Obsługa karty kredytowej w nowym BZWBK24Martyna Szczepaniak 5.10.2009

Możliwość obsługi karty kredytowej to kolejna wdrożona funkcjonalność nowego serwisu transakcyjnego BZWBK24 ułatwiająca codzienne zarządzanie produktami bankowymi.

Wszystkie nowe opcje dostępne są w zakładce „Karty” prezentującej wszystkie posiadane przez klienta produkty kartowe. W jednym miejscu w nowym serwisie zebrane zostały wszystkie niezbędne informacje o kartach, a linki do aktywnych operacji umieszczono z prawej strony ekranu zapewniając tym samym łatwą i intuicyjną nawigację. Dla jeszcze większej wygody linki zmieniają się dynamicznie w zależności od tego, jakie operacje w danej chwili są możliwe na karcie.

Aktywna obsługa karty kredytowej obejmuje następujące opcje:

 

  • Aktywacja karty (zarówno nowej jak i wznawianej)

    Każdy nowy plastik z mikroprocesorem (a już od dawna tylko takie karty wydaje BZ WBK), jaki dostajesz od banku jest zabezpieczony przed nieuprawnionym użyciem i wymaga aktywacji. Standardowo dzieje się to podczas pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN. Nowy serwis transakcyjny wprowadza dla karty kredytowej dodatkowy kanał – wystarczy skorzystać z opcji „Aktywacja” i potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem)

     

  • Nadanie nowego numeru PIN

    Na numer PIN, jaki jest przypisywany do karty, nie bardzo masz wpływ. Kilka kart w portfelu generuje już spory problem z zapamiętaniem tych wszystkich kombinacji. Oczywiście dla bezpieczeństwa warto pozostawić dla każdej karty odrębny numer, jednak można ułatwić sobie zapamiętywanie tworząc własny system i dla każdej karty nadając swój własny numer PIN. I tutaj po raz kolejny nowy system transakcyjny wychodzi nam naprzeciw. W każdej chwili nowy numer PIN można sobie nadać korzystając z opcji: „Nadaj PIN” i wybierając dowolną kombinację czterech cyfr. Również w tym przypadku należy potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem).

     

  • Odblokowanie karty zablokowanej w wyniku trzykrotnego błędnego wprowadzenia numeru PIN

    Każda karta, jako zabezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem, po trzecim z kolei błędnym wprowadzeniu numeru PIN zostanie przez bank zablokowana. W takiej sytuacji pozostaje nam skontaktować się z bankiem, który po potwierdzeniu tożsamości użytkownika odblokuje kartę. Do tej pory można było to zrobić za pośrednictwem oddziału lub przez infolinię – nowy serwis transakcyjny daje również możliwość odblokowania karty przez serwis internetowy (oczywiście i w tym przypadku operacje trzeba potwierdzić SMS kodem lub odpowiedzią z tokena).

     

  • Włączenie usługi 3D-Secure zapewniającej bezpieczne płatności w Internecie

    Usługa 3D-Secure z pewnością znana jest naszym internautom. Bezpieczne płatności w Internecie przy użyciu karty wymagają rejestracji do usługi. Do tej pory ta rejestracja możliwa była jedynie podczas dokonywania zakupów. Teraz również bez konieczności dokonywania zakupu można zapewnić swojej karcie pełne bezpieczeństwo w sieci aktywując usługę 3D-Secure w serwisie transakcyjnym. Ale o tym więcej napisał już Robert Krotoski w swoim wpisie.

     

  • Podgląd blokad na rachunku karty wynikających z dokonanych kartą transakcji

    Możliwość podglądu blokad na rachunku karty kredytowej to kolejne udogodnienie dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają z karty. Dzięki temu łatwo można sprawdzić, jakie transakcje oczekują jeszcze na rozliczenie na rachunku karty, a tym samym zobaczyć jaka kwota pozostała na karcie do dyspozycji. W opcji ”Blokady” widoczne są operacje autoryzowane kartą w ciągu ostatnich 7 dni.

     

     

  • Przegląd historii transakcji dokonanych kartą

    Możliwość przeglądu historii transakcji dokonanych kartą docenią z pewnością wszyscy ci, którzy mają wydanych więcej niż jedną kartę do rachunku kredytowego. Opcja ta pozwala na przegląd operacji dokonanych w ciągu ostatnich 3 miesięcy przy użyciu danej karty i jednocześnie filtrowanie operacji wg wybranych kryteriów (wszystkie, transakcje gotówkowe lub bezgotówkowe).

Na zakończenie warto dodać, że analogiczny zakres obsługi dostępny jest również dla kart płatniczych wydawanych do kont osobistych. Tym samym niezależnie jaką kartę BZ WBK masz w portfelu możesz je wszystkie zobaczyć i obsłużyć w serwisie transakcyjnym w jednym miejscu.

Nowości, Produkty i usługi
| |
Spodobał Ci się ten wpis? Podziel się nim:
  • Facebook
  • Blip
  • Flaker
  • Pinger
  • Wykop
  • Twitter
  • Śledzik


Zobacz także



111 odpowiedzi do “Obsługa karty kredytowej w nowym BZWBK24”

  1. Big Mac

    Ludzie, czy wy wogóle czytacie, to co piszecie?

