Jak aktywować kartę debetową lub kredytową

„Jak aktywować kartę debetową lub kredytową?” to jedno z pytań, które klienci często nam zadają. Wyjaśniamy i przypominamy krok po kroku jak to zrobić.

Zarówno kartę debetową jak i kredytową można aktywować na 3 sposoby w przypadku, gdy otrzymasz kartę wraz z PIN Mailerem pocztą, w osobnych kopertach (PIN Mailer to właśnie koperta z numerem PIN do Twojej karty):

 

 

1. w bankomacie BZ WBK – wybierz opcję „aktywacja karty”, a następnie wpisz poprawny numer PIN

2. podczas pierwszej transakcji w bankomacie lub w sklepie gdzie będzie wymagane podanie numeru PIN

3. w usługach bankowości elektronicznej –  po zalogowaniu wybierz zakładkę „Karty”, następnie

– dla karty debetowej: „Karty do konta”, ostatnim krokiem jest kliknięcie opcji „Aktywuj”,

– dla karty kredytowej: „Karty kredytowe” i podobnie jak wyżej – „Aktywuj”.

 

Jeśli jesteś nowym klientem i podpiszesz umowę również o usługi bankowości elektronicznej, wtedy nie otrzymasz PIN Mailera i kartę aktywować możesz tylko w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24:

 

1. po zalogowaniu wybierz zakładkę „Karty”, następnie „Karty kredytowe” lub „Karty do konta”, potem: „Aktywuj”

2. potwierdź operację SMS kodem.

 

Uwaga, jeśli za kartę należna jest opłata za wydanie karty, opłata roczna lub miesięczna zgodnie z aktualną Taryfą Opłat i Prowizji, pamiętaj, że zostanie naliczona nawet jeśli karty nie aktywujesz.

Jeśli zgubisz lub zapomnisz numeru PIN, może go nadać w Usługach Bankowości Elektronicznej BZWBK24 wchodząc w sekcję „Karty”, następnie „Więcej” oraz wybrać zakładkę „Nadaj PIN”. Nadając PIN w BZWBK24 nie trzeba pamiętać starego PINu, ale wymagane będzie potwierdzenie zmiany SMSkodem.

 

Pamiętaj, że:

 

– po nadaniu/zmianie PINu poprzez BZWBK24 może zaistnieć konieczność powtórzenia 4-krotnie nowego PINu w terminalu podczas pierwszej płatnością kartą,

–  nowy PIN można również zamówić bezpłatnie poprzez kontakt z doradcami banku na infolinii pod numerem 1 9999, dzwoniąc z zagranicy +48 61 81 19999, infolinie są czynne całą dobę,

– jest również możliwość zamówienia nowego PINu w Oddziałach Banku, opłata za wygenerowanie nowego, papierowego PINu na wniosek użytkownika zgodna jest z obowiązującą Taryfą Opłat i Prowizji.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Przy aktywowaniu karty po przez infolinię , spotkałam się z ogromnym ,,buractwem,, Pani która infolinię obsługuje , jestem tym faktem niezmiernie zniesmaczona i radzę bardziej profesjonalnie dobierać pracowników (rozmawiają z ludźmi ,nie zwierzętami) . Pani wyjątkowo opryskliwie odpowiadała na zadane pytania… Po kilkunastu latach czas najwyższy zastanowić się nad zmianą banku , macie Państwo konkurencję na rynku a przez ,, taką,, obsługę tracicie klientów.

  • Witam
    Chciałam aktywować karte , ale wyskakuje mi kod błędu 502/2 . Nigdzie nie mogę znaleść informacji , co to jest za błąd.

  • Jak mam aktywować nową kartę skoro w bankowości elektronicznej pokazuje „BRAK KART” ?

  • Jaroslaw klimas - 27.07.2016 o 17:53 Odpowiedz

    Mam pytanie zapłaciłem zadłużenie na karcie kredytowej 21.07.2016 a do tej pory nie mam jej aktywowanej. Czemu

    • Panie Jarosławie, z poziomu Bloga znamy za mało szczegółów tej sprawy, aby móc się ustosunkować. Jeżeli chciałby Pan podzielić się z nami większą ilością informacji prosimy o kontakt z doradcą na Infolinii pod nr 1 9999 lub w Oddziale- konsultant wtedy sprawdzi, co jest przyczyną opisanej przez Pana sytuacji. Pozdrawiamy

Dodaj komentarz