Obsługa karty kredytowej w nowym BZWBK24

Możliwość obsługi karty kredytowej to kolejna wdrożona funkcjonalność nowego serwisu transakcyjnego BZWBK24 ułatwiająca codzienne zarządzanie produktami bankowymi.

Wszystkie nowe opcje dostępne są w zakładce „Karty” prezentującej wszystkie posiadane przez klienta produkty kartowe. W jednym miejscu w nowym serwisie zebrane zostały wszystkie niezbędne informacje o kartach, a linki do aktywnych operacji umieszczono z prawej strony ekranu zapewniając tym samym łatwą i intuicyjną nawigację. Dla jeszcze większej wygody linki zmieniają się dynamicznie w zależności od tego, jakie operacje w danej chwili są możliwe na karcie.

Aktywna obsługa karty kredytowej obejmuje następujące opcje:

 

  • Aktywacja karty (zarówno nowej jak i wznawianej)

    Każdy nowy plastik z mikroprocesorem (a już od dawna tylko takie karty wydaje BZ WBK), jaki dostajesz od banku jest zabezpieczony przed nieuprawnionym użyciem i wymaga aktywacji. Standardowo dzieje się to podczas pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN. Nowy serwis transakcyjny wprowadza dla karty kredytowej dodatkowy kanał – wystarczy skorzystać z opcji „Aktywacja” i potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem)

     

  • Nadanie nowego numeru PIN

    Na numer PIN, jaki jest przypisywany do karty, nie bardzo masz wpływ. Kilka kart w portfelu generuje już spory problem z zapamiętaniem tych wszystkich kombinacji. Oczywiście dla bezpieczeństwa warto pozostawić dla każdej karty odrębny numer, jednak można ułatwić sobie zapamiętywanie tworząc własny system i dla każdej karty nadając swój własny numer PIN. I tutaj po raz kolejny nowy system transakcyjny wychodzi nam naprzeciw. W każdej chwili nowy numer PIN można sobie nadać korzystając z opcji: „Nadaj PIN” i wybierając dowolną kombinację czterech cyfr. Również w tym przypadku należy potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem).

     

  • Odblokowanie karty zablokowanej w wyniku trzykrotnego błędnego wprowadzenia numeru PIN

    Każda karta, jako zabezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem, po trzecim z kolei błędnym wprowadzeniu numeru PIN zostanie przez bank zablokowana. W takiej sytuacji pozostaje nam skontaktować się z bankiem, który po potwierdzeniu tożsamości użytkownika odblokuje kartę. Do tej pory można było to zrobić za pośrednictwem oddziału lub przez infolinię – nowy serwis transakcyjny daje również możliwość odblokowania karty przez serwis internetowy (oczywiście i w tym przypadku operacje trzeba potwierdzić SMS kodem lub odpowiedzią z tokena).

     

  • Włączenie usługi 3D-Secure zapewniającej bezpieczne płatności w Internecie

    Usługa 3D-Secure z pewnością znana jest naszym internautom. Bezpieczne płatności w Internecie przy użyciu karty wymagają rejestracji do usługi. Do tej pory ta rejestracja możliwa była jedynie podczas dokonywania zakupów. Teraz również bez konieczności dokonywania zakupu można zapewnić swojej karcie pełne bezpieczeństwo w sieci aktywując usługę 3D-Secure w serwisie transakcyjnym. Ale o tym więcej napisał już Robert Krotoski w swoim wpisie.

     

  • Podgląd blokad na rachunku karty wynikających z dokonanych kartą transakcji

    Możliwość podglądu blokad na rachunku karty kredytowej to kolejne udogodnienie dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają z karty. Dzięki temu łatwo można sprawdzić, jakie transakcje oczekują jeszcze na rozliczenie na rachunku karty, a tym samym zobaczyć jaka kwota pozostała na karcie do dyspozycji. W opcji ”Blokady” widoczne są operacje autoryzowane kartą w ciągu ostatnich 7 dni.

     

     

  • Przegląd historii transakcji dokonanych kartą

    Możliwość przeglądu historii transakcji dokonanych kartą docenią z pewnością wszyscy ci, którzy mają wydanych więcej niż jedną kartę do rachunku kredytowego. Opcja ta pozwala na przegląd operacji dokonanych w ciągu ostatnich 3 miesięcy przy użyciu danej karty i jednocześnie filtrowanie operacji wg wybranych kryteriów (wszystkie, transakcje gotówkowe lub bezgotówkowe).

Na zakończenie warto dodać, że analogiczny zakres obsługi dostępny jest również dla kart płatniczych wydawanych do kont osobistych. Tym samym niezależnie jaką kartę BZ WBK masz w portfelu możesz je wszystkie zobaczyć i obsłużyć w serwisie transakcyjnym w jednym miejscu.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • Ludzie, czy wy wogóle czytacie, to co piszecie?

    Przecież to nie jest blog, tylka jakaś rozbudowana instrukcja obsługi…

    Ja chcę poznać ludzi, nie procedury! Po co piszecie o tym, czego można się dowwiedzieć gdzieś indziej i to jeszcze takim językiem, jakby to marketingowiec pisał. I to elektroniczny. Ludzie, czy wy macie jakieś zaainteresowania, jakieś hobby, czy tylko pracą żyjecie?

    Chyba ktoś u was nieodrobił pracy domowej z tematu „blog”, bo zgubiliście człowieka w tym pędzie do informacji klienta…

    Trochę więcej ludzkiej twarzy w tych testach niech będzie. I mniej fachowych, nikomu nie potrzebnych informacji…

  • No faktycznie ten wpis ma niewiele wspólnego z blogiem…

  • Witam,
    od 1 lutego mam nieważną kartę. Pani, z którą sie kontaktowalem, powiedziala mi, ze nowa karta zostala do mnie wyslana 4 stycznia. Problem w tym, ze do mnie nie dotarla do tej pory. Czy mogę zlozyc wniosek o nową kartę przez Internet czy bedę musial udać sie do oddziału? Mam konto dla mlodych.
    Pozdrawiam

  • Administrator - 08.02.2010 o 16:05 Odpowiedz

    Proszę skontaktować się z naszymi Doradcami telefonicznymi (061 856 53 26) i wyjasnić na jaki adres wznowiona karta została wysłana. Czasem adresem jaki podaje nam klient jest po prostu macierzysty oddział BZ WBK i tam trafia karta. Mogło się zdarzyć, że w naszej bazie posiadamy Pana nieaktualny adres korespondencyjny.

    Często także niedoręczone z jakiegoś powodu przez pocztę listy trafiają do oddziału macierzystego klienta skąd można je odebrać osobiście.

    Jeśli rozmowa z Doradcą telefonicznym nie wyjaśni sprawy zaginionej karty to proszę udać się do swojego macierzystego oddziału i tam zostanie udzielona Panu dalsza instrukcja.

    Karty przesyłane przez BZ WBK nie są aktywne także żeby ich użyć należy je wcześniej aktywować w BZWBK24 lub np. w bankomacie wpisując PIN.

  • Dostałam nowa karte,ale ja przeciez nic nie podpisalam i na nic nie wyrazalam zgady.Więc skąd ta karta?a jeżeli nie chce miec konta w bzwbk to co?myslalam,ze wypelniam wniosek ale ktos jeszcze sie mnie zapyta albo chociaz wytlumacz nic takiego nie mialo miejsca.co teraz?
    dzwonie i nikt nie odbiera!

Dodaj komentarz