyc ekstra szkolenie szkolenie??!!!

  10. mp

    Tragedia. Brak słów żeby to opisać. Jak mozna zrobić tak nieczytelną stronę. Niewiadomo gdzie co jest. Ludzie czy wy tam w banku nie rozumiecie ze nalezy wszystko upraszczać a nie komplikować ?

  11. użytkownik

    podzielam zdanie poprzedników – przefajnowane
    zdenerwowałem się

  12. klientka

    Nawet Chuck Norris nie wejdzie na tą stronę

  13. Zdegustowany

    Chuck Noris na swoje szczescie nie musi wchodzic na te strone bo w przeciwnym razie zrezygnowalby pewnie z reklamowania banku. A swoja droga nowa odslona strony ma reklamowac produkty banku i przyciagac nowych klientow a nie ulatwiac korzystanie z uslug banku starym klientom. Zalosne.

  14. Anonim

    jak przejść na stronę logowania????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Anonim

    Było prosto i dobrze. spieprzyliście

  16. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Logowanie do serwisu transakcyjnego jest w tym samym miejscu, co na poprzedniej stronie: w prawym górnym rogu, pod przyciskiem „Zaloguj”.

    Zalogujecie się Państwo także wpisując do przeglądarki adres http://www.bzwbk24.pl lub klikając w ten link: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

  17. Zniesmaczona

    Tez uważam, że to porażka. Myślałam, że wchodzę nie na tę stronę co trzeba. Po znalezieniu ‚zaloguj” nie mogę wpisać PIN-u, nie ma na to miejsca. Myślałam juz że ze mną jest coś nie tak, ale widzę że nie tylko ja mam problemy. Wam zależalo na reklamie produktów, a nie na ułatwieniach w korzystaniu z usług banku dotychczasowym klientom. Porażka!!!

  18. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Zniesmaczona: po kliknięciu w „Zaloguj” trzeba wybrać właściwą usługę bankowości elektronicznej, kliknąć w odpowiedni przycisk i dopiero po przejściu na stronę wybranej usługi pojawi się miejsce do wpisania PIN-u.

  19. Anonim

    co to znacz nie mogę się zalogować’

  20. klient

    co za porazka co ta ma byc,wyglada to jak okladka jakies dennej gazety,nie macie co robic

  21. Piotr

    Paranoja – kto to wymyślił? To jest po prostu na poziomie gazetki szkolnej a nie banku.

  22. Poważna

    Porażka!trzeba zepsuć jak było czytelnie i łatwo?!Kompletny beznadziejny pani pomysł.daj spokój!

  23. Stały klient

    Logowanie do serwisu dla zwykłego klienta, który umie prosto obsługiwać komputer jest rzeczywiście niejasne. Po otwarciu listy wyboru logowania, logowanie dla klienta BZWBK24 jest u góry i nie opisane tak jak reszta opcji i z tego powodu ktoś może tego nie zauważyć. To powinno być wyróżnione. Instrukcja logowania jest pokazana od momentu otwartej strony logowania a nie od momentu wyboru usługi bankowości elektronicznej. Jestem stałym klientem tego banku od lat wszelkie usługi o które się starałam zostały mi odmówione bez podania przyczyny a ta stronka to rzeczywiście jest po to aby sprzedać więcej usług tylko szkoda, że bank chce jak najwięcej sprzedać nowym klientom a do wieloletnich ma brak zaufania. Stronka jest czytelne ale dla informatyka nie dla zwykłego klienta.

  24. zofia

    Na mily Bog! Dlaczego musicie eksperymentowac? Bylo dobrze, a jest beznadziejnie.Ktos wzial pieniadze za nowa strone, ktora jest po prostu nie do uzycia. Nie moge sie zalogowac i podpowiedzi pani Katarzyny nic nie pomagaja. Po wpisaniu NIK stoje w miejscu. W tej sytuacji chyba bede musiala przeniesc sie do innego banku.
    Zofia

  25. Anoni

    Chociaż emocjonalnie i biznesowi jestem związany z bankiem od wielu lat muszę zgodzić się z komentarzami poprzedników. Strona jest beznadziejna. Na początku myślałem, że została ‚zahakowana’. Miałem obawy czy zalogować się na konto. Patrząc na kolorystykę zastanawiałem się czy przypadkiem mój monitor nie zepsuł się. Na pewno nie jest to krok w stronę ułatwienia życia dotychczasowym użytkownikom systemów on-line. Mam też poważne obawy, czy w bardziej atrakcyjny niż poprzednio sposób, będzie w stanie przyciągnąć nowych klientów. Suma summarum, moim zdaniem, nieprzemyślany, nie sprawdzony i nie dopracowany krok w nieodpowiednim kierunku.

  26. Antoni

    -Wersja poprawiona:
    Chociaż emocjonalnie i biznesowo jestem związany z bankiem od wielu lat muszę zgodzić się z komentarzami poprzedników. Strona jest beznadziejna. Na początku myślałem, że została ‘zahakowana’. Miałem obawy czy zalogować się na konto. Patrząc na kolorystykę zastanawiałem się czy przypadkiem mój monitor nie zepsuł się. Na pewno nie jest to krok w stronę ułatwienia życia dotychczasowym użytkownikom systemów online. Mam też poważne obawy, czy w bardziej atrakcyjny niż poprzednio sposób, będzie w stanie przyciągnąć nowych klientów. Suma summarum, moim zdaniem, nieprzemyślany, niesprawdzony i niedopracowany krok w nieodpowiednim kierunku.

