Nowy serwis internetowy Banku Zachodniego WBK

Dziś uruchomiliśmy nowy serwis www.bzwbk.pl. Kiedy go przygotowywaliśmy zależało nam przede wszystkim na tym by był jak najbardziej użyteczny, dawał łatwy dostęp do najbardziej poszukiwanych treści i dostarczał informacji o tym jak korzystać z bankowych produktów.

Przebudowaliśmy nie tylko strukturę serwisu, ale także zmieniliśmy sposób komunikacji. Staraliśmy się tak opracować informacje o produktach, by były jak najbardziej zrozumiałe i przystępne. Zależy nam też na tym, byście znali dodatkowe korzyści wynikające z korzystania z usług finansowych, dlatego wyeksponowaliśmy cechy wielu produktów – często mało znane – jak chargeback, cashback czy Ratio.

Stworzyliśmy także dział Pytania i odpowiedzi, w którym podpowiadamy krok po kroku jak korzystać z kart, kont, przelewów i dostarczamy wielu przydatnych informacji. Ułatwiliśmy też proces zamawiania produktów przez internet – formularze kontaktu i formularze zamówienia znajdziecie bardzo łatwo na wszystkich stronach.

Zmian jest sporo, zachęcamy do przeglądania serwisu. Czekamy na Wasze opinie i uwagi. Możecie je także zgłaszać w Banku Pomysłów, gdzie najlepsze opinie będą nagrodzone.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Jestem na maksa poirytowany. Od pół roku nie mogę się zalogować przez mozillę na serwis WBK. Działa tylko wówczas, gdy np. jestem przekierowany przez PayU. Normalne logowanie nie działa. Wyczyściłem ciasteczka i inne cuda… więc to nie wina mojego komputera, bo mam to samo na 3 innych kompach. Tylko z Opera działa.
    Gdy loguję się z firefoxa po wpisaniu nicku non stop jest ta sama strona. Tragedia. Odradzam to konto, zwłaszcza, że zrobili płatne karty w tym roku. 15 zł nie chodzi drogą co miesiąc. W dodatku takie problemy z logowanie zdecydowały, że zamykam wszystkie konta w WBK – prywatne i firmowe. Pół roku z mojej strony to już wystarczająca cierpliwość, a widzę, że coraz więcej ma z serwisem problem.
    Żegnam.

  • Witam, po wymuszonym zmianie hasla mam problemy z zalogowaniem. Nowe haslo nie jest akceptowane. Nie mieszkam w Polsce, prosze o pomoc. Mam pilny prezlew do zrobienia.
    Dziekuje!

  • Magda Kantorowicz-Kwietniak - 22.05.2014 o 16:37 Odpowiedz

    Pani Marto, w takich sytuacjach prosimy o konsultację z doradcą pod nr 1 9999.

    Panie Marku, bardzo prosimy o uważne wpisanie hasła, z zachowaniem wielkich i małych liter oraz znaków specjalnych. Jeśli problem będzie nadal występował, prosimy o kontakt z doradcą pod nr 1 9999. Konsultant pomoże Panu przejść poprawnie proces logowania lub rekomenduje rozwiązanie problemu.

  • nie moge wpisać NIKu czy cos jest nie tak ??? wpisuje ze spacjami nie da sie, bez spacji tez sie nie da co jest grane… ?

  • witam, byłam dzisiaj w banku po nowe hasło i oczywiście dostałam nowy pin ale bez wyjaśnienia jak go wpisać w haśle maskowanym kiedy próbuje się zalogować i wpisuje pin to wyskakuje komunikat, ze pin jest za krótki. o co chodzi? jak mam ten pin wpisać jak na 4 cyfry jedno pole mam wpisać??????

Dodaj komentarz