    Przecież to nie jest blog, tylka jakaś rozbudowana instrukcja obsługi…

    Ja chcę poznać ludzi, nie procedury! Po co piszecie o tym, czego można się dowwiedzieć gdzieś indziej i to jeszcze takim językiem, jakby to marketingowiec pisał. I to elektroniczny. Ludzie, czy wy macie jakieś zaainteresowania, jakieś hobby, czy tylko pracą żyjecie?

    Chyba ktoś u was nieodrobił pracy domowej z tematu „blog”, bo zgubiliście człowieka w tym pędzie do informacji klienta…

    Trochę więcej ludzkiej twarzy w tych testach niech będzie. I mniej fachowych, nikomu nie potrzebnych informacji…

  2. oko

    No faktycznie ten wpis ma niewiele wspólnego z blogiem…

  3. AdamS

    Witam,
    od 1 lutego mam nieważną kartę. Pani, z którą sie kontaktowalem, powiedziala mi, ze nowa karta zostala do mnie wyslana 4 stycznia. Problem w tym, ze do mnie nie dotarla do tej pory. Czy mogę zlozyc wniosek o nową kartę przez Internet czy bedę musial udać sie do oddziału? Mam konto dla mlodych.
    Pozdrawiam

  4. Administrator (Bank Zachodni WBK)

    Proszę skontaktować się z naszymi Doradcami telefonicznymi (061 856 53 26) i wyjasnić na jaki adres wznowiona karta została wysłana. Czasem adresem jaki podaje nam klient jest po prostu macierzysty oddział BZ WBK i tam trafia karta. Mogło się zdarzyć, że w naszej bazie posiadamy Pana nieaktualny adres korespondencyjny.

    Często także niedoręczone z jakiegoś powodu przez pocztę listy trafiają do oddziału macierzystego klienta skąd można je odebrać osobiście.

    Jeśli rozmowa z Doradcą telefonicznym nie wyjaśni sprawy zaginionej karty to proszę udać się do swojego macierzystego oddziału i tam zostanie udzielona Panu dalsza instrukcja.

    Karty przesyłane przez BZ WBK nie są aktywne także żeby ich użyć należy je wcześniej aktywować w BZWBK24 lub np. w bankomacie wpisując PIN.

  5. Sylwia R

    Dostałam nowa karte,ale ja przeciez nic nie podpisalam i na nic nie wyrazalam zgady.Więc skąd ta karta?a jeżeli nie chce miec konta w bzwbk to co?myslalam,ze wypelniam wniosek ale ktos jeszcze sie mnie zapyta albo chociaz wytlumacz nic takiego nie mialo miejsca.co teraz?
    dzwonie i nikt nie odbiera!

  6. Administrator (Bank Zachodni WBK)

    @ Sylwia R
    Prosimy o kontakt w tej sprawie z infolinią pod numerem 1 9999.

  7. alexinho

    Niech zgadnę, wniosek był składany przez internet. W takim przypadku Bank od razu wysyła kartę (nieaktywną) do klienta a dokumenty do oddziału. W oddziale klient podpisuje umowę, wtedy też otrzymuje kod PIN i może kartę aktywować.

  8. Dawid P.

    „Nowy serwis transakcyjny wprowadza dla karty kredytowej dodatkowy kanał – wystarczy skorzystać z opcji „Aktywacja” i potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem)”

    Chcę aktywować 2 karty ale jak??? wchodzę na zakładkę karty i jest napisane tak:Podpisz umowę o kartę płatniczą lub aktywuj kartę – dotyczy karty, która ma status ‚Nowa. Aktywuj kartę!’. A moje mają status nowa.Aktywuj kartę ! i nigdzie nie ma STATUSU „AKTYWACJA ” A do oddziału nie mam za bardzo czasu iść ;] Jakieś pomysły??

  9. alexinho

    A czy już była podpisywana umowa o kartę?

  10. Dawid P.

    Karta PL umowa została podpisana, a EURO nie.

  11. patryk

    witam zalozylem sobie karte lecz umowy mi pani nie dala powiedziala ze pin itd wysla wyslali karte ale nigdzie nie ma pinu ani nic sama karta i jakies ulotki

  12. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @ patryk

    PIN do karty w przypadku wnioskowania o nią bezpośrednio w oddziale banku wydawany jest klientowi podczas podpisywania umowy. Przy wnioskowaniu o kartę kredytową przez Internet PIN przesyłany jest pocztą. Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na powyższe zapytanie bo za mało w nim szczegółów. Abstrahując jednak od powodów dla których klient dzisiaj nie ma PIN-u może nadać go sobie w BZWBK24 – nie trzeba znać starego numeru PIN aby nadać sobie nowy. W opcji „Karty” można skorzystać z „Nadaj PIN”.

  13. Pela

    Witam, czy podgląd karty kredytowej jest płatny? Kartę kredytową mam od kilku lat, teraz chciałabym mieć możliwość podglądu, jakich transakcji dokonałam i czy nie przeholowałam ;-) z wydatkami. Czy, aby dokonać aktywacji podglądu mojej karty muszę udać się do placówki banku?