  27. "doceniony" klient

    Jak to ma być kontakt z klientem – to raczej na minus, bo taka nowość mogła być zakomunikowana wcześniej,a nie uruchomiona jak usługa serwisu hakerskiego z antypodów.
    „Serdecznie dziękuję” – czyję się doceniony.
    PS. Zamiast Norissa przydałby mi się bardziej McGyver.

  28. Rozgoryczony

    Katastrofa!
    Po kilkunastu latach korzystania z serwisu el. WBK i BZWBK zastanawiam się czy jest sens współpracować z Wami dalej skoro dochody z moich lokat trwonicie na bezsensowne usprawnianie tego co dobre.
    Po kliknięci „zaloguj się” brak możliwości wpisania PIN’u a po wyjściu z programu i ponownym uruchomieniu ciągle coś miele i nie można ruszyć z miejsca.
    Ciągłe prace nad bezpieczeństwem powinny trwać ale klient wcale nie musi tego widzieć.

  29. Anonim

    beznadziejna strona, nie wypal taki ze az sie patrzec nie chce

  30. halina

    fatalna strona, nie mogę się zalogować, jestem wściekła na tą zmianę i nawet tego komentarza bie chce mi się pisać, co to za mądrala wymyśliła tą zmiane, to jest bubel

  31. gp

    Beznadzieja ta zmiana napewno kupe kasy akosztowała a nie chodzi, ludzie co wy robicie

  32. gp

    zgadzam się z wszystkimi totalne dno ta strona, miele z półgodziny i nic, chyba idol banku coś wszczepił.
    wracajcie do starej strony proszę

  33. NIEZADOWOLONA

    Czy informatycy z banku naprawdę sie nudzą? Jak dorwa się do czegoś to zaraz sp……ą.Stare było dobre .

  34. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @halina: logowanie do serwisu transakcyjnego jest w tym samym miejscu, co na poprzedniej stronie: w prawym górnym rogu, pod przyciskiem „Zaloguj”.

    Zaloguje się Pani także wpisując do przeglądarki adres http://www.bzwbk24.pl lub klikając w ten link: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

    @gp: jeśli z jakiegoś powodu strona nie działa bardzo prosimy o zrobienie zrzutu ekranu i przesłanie go na adres zespol_bzwbk [at] bzwbk [dot] pl wraz z informacją z jakiej przeglądarki Pani/Pan korzysta.

  35. Zdegustowana

    Po raz kolejny BZWBK zepsuł coś co dobrze działało!!!! Zero informacji o planowanej zmianie strony! Interfejs mało czytelny. Informacje, które do tej pory pilnie potrzebowałam miałam po dwóch kliknięciach myszki, a teraz dogrzebać się do czegoś, to koszmar! Bez nerwosolu ani rusz! Wyrzucacie kupę kasy na durne reklamy z gwiazdami ekranów, teraz na „genialny” nowy serwis, a efekt? Jakoś nie widzę achów i ochów w tej sprawie… Wniosek? BZWBK schodzi na manowce. Podobno macie motto „po pierwsze Klient”. Zmieńcie sobie na „po pierwsze szkodzić…Klientom” !!!

  36. grażyna

    Pani Katarzyno poleciała pani zgodnie ze swoim hobby.Jak można nie informować o wprowadzanych zmianach,regulamin tylko dla klientów,was jako firmy nie obowiązuje??!Kpina z klientów.Totalna bzdura,a nie udogodnienie.Zrzutka z ekranu i czekać na reakcję-jak długo-24h??Zapominacie,że czas to pieniądz,a wy zabieracie i jedno i drugie.Czas przestać być waszym klientem!!!

  37. anka

    Masakra. Nie da się z tego skrzorzystać. Strona nieczytelna. Bankowość elektroniczna miała ułatwić mi życie, oszczędzić czas. Jest dokładnie odwrotnie. Ten bubel internetowy plus niemiłe, niefachowe osoby w oddziale, krótki czas pracy agencji,( ja też pracuję!) to już ostatni akord do zmiany banku. A byłam wierną klientką od wielu lat. Szkoda.

  38. darek

    takiej masakry to jeszcze nie widziałem, jak z tego korzystać, po co zmieniać to co było OK

  39. Alicja

    Masakra!!!!!
    Kto to wymyslił?
    Brak możliwości znalezienia miejsca gdzie się zalogować. Od 15 minut usiłuje znaleść dostęp do NIK’u i własnego konta! Koszmar!

  40. TiZet

    Boże LUDZIEEEEEEEEEEEEEeee klikacie na konto, które posiadacie, dajecie zapamiętaj. W tym momencie system was zapamiętuje. Później klikacie już tylko na zaloguj i end. Czy to takie [..] trudne….

  41. annna

    mam za mało kratek w „PIN” NIE WIEM JAK MAM SIE ZALOGOWAC SIEDZE JUZ 30 MIN I NIE MOGE NIC ZROBIC BYŁAM W ODDZIALE ZMIENIŁAM HASLO I DALEJ NIC..!!

  42. Anonim

    Do jasnej cholery , który „mędrzec” schował usługi BZ WBK24. Niech natychmiast mi odpowie. Nie mam czasu ani ochoty na czytanie i oglądanie bzdur w nowej stronie.
    Bank jest coraz bliżej dna,

    nie pozdrawiam serdecznie

  43. klient

    A gdzie ja mam się zalogować bo jak klikam zaloguj to jakieś niezrozumiałe opcje mi się pojawiają ????

