Jak aktywować kartę debetową lub kredytową

„Jak aktywować kartę debetową lub kredytową?” to jedno z pytań, które klienci często nam zadają. Wyjaśniamy i przypominamy krok po kroku jak to zrobić.

Zarówno kartę debetową jak i kredytową można aktywować na 3 sposoby w przypadku, gdy otrzymasz kartę wraz z PIN Mailerem pocztą, w osobnych kopertach (PIN Mailer to właśnie koperta z numerem PIN do Twojej karty):

 

 

1. w bankomacie BZ WBK – wybierz opcję „aktywacja karty”, a następnie wpisz poprawny numer PIN

2. podczas pierwszej transakcji w bankomacie lub w sklepie gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN

3. w usługach bankowości elektronicznej –  po zalogowaniu wybierz zakładkę „Karty”, następnie

– dla karty debetowej: „Karty do konta”, ostatnim krokiem jest kliknięcie opcji „Aktywuj”,

– dla karty kredytowej: „Karty kredytowe” i podobnie jak wyżej – „Aktywuj”.

 

Jeśli jesteś nowym klientem i podpiszesz umowę również o usługi bankowości elektronicznej, wtedy nie otrzymasz PIN Mailera i kartę aktywować możesz tylko w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24:

 

1. po zalogowaniu wybierz zakładkę „Karty”, następnie „Karty kredytowe” lub „Karty do konta”, potem: „Aktywuj”

2. potwierdź operację SMS kodem.

 

Uwaga, jeśli za kartę należna jest opłata za wydanie karty, opłata roczna lub miesięczna zgodnie z aktualną Taryfą Opłat i Prowizji, pamiętaj, że zostanie naliczona nawet jeśli karty nie aktywujesz.

Jeśli zgubisz lub zapomnisz numeru PIN, może go nadać w Usługach Bankowości Elektronicznej BZWBK24 wchodząc w sekcję „Karty”, następnie „Więcej” oraz wybrać zakładkę „Nadaj PIN”. Nadając PIN w BZWBK24 nie trzeba pamiętać starego PINu, ale wymagane będzie potwierdzenie zmiany SMSkodem.

 

Pamiętaj, że:

 

– po nadaniu/zmianie PINu poprzez BZWBK24 może zaistnieć konieczność powtórzenia 4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej płatnością kartą,

–  nowy PIN można również zamówić bezpłatnie poprzez kontakt z doradcami banku na infolinii pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy +48 61 81 19999, infolinie są czynne całą dobę,

– jest również możliwość zamówienia nowego PINu w Oddziałach Banku, opłata za wygenerowanie nowego, papierowego PINu na wniosek użytkownika zgodna jest z obowiązującą Taryfą Opłat i Prowizji.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • djdobrowolny - 13.04.2015 o 16:22 Odpowiedz

    Niedawno założyłem karte do mojego konta walutowego w euro. Do tej pory musiałem przewalutować z euro na zł a potem dopiero wyciągać pieniądze z bankomatu za granicą. Chciałem zaoszczędzić czasu i pieniędzy więc skusiłem się na kartę do konta euro. Niestety jakie było moje zdziwienie, gdy po kilkukrotnym wyciąganiu pieniędzy z bankomatu nie udało się zapłacić tą kartą w żadnym holenderskim sklepie. Wszędzie karta byłą odrzucana. w Takim razie, czy karty które wydajecie są jedynie do wypłacania z bankomatu, a w sklepach to tylko gotówka?

  • Mam nowa kartę do konta VISA SOL, nie mogę jej aktywować w internecie, bo klikam na AKTYWUJ i nic się nie dzieje. Nie wiem, jak to inaczej zrobić.

  • czy przelew elektroniczny z karty kredytowej jest możliwy dopiero po aktywacji karty? muszę czekać tydzień na kartę a każdy przelew jest odrzucony, proszę o odpowiedź

  • Natalia Czaplicka - 12.01.2015 o 13:02 Odpowiedz

    @manek – decyzja kredytowa to sprawa bardzo indywidualna, wymagająca indywidulanej analizy. Bardzo prosimy o kontakt z Doradcą Online >> http://www.bzwbk.pl/doradca-online/doradca-online.html lub pod nr 1 9999 lub zapraszamy do placówki banku. Doradca przeanalizuje wszelkie dane i udzieli szczegółowych informacji.

  • Natalia Czaplicka - 12.01.2015 o 12:59 Odpowiedz

    Użytkownik karty w tym momencie mąż klientki powinien był otrzymać numer PIN w Oddziale. Zapraszamy do placówki.

Dodaj komentarz