  14. DVilla

    Musisz złożyć wniosek o dostęp do BZ WBK24. Dostęp do tej usługi jest całkowicie darmowy i naprawdę polecam ! Jeśli oprócz karty kredytowej masz jakiś inny rachunek w tym banku to z czasem na pewno zaczniesz w pełni korzystać z wszystkich dogodności oferowanych przez BZ WBK24. Doładowania telefonów, opłacanie wszelkich rachunków, spłata karty kredytowej kontrola nad kredytem i wiele innych. Dzięki takiemu dostępowi z czasem zapomnisz jak wygląda droga do oddziału :D
    Wniosek niestety musisz złożyć w oddziale (mam nadzieję że nie mieszkasz w Mikołajkach :)), ale mam też nadzieje że kiedyś będzie można złożyć wniosek on-line https://bankpomyslow.bzwbk.pl/i/1691

  15. dominik

    hej mam problem pomoże ktoś

  16. dominik

    please

  17. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @dominik

    O jaki problem chodzi?

  18. Pela

    Dziękuję za odpowiedź :-)
    Dostęp do usług drogą elektroniczną mam (też od kilku lat), ale krócej niż kartę kredytową. Mogę podglądać, ale kartę bankomatową, a brakuje mi właśnie karty kredytowej. Szkoda, że nie mogę tego zrobić sama, ale może to dobrze? W końcu nie mieszkam w Mikołajkach :-)

  19. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    Proszę udać się do oddziału naszego banku. Karta powinna być widoczna w usługach bankowości elektronicznej.

  20. wiwi

    dlaczego nie otrzymuje sms kodu aktywujacego karte?

  21. ailiem

    Witam,
    a ja mam następujące pytanie: czy po zmianie pin’u korzystając z usługi dostępnej w sieci muszę aktywować ponownie kartę w bankomacie?

  22. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @ailiem

    Nie trzeba jej ponownie aktywować. Dotyczy to zarówno kart kredytowych jak i kart do konta.

    Po dokonaniu zmiany numeru PIN w usługach BZWBK24 niezbędna jest jednak synchronizacja numeru PIN na karcie. Synchronizacja nastąpi podczas pierwszej transakcji z użyciem nowego numeru PIN. W przypadku pierwszej transakcji po zmianie numeru PIN w BZWBK24 dokonywanej w punkcie handlowo-usługowym może istnieć konieczność maksymalnie 4-krotnego wprowadzenia nowego numeru PIN. Dlatego sugeruje się dokonanie pierwszej transakcji z użyciem nowego numeru PIN w dowolnym bankomacie

  23. onaa

    Witam.Założyłam konto osobiste przez internet.Otrzymałam kartę bez pinu.Dziś udałam się do oddziału w celu podpisania umowy,jednak pinu do karty nadal nie mam,tylko do banku elektronicznego.W jakim czasie od momentu podpisania umowy mogę spodziewać się otrzymania nr PIN pocztą?

  24. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @ onaa

    Numer PIN do swojej karty może Pani nadać sobie samodzielnie w BZWBK24 w zakładce ‚Karty’, następnie wybrać ‚Więcej’ i ‚Nadaj PIN’.

  25. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    W przypadku wniosków internetowych jeśli klient wnioskuje jednocześnie o usługi bankowości elektronicznej PIN papierowy nie jest wydawany. W usługach bankowości elektronicznej istnieje możliwosć samodzielnego nadania numeru PIN (Zakładka „Karty”).

  26. Kinga

    Witam , konto osobiste załozyłam przez internet. Kartę otrzymałam jakoś tydzień temu , a wczoraj byłam podpisać umowę. Jak aktywować kartę? Ponieważ jak wchodze w zakładkE ” Karty” , jest tylko Nowa.Aktywuj kartę! lecz nigdzie nie mogę jej aktywować.

  27. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @ Kinga

    Aktywacja następuje normalnie po kliknięciu na ‚Aktywuj kartę’. Być może coś w przypadku Pani karty nie zostało zakończone w systemie i stąd problem. Skontaktujemy się z Panią mailowo w celu wyjaśnienia sprawy.

  28. Aneczka

    Witam złożyłam wniosek o kartę kredytową i dostałam ją. Mój problem polega na tym że nie mam nic w zakładce karty kredyt. na moim koncie. Żadnego wniosku a składam go w placówce. Nie mam również zadej karty która mogę aktywowac tylko zołz wioski o kartę. Jaki wiosek przeciez już mam ? karta to Pajacyk silver:( Pomocy

  29. monika :)

    Witam,

    Mam problem pracuje w holandii i zapomnialam aktywowac karte i do tego jeszcze zablokowalam ja poniewaz nie pamietalam pinu i teraz mam nowy pin. jak moge ja odblokowac pod jaki numer sie dzwoni na infolinie i czy moge to zrobic przez internet??

  30. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @monika

    Kartę będzie mogła Pani odblokować dzwoniąc na infolinię +48 61 856 53 26*.

    *opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora

  31. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @Aneczka

    Trudno jest nam jednoznacznie stwierdzić dlaczego karty nie widać w BZWBK24. Powinna się Pani udać do oddziału gdzie otrzyma fachową pomoc.

  32. Jagoda

    witam,ja mam następujący problem. założyłam konto przez internet, podpisałam umowę, dostałam kartę a potem poszłam do oddziału i dostałam PIN. Niby wszystko świetnie ale ten PIN nie działał( w sklepie otrzymałam komunikat „niepoprawny PIN”). poszłam więc do banku i dostałam drugi PIN, który również nie pasuje! w rezultacie zablokowano mi kartę. O co chodzi? Czy ja robię coś źle?
    P.S. Wiem, że nowy PIN jest aktywny w południe, następnego dnia i do tego czasu czekałam.