  44. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @klient: lnie zmieniliśmy miejsca logowania do serwisu transakcyjnego – jest w tym samym miejscu, co dotychczas: w prawym górnym rogu, pod przyciskiem „Zaloguj”. Po kliknięciu pokaże się pole, w którym należy wybrać BZWBK24 (pierwszy czerwony przycisk od góry). Jeśli ktoś posiada inną usługę bankowości elektronicznej powinien wybrać odpowiedni inny czerwony przycisk.

    Do BZWBK24 zalogować się można także wpisując do przeglądarki adres http://www.bzwbk24.pl lub klikając w ten link: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

  45. łukasz

    co za debil wymyslił ta zmiane… po ki ch… nie rozumiem po co było to zmieniac

  46. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Łukaszu, prosimy o konkretne, merytoryczne uwagi.

  47. klient

    Myślę że w BZ WBK ma za dużo pieniędzy i wydaje na zmiany dotyczące logowania, po to żeby utrudnić życie klientom. Po prostu idę jutro zmienić bank, bo nie bedę otwierać kilka stron żeby się zalogować. Dlaczego od razu na stronie banku nie można się zalogować. Paranoja.

  48. seba

    Pani Kasiu S proszę o merytoryczną podpowiedz gdieeee [...] mam kliknąć na waszej noooooweeeej stronie by dowiedzieć się jakie są aktualne notowania jednostek arki. Dziekuję

  49. daria99

    ja również zmieniam bank. Nie mogę się zalogować na swoje konto. Graniczy z cudem znalezienie na tej NOWEJ stronie czegokolwiek.
    Głupie Polaczki – są tak głupi że muszą każdemu życie utrudniać bo by nie byli sobą!!!!!!!!!!!!!!!!

  50. Katarzyna189

    prosze nie kpić z normalnych ludzi. Wchodzę na stronę i już 10 minut sie zastanawiam co jest grane!!
    Klikam na ZALOGUJ SIE i nic! Co to ma znaczyc pytam się?!
    Pani Katarzyno – proszę o wyrozumiałość że ludzie tracą przez te wasze nowe wymysły czas i nerwy – a pani jeszcze bezczelnie pisze że można tu wypisywać tylko konkretne merytoryczne uwagi.
    Kpina w biały dzień!

  51. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Katarzyna189: proszę o informację na czym polega problem z logowaniem – postaram się pomóc.

    Szanujemy wszystkie opinie, prosimy jednak by były merytoryczne i nie zawierały wulgaryzmów.

  52. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @seba: zapraszam na http://www.arka.pl

  53. Anonim

    naprawde bylo dobrze po co to wszystko zeby jakis pomyslnik dostal kase za pomysl niechze on sobie dostaje ale nie naszym kosztem logowanie na nasze konto powinno byc wygodne latwe i szybkie

  54. Halina

    Pani Katarzyno, ja sie raz zalogowalam i wszystko dzilalo. Mam u Was konto gdzie wplywa mi emerytira i teraz nie moglam sie zalogowac: 1 – opsianie do jakiej dzialalnosci ja podlegam jest bardzo niejasna. 2 – wpisywanie hasla w te kratki to obled. Jesli mam haslo z 13-tu znakow a pojawia mie sie kratki do 20-tu, koszmar.

  55. TiZet

    Idźcie wszyscy nad wodę z przywiązanym kamieniem do szyi. Wszystko działa i jest ok.

  56. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Halino, uprzejmie proszę o informację na czym polega problem, dlaczego nie może się Pani zalogować.

    Jeśli jest Pani klientem indywidualnym (nie ma Pani konta firmowego) wystarczy kliknąć w „Zaloguj” w prawym górnym rogu strony, otworzy się Pani plansza z przejściem do konkretnych usług bankowości elektronicznej. W Pani przypadku najprawdopodobniej chodzi o BZWBK24, to pierwszy czerwony przycisk od górny na tej planszy.

    Jeśli chodzi o samą stronę logowania, gdzie wpisuje Pani NIK i hasło – tu żadnych zmian nie wprowadzaliśmy.

  57. ediyoan

    Ja uważam że nowy look seriwsu jest pozytywny. Swoje zmiany spostrzeżenia i pozytywne reakcje opisałam w Banku Pomysłów.

  58. Zbulwersowana

    Pozwolę sobie zgodzić się z poprzednikami, że obecna strona zniechęca do korzystania. Jednakże to jest nic w porównaniu z problemem braku możliwości zalogowania – pierwszego dnia po „updacie” strony wszystko działało, natomiast teraz na głównej stronie widzę tylko górny moduł i po wciśnięciu przycisku „Zaloguj” nie rozwija mi się żadna lista – w sumie to nic się nie dzieje. Od 2 dni jestem odcięta, rachunki niepopłacone, i zero pomocy :/

  59. ediyoan

    Witam ponownie. Kiedy wyniki konkursu w BP na opinie o nowym serwisie? I czy odpowiedzi trzeba było zamieszczać do 03 sierpnia włącznie z tą datą?

  60. art

    @ediyoan
    do końca 3.08 była mozliwość dodawania komentarzy więc łącznie z tym dniem (widziąłem że ktoś tam przekonywał że nie)

    a wg Regulaminu:

    Posiedzenie Komisji, podczas którego wybrani zostaną laureaci Konkursu, odbędzie się do 8 sierpnia 2012 roku.