  33. DVilla

    @Jagoda
    Być może nie aktywowałaś karty przed pierwszymi zakupami co jest koniecznością. Kartę możesz aktywować w bankomacie lub poprzez BZ WBK24i w zakładce „Karty”. Jeśli natomiast to zrobiłaś to po prostu zadzwoń na infolinie banku i odblokuj kartę, a następnie sama sobie ustanów nowy pin poprzez BZ WBK24i(bankowość internetowa). Po ustanowieniu nowego pinu przy pierwszych zakupach może się zdarzyć że będziesz musiała go wpisać 3 razy ale się nie zrażaj i nie kombinuj tylko konsekwentnie wpisuj przez siebie ustanowiony pin. Dlaczego tak jest to już inna historia :) pozdrawiam

  34. Agni

    Witam,
    Złożyłam wniosek przez internet, w oddziale podpisałam umowę, wtedy też, w czasie przygotowywania dokumentów, pobrano opłatę(6 zł)za zmianę nr PIN w oddziale banku. Czy to taka procedura?

  35. DVilla

    @Agni,
    Mówisz że złożyłaś wniosek, a więc zakładałaś konto jak się domyślam, a więc nie zmieniano Ci pinu tylko nadawano, a za nadanie nie pobiera się opłaty. Tak mi się wydaje. Być może błąd pracownika, ale się nie znam dokładnie na tych procedurach bo przecież tylko raz konto zakładałem i to dość dawno (wniosek również przez internet, a umowę podpisałem w domu poprzez listonosza i nic nie płaciełem), ale jednego jestem pewien że gdyby była pobierana jakaś opłata przy zakładaniu konta to bank był by niekonkurencyjny, po prostu nigdzie takiego czegoś nie ma ;) Najlepiej zadzwonić na infolinie bo na blogu czasem długo czeka się na odpowiedź chociaż ta sprawa nie jest nagląca ;)
    Pozdrawiam,
    Adrian

  36. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @ Agni

    Wygląda na to że pracownik popełnił błąd gdyż opłata 6 zł jest pobierana za wygenerowanie nowego numeru PIN do karty na wniosek klienta, a nie przy wydawaniu nowej karty. Skontaktujemy się mailowo w celu wyjaśnienia sprawy.

  37. Administrator (Bank Zachodni WBK)

    @ DVilla – my Cię chyba na stałe zatrudnimy :)

    @ Jagoda – prawdopodobnie jest tak jak napisał DVilla, problem wynika z braku aktywacji karty.

  38. DVilla

    @Administrator
    Pewnie to żart, a nie propozycja, ale dziękuje za miłe słowa ;)
    Pozdrawiam

  39. Administrator (Bank Zachodni WBK)

    @ DVilla

    To my dziękujemy za pomoc przy udzielaniu wyjaśnień naszym klientom. Tak też proszę odczytywać przesłanie naszej powyższej wypowiedzi (komentarz nr 37)”.

  40. reguuu

    Witam,
    Dziś otrzymałam kartę kredytową Visa Silver Pajacyk. Kartę aktywowałam od razu w bankomacie jednak wchodząc na konto BZWBK24 w zakładce karty kredytowe nic na jej temat nie ma. Czy to normalne, że są jakieś opóźnienia w pojawianiu się kart w bankowości elektronicznej? Czy coś poszło nie tak skoro jej tam nie ma?

  41. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    @reguuu
    Aby karta była widoczna w usługach niezbędna jest aktualizacja załącznika do usług bankowości elektronicznej. Zapraszamy do oddziału!

  42. lukas

    Mam pytanie. Na początku roku wpisałem 3 razy zły pin i karta została zablokowana. Przez jakieś pół roku zapomniałem o sprawie i korzystałem z karty dziewczyny. tydzień temu znalazłem ową kartę i czy teraz jest możliwość odblokowania tej karty oraz nadanie nowego pinu czy muszę wnioskować o nową kartę z pinem(o ile wiem to kosztuje koło 20 zł)?

  43. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    Odblokowanie karty możliwe jest w usługach BZWBK24 jak również nadanie nowego numeru PIN. A z karty dziewczyny radzę nie korzystać – nie ze względu na obiekcje dotyczące dostępu do jej konta, ale ze względów bezpieczeństwa:) Użytkownikiem karty może być tylko osoba wskazana na jej awersie, a ewentualne odstępstwa od tej reguły (zwłaszcza połączone z ujawnieniem numeru PIN) mogą być uznane za niedochowanie zasad bezpieczenego posługiwania się kartą (i jest złamaniem regulaminu) co w przypadku transakcji przestępczej może rodzić problemy.

  44. s.

    Witam,
    Do tej pory nie otrzymałam wznowionej karty płatniczej. Czy mogę korzystać ze starej karty dopóki nowa nie dojdzie? Dziękuję za odpowiedź.

  45. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    Kartą można posługiwać się do końca miesiąca wskazanego na awersie karty w miejscu „valid thru”. Po upływie tego miesiąca karta po prostu nie zadziała. Wznowiony plastik powinien być dostarczony ok. dwóch-trzech tygodni przed końcem miesiąca. Jeśli to jeszcze nie nastąpiło, a termin o jakim pisze już minął – proszę o kontakt z Centrum Komunikacji lub z najbliższym oddziałem BZ WBK.

  46. isia

    Witam. Mam pytanie. Moja karta kredytowa traci ważność z końcem stycznia i niestety nie została przedłużona. Muszę spłacić 5 tys do końca lutego. Nie mam pojęcia co robić, nie dam rady wpłacić takiej kwoty jednorazowo. Czy są jakieś inne, korzystniejsze rozwiązania ?

  47. Marta

    PROSZĘ MI POWIEDZIEĆ JAK MOGĘ AKTYWOWAĆ KARTĘ BANKOMATOWĄ PRZEZ INTERNET? PROSZĘ O SZYBKĄ ODP

  48. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    W usługach BZWBK24 Internet w zakładce „Karty” – jeśli karta jest nieaktywna to przy danej karcie pojawia się opcja „Aktywuj kartę”.

  49. isia

    Ponawiam powyższe pytanie. Proszę o odpowiedź.

  50. Zespół Banku Zachodniego WBK (Bank Zachodni WBK)

    @isia
    Prosimy o kontakt z naszym Centrum Zarządzania Przeterminowaniami: tel. (61) 849 76 10 od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 18.00.

  51. dagmara

    Witam! Jak aktywować kartę przez internet?? Ponieważ jak wchodze w zakładke ” Karty” , jest tylko Nowa.Aktywuj kartę! lecz nigdzie nie mogę jej aktywować.

  52. DVilla

    @ Dagmara
    Patrząc troszkę bardziej w prawo od napisu „Nowa. Aktywuj kartę !” masz na zielono napisane „Aktywuj”. Trzeba to kliknąć i postępować dalej według wskazówek.

  53. dagmara

    nie mam własnie tego zeilonego napisu AKTYWUJ, jedynie SZCZEGÓŁY

  54. DVilla

    Dziwne.
    Spróbuj użyć innej przeglądarki bo może do obecnej masz zainstalowany jakiś program blokujący reklamy i dlatego nie widać tej opcji. Nie mam pojęcia. Jak to nie pomoże to najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią.

    Jest jeszcze inne rozwiązanie – aktywacja karty w bankomacie BZ WBK.

  55. Martyna Szczepaniak (Bank Zachodni WBK)

    @Dagmara
    Proszę o sprawdzenie czy ma Pani podpisaną umowę i kontakt z infolinią w celu weryfikacji statusu tej umowy.

  56. Agnieszka

    Witam, dzis dostałam karte do bankomatu, droga pocztowa. W „instrukcji” zostalo napisane ze musze nadac sobie PIN korzystajac z uslug bankowosci elektornicznej. Jednak wchodzac w zakladke KARTY nie mam takiej opcji. Obok napisu karty kredytowe jest wez karte, a karty do konta-sprawdz oferte… Z gory dziekuje za pomoc.

  57. Roch

    Witam. Tydzień już minął od podpisania przeze mnie umowy na karte kredytową, a karty wciąż nie ma. Nie ukrywam, ze przydałby się już gotówka. Na swoim profilu w BZWBK24 od 5 dni widzę tę karte, nawet nr konta oraz mogę niby aktywować tę karte. Czy istnieje taka możliwość, że po aktywowaniu karty kredytowej w internecie, a fizycznym jeszcze jej nieposiadaniu, będe mógł np. przelać środki z karty kredytowej na karte do konta osobistego? Proszę o odp. również na e-mail.

  58. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Roch
    Kartę można aktywować dopiero po jej otrzymaniu. Z tego co Pan pisze wynika, że powinna lada chwila dotrzeć. Prosimy o kontakt z infolinią, na numer 1 9999, jeśli chce się Pan dowiedzieć dokładnie kiedy powinien ją Pan otrzymać.

  59. kaga

    Witam,
    29 czerwca podpisałam umowę w bzwbk, kartę otrzymałam po około tygodnia, niestety pinu do karty nie otrzymałam do dziś!!!
    wniosek o kartę składałam przez internet i pani w banku nie bardzo wiedziała czy ma mi wydać pin i kartę u nich. w końcu zostałam z umową i nadanym nr konta i nik i tyle. CZY PIN DOJDZIE POCZTĄ? (MIMO ŻE MINĄŁ JUŻ MIESIĄC I 3 DNI? ) czy może pani w banku powinna mi wydac kopertę z pinem?????
    Błagam pomóżcie mi, to moje pierwsze konto i pierwsza karta, a ja sama nie wiem co mam robić… dzwoniłam już z milion razy na infolinię 19999 ale jak zwykle nikt nie odbiera…

  60. dorota

    kaga
    jak numeru 19999 może nikt nie odbierać jak to automat? konsultant zgłasza się, po wybraniu odpowiedniej opcji…

  61. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @kaga
    Prosimy o kontakt z naszym oddziałem lub z infolinią 1 9999.

  62. Emil Pitaś

    Podpisałem umowę w oddziale banku… dostałem kartę… przyszedł PIN do karty… ale NIE MAM KARTY W USŁUDZE BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ. Proszę o wyjaśnienie

  63. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Emil Pitaś
    Nie mamy wystarczających informacji, żeby pomóc – bardzo prosimy o kontakt z infolinią 19999.