    Wynik konkursu zostanie ogłoszony w zakładce „Aktualności” na stronie internetowej „Banku Pomysłów” (loginy z serwisu Bank Pomysłów) w dniu 10 sierpnia 2012 r.

  61. ediyoan

    @art – dziękuję za odpowiedzi ;-)

  62. Krzysztof

    Co za imbecyl zaprojektował tą stronę, po co ruszacie coś co funkcjonuje ? od 15 minut klikam ZALOGUJ i go..no.
    Zmieniam konto.

  63. Krzysztof

    PS jutro zgłaszam awarię i będę zgłaszał do skutku. Co za dziadostwo, akurat jak mam wykonać ważny przelew.

  64. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Krzysztofie,

    jeśli jest Pani klientem indywidualnym (nie ma Pani konta firmowego) wystarczy kliknąć w „Zaloguj” w prawym górnym rogu strony, otworzy się Pani plansza z przejściem do konkretnych usług bankowości elektronicznej. Jeśli jest Pan klientem indywidualnym powinien Pan kliknąć w BZWBK24 – pierwszy czerwony przycisk od górny na tej planszy.

    Może się Pan też zalogować bezpośrednio przez http://www.bzwbk24.pl

  65. Michal

    Co z tego ze mozna sie zalogowac wybierajac inny link niz domyslny http://www.bzwbk.pl . Wazne, ze ta glowna strona nie dziala i wielu ludzi nie wie, ze istnieja inne linki !!!!!!!! Naprawcie to w koncu !!!!!!!!!!

  66. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Michale, bardzo prosimy o informację na czym polega problem, dlaczego nie może się Pan zalogować.

  67. Michal

    Czy pani jak wejdzie w strone http://www.bzwbk.pl to w ogole otwiera sie pani ta strona ? Bo na moim koncu to glowna strona nawet sie do konca nie laduje. Ponadto po kliknieciu w przycisk login nic sie nie dzieje. Pare dni temu faktycznie widac bylo ze zmieniliscie serwis i po kliknieciu w przycisk login rozwijalo sie menu wyboru klient indywidualny itd. Teraz sie nic nie dzieje po klikniecu w login

  68. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Tak, strona i plansza logowania się otwiera – na różnych komputerach, w różnych przeglądarkach i w rożnych sieciach.

    Czy może Pan napisać z jakiej przeglądarki i jakiej jej wersji Pan korzysta?

  69. Michal

    Firefox 3.5.5
    Wczesniej sie poprawnie uruchamiala.
    Zauwazylem wlasnie ze pod internet explorererm sie faktycznie uruchomila poprawnie. Obecnie jestem w pracy, ale w domu mam ten sam problem. Jesli problem jest zwiazany z ciasteczkami, lub czymkolwiek innym to wciaz sadze ze ejst to problem po waszej stronie.

  70. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    OK, już sprawdzamy.

  71. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Michale, ta wersja przeglądarki nie jest już wspierana przez Mozillę i to z tego może wynikać problem. Proszę spróbować zaktualizować przeglądarkę http://support.mozilla.org/pl/kb/Aktualizacja%20Firefoksa i dać nam znać czy to pomogło.

  72. Michal

    Aha wiec chce mi pani powiedziec, ze dzieki aktualizacji serwisu ktora z mojego punktu widzenia nie byla w ogole potrzebna ja teraz musze zmieniac swoje srodowisko poniewaz przygotowaliscie serwis ktory nie oblusugje poprzedniego tak ?

  73. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Michale, wersję przeglądarki warto zaktualizować, bo problemy z poprawnym działaniem mogą dotyczyć wielu stron. Aktualizacja jest prosta i bezpłatna.

  74. ediyoan

    Nie rozumiem tych wszystkich zarzutów i żalu. Czy nie widzicie Państwo, że bank wciaż się stara – żeby było lepiej!

  75. ediyoan

    Witam ponownie. Kiedy będą zamieszczone wyniki z konkursu opiniotwórczego w Banku Pomysłów?

  76. Anonim

    czy mozna zmienic nik i pin zeby sie zalogowac?

  77. lekmed

    W związku z brakiem możliwości zalogowania się i opłacenia ZUS u na czas zmuszona jestem zmienić bank, w którym mam firmowe konto. Poza tym nie rozumiem, od kiedy to bank narzuca mi aktualizację oprogramowania w moim komputerze…

  78. Magda

    jestem nowym klientem i jeszcze ani razu nie korzystałam z formy elektronicznej banku jak mam się zalogować. trzeba podać nik to ok to mam ale co ztym pinem skąd mam go wziąść mam wpisać ten z koperty ale przecież on ma być tylko do transakcji kartą a jak ja go zmienie bo niby o to proszą w dalszej części i co wtedy. Chce się dostać do konta. Jeszcze nawet nie zaktualizowałam karty bo nie mogę się zalogować

  79. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Magdo,

    Wszystkie informacje dotyczące działania BZWBK24 znajdzie Pani na stronie http://www.bzwbk.pl/bankowosc-elektroniczna/bzwbk24-internet/bzwbk24-internet.html. O pierwszym logowaniu do BZWBK24 można również przeczytać w poniższej instrukcji – http://bankowosc-elektroniczna.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/przewodnik_nowy_bzwbk24.pdf

  80. Paweł

    Jestem klientem banku już pół roku. Od początku miałem podpisaną usługę dostepu przez internet. Jednak do tej pory nie mogłem się tam zalogować. Już dwa razy byłem w placówce po nowy PIN, ale po jego zmianie, przy ponownym logowaniu zamaskowane hasło wogóle nie działa i odrazu wyświetla się ze wprowadziłem złe hasło. Po prostu katastrofa. W trzech poprzednich bankach nie miałem takiego problemu. Pozostaje tylko zamknąc konto i nikomu nie polecac tego Banku!!!!