  64. Emil Pitaś

    byłem w oddziale i podpisałem nową umowę odnośnie Bankowości Elektronicznej i już wszystko pięknie śmiga. Teraz druga sprawa. W umowie mam, że automatycznie bank będzie pobierał opłatę za zadłużoną kartę i za kredyt, który brałem dosyć niedawno. Czy bank będzie pobierał opłatę automatycznie z karty kredytowej jeśli nie mam środków na koncie osobistym? Natomiast trzecia sprawa. Oferowano mi ofertę karty Kredytowej i Pan, który wówczas do mnie dzwonił obiecał, że jeśli tego samego dnia podpiszę umowę to dostanę PENDRIVE 4GB. Tak zrobiłem Pendrive’a nie ma Co z tym zrobić? Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

  65. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Emil Pitaś
    W obu przypadkach – jeśli zaległość dotyczy bardzo krótkiego czasu – kiedy nie ma środków na koncie spłata zostanie dokonana w momencie, kiedy się pojawią. Zostanie Pan przy tym obciążony kosztami związanymi z nieterminową spłatą, zgodnie z zapisami w zawartych umowach.
    Mam informację, że pendrive został do Pana wysłany więc powinien go Pan wkrótce dostać.

  66. Anna Williams

    Witam. Moja karte zatrzymal bankomat. Mieszkam w Wielkiej Brytanii i akurat przebywalismy w Polsce jedynie w weekend wiec po skontaktowaniu sie z infolinia, dowiedzialam sie ze jedyna mozliwosc otrzymania nowej karty jest przez zlozenie wniosku w oddziale. Jednakze ja takiej mozliwosci nie mam, przez co najmniej kilka przyszlych miesiecy. Czy jest mozliwe internetowe zlozenie wniosku o wydanie nowej karty? dziekuje z gory za pomoc

  67. aga

    Witam, założyłam sobie konto w wbk oraz karte kredytową. Po zalogowaniu sie na stronę aktywowałam swoją kartę i to samo chciałam zrobić z kartą kredytową jednak nie wiem gdzie. Po kliknięciu w zakładkę ‚KARTY’ i dalej ‚KARTY KREDYTOWE’ nie ma nic, poza komunikatem ‚weź kartę kredytową’.
    W którym innym miejscu moge ją aktywować ? Chciałabym również zmienić do niej pin.
    Pozdrawiam serdecznie

  68. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @aga
    Należy w zakładce „KARTY” kliknąć „WIĘCEJ” i tam aktywować kartę i zmienić PIN.

  69. Aga

    niestety przy opcji KARTY KREDYTOWE nie ma ”Więcej” jest tylko link ‚Zamów kartę’.
    Normalną kartę aktywowałam bez problemów.

  70. Radosław

    Witam! Mam problem odnośnie tego że zapłaciłem kartą Visa wydajesz i zarabiasz przez internet na stronce przez którą gram w loterie na swiecie. Moje saldo jest nadal takie samo, a dostepne środki zmniejszyły sie. Tylko że pojawiło mi się właśnie to w zestawieniu blokad na karcie. Są to blokady wynikające z autoryzacji transakcji dokonanych kartą. Niektóre z nich mogą być już rozliczone na rachunku karty. I chciałem spytac czy wszystko jest w porządku, czy te przelewy doszły wcześniej?? I proszę o dokładne wytłumacdzenie mi o co chodzi z tymi blokadami, czy to na jakiś czas i przejdzie. Dziękuje z gory za odpowiedź. Pozdrawiam.

  71. Anonim

    Dzień dobry.Użyłam po raz pierwszy mojej nowej karty podczas płatności w sklepie i wpisałam ten numer PIN który sama sobie ustawiłam. I wpisałam go trzy razy i za każdym razem był błędny. Ale jak teraz sprawdzam moje konto, to nie pisze, żeby karta była zablokowana… Co robic? jakiego PIN-u w końcu używać?

  72. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Po zmianie lub nadaniu nowego PIN-u w BZWBK24 może się zdarzyć tak, że przy pierwszej transakcji pojawi się konieczność kilkukrotnego – maksymalnie czterokrotnego – wprowadzenia nowego PIN-u, mimo komunikatów o tym, że jest błędny. „Najpóźniej” za czwartym razem transakcja zostanie zaakceptowana, a kolejne będą już przebiegać normalnie.

  73. Monika

    Witam,
    moja karta została aktywowana ale jak mam nadać sobie kod pin , skoro przy zalogowaniu wymagany jest zarówno NIK jak i PIN ?
    Proszę o pomoc.

  74. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Moniko, NIK i PIN, o których Pani pisze to dane dostępowe do BZWBK24. Po zalogowaniu do BZWBK24 będzie Pani mogła nadać PIN do karty.

  75. Patrycja

    Witam,
    niedawno założyłam konto,karta dziś doszła pocztą. Chciałabym ją aktywowac w bankomacie WBK (kod PIN otrzymałam przy podpisaniu umowy),ale zastanawiam się,czy później przy logowaniu w internecie podawac tem sam pin,którym aktywowałam kartę,czy drugi,podany w kopercie „usługi bankowości elektronicznej”. Czy któryś z tych kodów jest kodem stałym do karty,czy służą tylko do aktywacji? (Tzn. kod PIN do karty nadaje się dopiero po zalogowaniu do BZWBK24?) Proszę o pomoc…

  76. monisia

    Witam założyłam konto avocado
    kilka dni temu otrzymałam sms-em pin a dzisiaj pocztą dotarła do mnie karta bankomatowa Mam pytanie jak aktywować konto w internecie oraz jak aktywować kartę bankomatową czy numer PIN będzie taki sam do karty bankomatowej i do konta internetowego, Czy są to dwa różne numery??
    Bardzo proszę o w miarę moźliwości o szybką odpowiedź
    Pozdrawiam

  77. Adrianna

    Witam, mam problem z kartą bankomatową. Nie mogę jej aktywować, ponieważ przy niej wyświetla mi się jedynie opcja: szczegóły. Co mam zrobić w takiej sytuacji??

  78. Agnieszka Dąbrowska-Uss (Bank Zachodni WBK)

    @monisia: kod, który dostała Pani SMS-em to startowy PIN do usług bankowości elektronicznej. Natomiast numer PIN do karty można ustawić samemu po zalogowaniu do bankowości elektronicznej i wejściu do zakładki Karty.

  79. ADAM

    Witam założyłem nie dawno konto w banku i przyszła po tygodniu karta tylko , że nie mam do niej żadnego numeru PIN a w zakładach w moim profilu na internecie nie ma nic aktywacja czy nadanie numeru PIN czy numer PIN przyjdzie do mnie listem czy jak ?? pozdrawiam

  80. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @ADAM: PIN może Pan nadać samodzielnie w BZWBK24 – musi Pan wejść do zakładki Karty, kliknąć Więcej i następnie Nadaj PIN.

  81. ADAM

    niestety nie mam takiej opcji jak więcej a jest tylko
    Karty do konta
    Sprawdź ofertę kart do konta i

    Karty kredytowe
    Weź kartę kredytową

    i jak to rozwinę to są szczegóły aby wziąć nową kartę czy wyrobić a nic nie ma o nadaniu kodu PIN niestety .

  82. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Panie Adamie, w takim razie proszę o kontakt z infolinią 1 9999.

  83. Karol

    Można prosić o adres strony gdzie mogę aktywowac kartę Avocado?
    Szukam i szukam i znalazłem to: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login?skin=avocado
    Niestety prosi o NIK(numer identyfikacji klienta), którego nie posiadam, bądź nie wiem skąd go wziąć.
    Pin doszedł smsem. Karta doszła pocztą, jednakże numeru NIK znaleźć nie mogę.
    Proszę o pomoc.

  84. Agnieszka Dąbrowska-Uss (Bank Zachodni WBK)

    Panie Karolu, tak na tej stronie aktywuje Pan kartę, NIK znajdzie Pan w swojej umowie.

  85. Justyna

    Witam Jeśli aktywowałam kartę bankomatową przez internet , to czy muszę ją aktywować w bankomacie , bo słyszałam , że trzeba zrobić aktywację do końca każdego miesiąca. nie wiem co robić?

  86. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    Pani Justyno, aktywacja karty jest jednorazowa.

  87. wysocka andżelika

    witam mam problem zablokowałam karte i nie wiem jak ją odblokować. czy da się zrobić to przez internet?

  88. michaleek

    mam pytankoile kosztuje nowa karta bo moja jest peknieta naczarnym pasku

  89. Goldi

    Szanowni Państwo to lekka przesada. Zagubiona została karta bankowa za granicą. W związku z tym poprosiłam o jej zablokowanie (wydaje mi się, że to rzecz normalna). Po pewnym czasie dokumenty wraz z kartą zostały odnalezione. Zadzwoniłam chcąc odblokować kartę. Przebywam za granicą i będę tu 6 miesięcy nie mam środków do życia ani nawet na powrót, aby JAK TO OKREŚLIŁA WIELCE WIELMOŻNA KONSULTANTKA KTÓRA DARŁA NA MNIE JAPĘ JAK NIE POWIEM KTO mam ją odebrać pod Polskim adresem tłumaczyłam jej, że nie mam możliwości odbioru jej w Polsce. GDYŻ nie mam za co wrócić do kraju bo nie mogę pobrać środków z konta. Pytałam się czy moge wysłać fax-em jakieś upoważnienie na członka rodziny aby ten odebrał w/w kartę. Ta Niezwykle nieprzyjemna Pani stwierdziła, że niby co ona ma mi zrobić „pomóc?”. No Szanowni Państwo to lekka kpin jak mam wrócić do kraju za 5 euro nikt mi nie sprzeda biletu wartego koło 200 Euro. Pobrać ich nie mogę bo MAM ZABLOKOWANĄ KARTĘ. Ale nową mam w POLSCE gdzie nie wkrótce bo nie mam za co SUUUUPER. Długi czas miałam pozytywne zdanie o Państwa banku, niestety diametralnie zmieniło się po owym incydencie.
    Proszę o poinstruowanie swoich konsultantek, że darcie się na klientów nie jest wskazane. Obawiam się również, że będe zmuszona zrezygnować z Państwa usług, gdyż i tak nie mam jak z nich korzystać w skrajnych sytuacjach.

    Pozdrawiam

  90. Paulina

    Witamm, dzisiaj byłam w oddziale i podpisałam umowę. Pani w banku powiedziala, ze zanim karta do mnie dotrze będę mogła już korzystać z limitu na koncie robiąc przelew przez internet.
    Wchodząc w wbk24 nie widzę jej w zakładce ‚karty kredytowę’, wiec tym samym nie mam dostępu do srodkow na koncie. Czy powinnam ją najpierw jakos aktywować czy o co chodzi ??