  81. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Pawle, przy wpisywaniu hasła maskowanego trzeba w oznaczone pola wpisywać znaki odpowiadające tym polom (do każdego pola przypisany jest jeden znak). Przykładowo jeśli moje hasło brzmi: 1hasłoHasło, a wolne mam kolejno drugie, trzecie, piąte i siódme pole, to wpisuję w nie kolejno drugi (h), trzeci (a), piąty (ł) i siódmy (H) znak.

  82. Aga

    Dzien dobry chcialabym zmienic moje haslo na haslo maskowane, ale nigdzie nie moge znalezc tej opcji, czy musze to zrobic bezposrednio w banku? z gory dziekuje za odp. pozdrawiam

  83. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Dzień dobry, hasło zmieni Pani w BZWBK24, w zakładce „Mój profil” w prawym górnym rogu.

  84. Elżbieta

    Dzień dobry,
    3 listopada 2012 robiłam przelew na rachunek obcy.Nie zależało mi, żeby został wykonany tego samego dnia. Jednak nie było innej opcji, jak tylko ELIXIR. Co muszę zrobić, żeby wyłączyć ELIXIR? Nie potrzebuję tej opcji, a zresztą mam możliwość wpisania daty i tym samym określam, jak pilna jest usługa. Proszę mi wyjaśnić zasadę działania tego „ulepszenia”.

  85. Agnieszka

    Dzień dobry,
    Od dłuzszego czasu mam problem aby dostac sie na strone logowania na konto internetowe. zakładka ” zaloguj się ”
    jest z kłodka i caly ten pasek ma kolor czerwony, tak jakby zablokowany. Jak mozna to odblokowac ? Poza tym, czy to mozliwe aby przelew, ktory zostal wyslany dnia poprzedniego (05.11.2012) nie doszedl do dzisiaj, dnia nastepnego ?
    Czy macie Państwo jakas awarie ?

  86. janusz

    Wymóg prawny i za darmo

  87. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Agnieszko, przycisk nie jest zablokowany, po kliknięciu powinna Pani móc przejść do strony logowania. Czy wyświetla się Pani napis „Zaloguj się” na pasku?
    Odnośnie przelewu, uprzejmie proszę o sprawdzenie jego statusu na infolinii, nr 1 9999.

  88. alagur

    Po wciśnięciu ‚ Zaloguj się’ nie wyskakuje,tak jak dotychczas, żeby wpisac NIK itd., pojawia sie tylko pusta biała strona. Nie ma mozliwości przejścia na strone logowania.

  89. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @alagur: prosimy o logowanie bezpośrednio przez http://www.bzwbk24.pl. Prosimy też o przesłanie na adres zespol_bazwbk [at] bzwbk [dot] pl informacji o tym z jakiej przeglądarki w której wersji Pani/Pan korzysta.

  90. Gosia

    mam dokładnia ten sam problem co alagur. od kilku dni nie mogę się zalogować, po wybraniu opcji „zaloguj” wyświetla się pusta strona. cały czas korzystam z tej samej przeglądarki i do tej pory nic takiego nie miało miejsca.

  91. blanka

    Dzień dobry ja też mam taki problem jak Pani Gosia klikając https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login wyskakuje pusta strona Korzystam z Mozilli i nigdy nie miałam problemów z logowaniem.Także proszę mi wyjaśnić gdzie jest problem?

  92. blanka

    Po wciśnięciu ‘ Zaloguj się’ nie wyskakuje,tak jak dotychczas, żeby wpisać NIK itd., pojawia się tylko pusta biała strona. Nie ma możliwości przejścia na stronę logowania. Loguje się bezpośrednio na stronie https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login korzystam z przeglądarki Mozilla 16.0.2

  93. tomek

    witam, od około miesiąca w IE po wpisaniu NIK i PIN przy logowaniu do BZW24 pojawia się napis Pole ‚pin’ jest wymagane, dodam że w firefox tego problemu nie ma , dopiero po zresetowaniu zabezpieczeń i odświerzeniuu strony PIN wchodzi , jednak reset zabezpieczeń trzeba robić przy kaźdym logowaniu więc jest to uciązliwe , jak można temu zapobiec ?

  94. Anika

    Ja też nie mogę się zalogować od tygodnia! Pojawia się biała, pusta strona! pomocy.

  95. Gosia

    Chyba nikt się nie przejmuje za bardzo tym co piszemy :/ Kontaktując się z konsultantem usłyszałam, że najwidoczniej mam złe ustawienia przeglądarki. BZDURY!! Sprawdziłam wszystko i jest tak, jak powinno być. Zainstalowałam inną przeglądarkę i nadal nie mogę się zalogować. Dobrze jest wiedzieć, że pracownicy banku dbają o swoich klientów.
    Pozdrawiam cały zespół techniczny BZWBK.

  96. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Gosia: Pani Małgosiu, proszę o przesłanie na adres zespol_bzwbk [at] bzwbk [dot] pl następujących informacji: z jakiej przeglądarki (i jakiej jej wersji) Pani korzysta, krok po kroku jakie czynności wykonuje Pani na stronie i co się wyświetla na kolejnych ekranach. Jeśli to możliwe prosimy też o przesłanie zrzutów ekranu. Spróbujemy znaleźć przyczynę błędu.

  97. Anonim

    Jestem klientem i nie mogę się zablokować już mam dosc

  98. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Anonim: na czym polega problem?

  99. Ewelina

    Mam konto w WBK od roku i ciągle problemy z logowaniem, tzn. po wpisaniu niku i hasła pojawia się komunikat, że nik lub hasło są nieprawidłowe (mimo iż są poprawne) lub że serwis jest niedostępny. Każda próba zalogowania kosztuje mnie wiele nerwów. Bywa że przez 2 dni nie mogę się zalogowac na konto i to wtedy, gdy chcę zrobić ważny przelew. Mam serdecznie dosyć banku WBK i podjęłam decyzję o przeniesieniu konta do innego banku. Wszystkim radzę to samo.

  100. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Ewelino, przy wpisywaniu hasła należy we wskazane pola wpisywać znaki, które im odpowiadają. W razie problemów prosimy o kontakt z infolinią; 1 9999.

  101. Grażyna

    Pani Katarzyno , proszę nie pisać nieustanie bzdur ,,na czym polega problem ?” NA TYM ŻE NIE OTWIERA SIĘ STRONA DO LOGOWANIA , czy to tak cieżko pojąć , że ten Wasz bubel nie działa , aż tak tępa Pani jest ? My wiemy , że trzeba kliknąc ZALOGUJ , tylko , że dalej już nic sie nie dzieje , ROZUMIE PANI ? A przeglądarki mamy takie jak mieliśmy zawsze i proszę nie pytaj jakie , to Nasza sprawa .Nikt nie będzie nic zmieniać tylko dlatego , że Pani by tak chciała.

  102. Grażyna

    I jeszcze jedno , proszę to ulepszenie wysłać w Kosmos a nam oddac starą stronę , chcemy robić pilne przelewy a nie zmieniac przeglądarki. Ja mam Internet Explorer i taką będę miec.Gdyby Pani chciała kolejny raz zapytac na czym polega problem od razu odpowiadam- NIE DZIAAAAAAAŁA , NIE OTWIERA SIĘ NIC. Proszę Nas klientów nie draznić pytaniami tylko zadziałać i naprawić ten niewypał .Tylko o to nam chodzi

  103. Robert R

    Może bank likwiduje w ten sposób swoją działalność bankową. Ma nasze pieniądze a teraz ma nas w d….
    P.S. Nie mogę zalogować się na swoje konto. Korzystałem z kilku komputerów i kilku różnych przeglądarek.

  104. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Robercie, czy może się Pan zalogować klikając w ten link: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login Prosimy o informację co się dokładnie dzieje, co się wyświetla, z jakiej przeglądarki Pan korzysta (jaka wersja).

    Pani Grażyno, aby problem zlokalizować i rozwiązać potrzebujemy szczegółowych informacji od Pani, takich jak rodzaj przeglądarki, jej wersja, komunikat jaki się pojawia, lub opis tego, co się na ekranie wyświetla. Problem może powodować wiele rzeczy, w tym programy lub wtyczki zainstalowane na Pani komputerze.

  105. Robert R

    W dalszym ciągu nie można zalogować się do serwisu BZWBK24. Używam kilku komputerów z win 7, win 8 i przeglądarki Mozilla Firefox 18.0 (x86 pl); Google Inc. 24.0.1312.52; Explorer 9 ver.:9.0.8112.16421 Update Ver. 9.0.12. Za każdym razem pojawia się komunikat serwer nie odpowiada, zbyt długi czas oczekiwania itd.
    Korzystam również z tabletu oraz telefonu z androidem i wszędzie to samo. Ludzie zróbcie coś z tym problemem, gdyż będę zmuszony zamknąć u was rachunek.

  106. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Robercie, proszę uprzejmie o wysłanie maila z opisem problemu (jak powyżej) i swoimi danymi, żebyśmy mogli Pana zidentyfikować, na adres pomoc24 [at] bzwbk [dot] pl

  107. hasło

    loguje sie po raz pierwszy na usluge bankowosci elektronicznej . nik wpisalem , a haslo skad mam znac ?znam pin , ale w hasle jest 12 miejsc do wpisania. prosze o pomoc.

  108. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @hasło: proszę wpisać PIN we wskazane pola (bez znaczenia jest to, że ich liczba jest większa niż liczba znaków w PIN). Po wprowadzeniu PIN-u będzie Pan mógł zdefiniować własne hasło do BZWBK24.

  109. Andrzej

    Witam. ja rónież dziś odwiedziłem oddział w Mysłowicach, dostałem nwoy pin wymyśliłem hasło i na miejscu zalogowałem sie do banku 2 razy. wracam do domu a tu nadal nic. nie mogę wejść. moja pprzeglądarka to OPERA Wersja
    12.14
    Kompilacja
    1738
    Platforma
    Win32
    System
    Windows 7 co dalej ?????

  110. Asia

    Posiadam konto w bzwbk 24 dla klientów indywidualnych, wpisuję w logowaniu ten sam logi co zawsze, ale gdy przychodzi do wpisania PINu, pojawiają się takie kratki z odstępami ( inne niż zawsze). Mimo to spróbowałam wpisać w nie PIN, ale okazał się nieprawidłowy. Co mam zrobić ? Proszę o pomoc

  111. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Asia: w aktywne pola należy wpisywać odpowiadające im kolejnością znaki hasła. Na przykład: jeśli hasło to 123Kowalski, a aktywne są pola 2,4,7,9,10,11 to należy w nie wpisać znaki: 2,K,a,s,k,i. Jeśli zostaną puste pola na końcu, nie należy nic do nich wpisywać.

  112. qss

    Zalogowałem się na bzwbk24 zmieniłem hasło z znów chcę się zalogować… wpisuje NIK przechodzi do hasła a tu jakies pokombinowane i nie mogę wpisać swojego hasła?!! Co jest grane jakies szyfrowanie?????? Nie każda kratka jest otwarta i o wiele więcej kratek jest niż moje hasło… Musze mieć dostęp do wglądu w internecie ponieważ we wtorek jede za granice a tu coś takiego!!!!!

  113. Monika

    Również mam ten problem ! nie mogę się zalogować po zmianie hasła. pokazuje mi 20 kratek… moje hasło nie ma az tylu znakó nawet jeśli miała bym wpisywać je według klucza który Pani Katarzyna Sadowska podaje. Co z tym dalej ?;/

  114. Monika

    Również mam ten problem ! nie mogę się zalogować po zmianie hasła. pokazuje mi 20 kratek… moje hasło nie ma az tylu znakó nawet jeśli miała bym wpisywać je według klucza który Pani Katarzyna Sadowska podaje. Co z tym dalej ?

  115. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @qss, @Monika: zgodnie z tym, co napisałam w moim wcześniejszym komentarzu: w aktywne pola należy wpisywać odpowiadające im kolejnością znaki hasła. Na przykład: jeśli hasło to 123Kowalski, a aktywne są pola 2,4,7,9,10,11 to należy w nie wpisać znaki: 2,K,a,s,k,i. Jeśli zostaną puste pola na końcu, nie należy nic do nich wpisywać.

  116. michal

    MYSLALEM ZE MNIE KREW ZALEJE Z TYMI KRATKAMI !!!
    WIEKSZEGO GÓWNA NIE WIDZIAŁEM !
    OSTATECZNIE ZA KAZDYM RAZEM MUSZE PATRZEC NA MONITOR Z 5CM I PALCEM EKRAN MAZAC, LICZĄC JAK GŁUPI LITERKI.
    I NIE MOGE SIE POMYLIC BO MI ZARAZ ZABLOKUJA!!!
    TRAGEDIA!!!

  117. Grzesiek

    Czy wy ogłupieliście z tym hasłem maskowanym ? Proponuje osobę która to u was wymyśliła zwolnić dyscyplinarnie.
    Przecież szału można dostać. Nie mam problemów z zapamiętywaniem ciągów liczb/znaków. Znam wszystkie swoje numery razem z dwoma numerami kont na pamięć. Ale prędzej zmienię bank niż ogarnę wasze maskowane hasła. Na telefonach to w ogóle nie działa, a na komputerze za każdym razem muszę wpisywać to ze 3 razy bo albo kursor przeskoczy byle gdzie albo ja się walnę z tym czy 5 znak mojego hasła jest już cyfrą czy jeszcze literą, a no i czy z dużej czy z małej, albo wasz system tego nie ogarnie. WTF?
    A jak się pomylę więcej to jeszcze dzwonić na waszą durną infolinię a tam zapytacie mnie o kolejne hasło które wymyśliłem 5 lat temu przy zakładaniu konta- no na bank je pamiętam, jak nie to 15 minut pogadanki.
    Dawniej wpisanie 12 znaków zajmowało mi 2-3 sek i nikt nie przeczyta mi go z za ramienia. Teraz chyba sobie nad monitorem powieszę hasło z rozpisanymi numerami znaków. Albo prościej- zmienię bank.

  118. Konrad

    witam, to pieknie. dzisiaj po zalogowaniu, strona wymusila na mnie zmiane hasla – co uczynilem.
    Ku mojemu zdziwieniu po zmianie hasla nie moge sie zalogowac….coz w piatek wizyta w banku oraz niezaplacone rachunki….

  119. -ewkak-

    nie można się zalogować bo wprowadzono tzw. hasło maskowane. Ja męczyłam się z zalogowaniem godzinę! Szukałam dokumetów z hasłami i po co? po to że kolejny raz bzwbk raczył sobie pozmieniać. Mam dość tego banku! Stracony czas!

  120. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Szanowni Państwo, instrukcję jak się logować znajdziecie tutaj: http://blog.bzwbk.pl/2013/04/haslo-maskowane-jak-sie-logowac

  121. Mateusz

    Witam, co mam zrobic jesli zapomnialem numer NIK, Nie moge isc do banku poniewaz jestem teraz w anglii.Jak moge odzyskac lub zmienic NIK. Proszę o szybka odpowiedz

  122. sanio

    miała być 100zł za polecenie w banku mówią że nie w czas się zalogowałem to dla tego 50zł

    -teraz premia od zakupów za płatność kartą i dupa – wszystko fajnie wpisz numer podaj to i tamto i na koniec przenosi do banku a tu Błąd przepraszamy i połącz się z konsultantem a ja mam już dość i tego polecania i premii.

  123. deexteer

    Da się w ogóle zalogować na tą nowa stronę, od dwóch dni próbuje cały czas tylko „Przekroczono limit czasu połączenia Serwer http://www.centrum24.pl zbyt długo nie odpowiada.”

  124. aga

    A mi po kliknięciu żeby zalogować się pojawia się komunikat że strona internetowa jest niedostępna… używam chroma.. w explorerze też nie działa..
    niedopuszczalne..

  125. Małgorzata

    Co jest ze stroną. Nie mogę odebrać wypłaty?

  126. Małgorzata2

    Co jest ze stroną. Nie mogę odebrać wypłaty?

  127. Raf

    Po co znowu jakieś zmiany, od wczoraj nie mogę zalogować się na konto. Klikam zaloguj i nie wyświetla mi się żadna strona tylko wyskakuje info:
    Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera http://www.centrum24.pl trwa zbyt długo.

    Akurat teraz trzeba było robić zmiany jak ludzie chcą zapłacić przelewem rachunki itp. Jak mam to teraz zrobić ?!

  128. Anonim

    co za dziadostwo nie da rady się zalogowac w żaden sposób

  129. iwona

    od 2 godzin nie mogę się zalogować, wczytuje stronę i wyskakuje błąd… naprawcie to!!!

  130. i tak os dwóch sni

    przekroczono limit czasu połączenia

    Serwer http://www.centrum24.pl zbyt długo nie odpowiada.

  131. andrzej

    rzekroczono limit czasu połączenia

    Serwer http://www.centrum24.pl zbyt długo nie odpowiada.

  132. Miłosz

    Na żadnej przeglądarce nie da się zalogować. Porażka..

  133. Informatix

    JEDYNYM WYJŚCIEM DLA OSÓB NIE MOGĄCYCH SIĘ ZALOGOWAĆ NA http://www.centrum24.pl LUB http://www.bzwbk24.pl JEST AKTUALIZACJA PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ (Firefox 3.6.28, Opera 12.16). W STARYCH WERSJACH OBJE STRONY WYŚWIETLAJĄ SIĘ POPRAWNIE JEDNAKŻE PO WYBORZE ZALOGUJ->BZWBK24 WYŚWIETLA SIĘ BIAŁA STRONA I NIE MOŻNA WEJŚĆ NA STRONĘ, NA KTÓREJ WPISUJE SIĘ NIK. BANK UŻYWA PROTOKOŁU SZYFRUJĄCEGO AES-256 MOŻLIWE ŻE ZMIANY POD WZGLĘDEM BEZPIECZEŃSTWA SPOWODOWAŁY NIEPRAWIDŁOWOŚCI W DZIAŁANIU STRONY BANKU. PRZEPRASZAM ZA CAPS LOCK’A.
    Krótki opis dla osób, które chcą się w KOŃCU zalogować:
    1)Aktualizacja Opery (należy być zalogowanym jako administrator):
    a)Menu->Pomoc->Sprawdź dostępność aktualizacji
    b)Pobierz i zainstaluj

    2)Aktualizacja Firefox’a
    a)Na górze okna Firefoksa naciśnij przycisk Firefox, przejdź do menu Pomoc i wybierz O programie Firefox. Dla Windows XP: Wybierz menu Pomoc, a następnie O programie Firefox. Na pasku menu kliknij menu Firefox i wybierz O programie Firefox. Na górze okna Firefoksa kliknij menu Pomoc i wybierz O programie Firefox.
    Okno O programie Firefox zostanie otwarte i Firefox rozpocznie sprawdzanie dostępności aktualizacji. Jeśli aktualizacje będą dostępne, to zostaną pobrane automatycznie. Jeśli najnowsza wersja Firefoksa jest już zainstalowana, wystarczy zamknąć okno O programie Firefox.

    Teraz już Państwa problemy z logowaniem powinny zniknąć. POZDRAWIAM.

  134. Informatix

    Zalogować się można jedynie poprzez Firefox’a wersja 3.6.28. pozdrawiam.

  135. Robert

    Byłem na swoim koncie które przestało działać gdy byłem zalogowany, teraz nic nie mogę zrobić. Przez telefon usługa rozmowy z kimś jest nie możliwa bo automat sam rozłącza rozmowę.
    Na stronie przed zalogowaniem nie miałem informacji o problemach!!!
    Co to za bank!

    u mnie na Firefox’a wersja 3.6.28. nie działa, sprawdzałem

  136. Justa

    Ja mam problem .Od pewnego czasu na moim komputerze loguje się na koncie mamy ,podjęłam pracę i założyłam w banku swoje osobiste konto .. Niestety moja mama ma szyfrowane hasło więc na tej stronie nie mogę po raz pierwszy się zalogować wpisać pełnego pinu ponieważ jest tam miejsce na szyfrowany pin nie potrafię sobie poradzić , proszę o pomoc ..

  137. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Robercie, pomocy może udzielić Panu doradca: 1 9999, może Pan też wysłać nam maila: pomoc24 [at] bzwbk [dot] pl. Sprawdzimy to i odpowiemy.

    @Justa: jeśli wpisze Pani w pierwszym kroku swój NIK, wyświetli się Pani okno z miejscem na PIN startowy.

  138. Marta

    witam, byłam dzisiaj w banku po nowe hasło i oczywiście dostałam nowy pin ale bez wyjaśnienia jak go wpisać w haśle maskowanym kiedy próbuje się zalogować i wpisuje pin to wyskakuje komunikat, ze pin jest za krótki. o co chodzi? jak mam ten pin wpisać jak na 4 cyfry jedno pole mam wpisać??????

Dodaj odpowiedź