  91. Asia

    dzis wlasnie bylam w wbk zeby zalozyc karte dostalam juz pin czy moge zniej korzystac juz w internecie choc nie mam karty?

  92. Asia

    to wazne prosze o odp.

  93. asia92

    witam. niedawno założyłam konto, dostałam karte i wszystkie dokumenty ale nie mogłam zalogować się na konto internetowe w żaden sposób przez co wszystko zostało zablkowane. co teraz mam zrobic? skąd wiedzieć jaki mam PIN a jakie hasło wpisac przy logowaniu sie w internecie?

  94. iza

    Czy pin można dostać poczta bo dostałam kartę a pinu nie ? A już minoł tydzen i dzoniłam19999 i nic niewiem tyko konto mi zjadło

  95. Anonim

    Uwaga! Zestawienie pokazuje blokady wynikające z autoryzacji transakcji dokonanych kartą. Niektóre z nich mogą być już rozliczone na rachunku kart.
    to w końcu zapłaciłam czy nie?????
    pisze że 30 dni nic nie robiłam z kartą, jak nie jak tak?

  96. Anonim

    Witam, dziś aktywowałem kartę i zmieniłem sobie numer pin, oczywiście wszystko przez Internet. Poszedłem do sklepu, wprowadziłem nowy pin, a tam było napisane, że jest błędny, o co chodzi??

  97. Anonim

    Dziś aktywowałem kartę i zmieniłem pin,oczywiście przez Internet. Poszedłem do sklepu, wprowadziłem nowy pin, a wyskoczyło mi, że jest niepoprawny. O co chodzi?
    Proszę o odpowiedź.

  98. Katarzyna Sadowska (Bank Zachodni WBK)

    @Anonim: przy zmianie PIN-u w usługach BZWBK24 może się zdarzyć, że przy płatności będzie wymagane 4-krotne podanie nowego PIN-u. Trzy razy będzie on odrzucany, a za czwartym razem transakcja zostanie przyjęta.

  99. fred

    Tragedia z tym PIN-em. Ostatnio idę sobie do marketu i chcę płacić kartą. Wprowadzam PIN raz, drugi, trzeci i za każdym razem pisze, że błędny. Ludzie w kolejce czekają, denerwują się, że to tak długo trwa, a ja wkurzony wyciągam kartę innego banku i płacę bez przeszkód. W ŻADNYM INNYM BANKU nie spotkałem się z taką sytuacją by trzeba było 4x wprowadzać PIN. Panie (lub panowie) przy kasie tylko oczy wytrzeszczają i kto wie co myślą sobie o nas… pewnie myślą, że mamy kradzione karty i dlatego PIN-u nie znamy. Polecam zmianę polityki aktywacji kart.

  100. Old

    Witam. Kontynuując temat PIN’u.
    Jak pogodzić czterokrotne wprowadzenie PIN’u z info na stronach BZ WBK, cytat: ” Każda karta, jako zabezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem, po trzecim z kolei błędnym wprowadzeniu numeru PIN zostanie przez bank zablokowana…”
    Na terminalu po dwukrotnym wprowadzeniu PIN’u pojawia się informacja o ostatniej próbie…..
    I jak tu zrealizować czterokrotne próbę ?
    Ja nieświadomy w/w kłopotów zrobiłem dwie próby i zrezygnowałem, potem jeszcze raz kartę do czytnika i jedna próba i rezygnacja, potem w bankomacie próba z sukcesem i w następnym sklepie już bez kłopotów.
    Ale tak nie powinno być. A poza tym pracownik wydający karty w oddziale (problem też dotyczy kart pre-paid) powinien poinformować o w/w procedurze.
    pozdrowienia.

  101. Old

    Kontynuując powyższy temat PIN’u.
    Manewry z czterokrotnym wprowadzaniem PIN’u + bankomat etc. można od biedy wykonać w PL. W razie blokady mam dwie ulice dalej oddział BZWBK.
    (Pomijam nieprzyjemne komentarze kasjerki w hiper)
    Ale jak to zrobić w wypadku karty w $,€,L ?
    po aktywacji karty w Internecie, doładowaniu walutą i sprawdzeniu salda i PIN’u w bankomacie, za granicą pojawia się problem z PIN’em. Kasjerka w UK patrzy podejrzliwie na „incorekt PIN” i BZWBK tym samym utrwala negatywne opinie o nas. Informatycy winni wypracować procedurę aktywizacji taki kart, tak aby nie było kłopotów z pierwszym użyciem PIN’u (ale bez radzenia splunięcia przez lewe ramię+2x „a kysz”..:).
    W PL mogłem sobie pozwolić, po „braku autoryzacji” innej karty dabetowej i sprawdzeniu w bankomacie + tel. na kartolinię, gdzie konsultant wykluczył awarie po stronie banku a stwierdził bark próby autoryzacji ze sklepu (awaria łączności) na złożenie zdecydowanej reklamacji kierownikowi, że ma niesprawne urządzenia i winien o tym wiedzieć i wywiesić info „ dziś kart nie obsługujemy…” a nie narażać mnie na negatywne komentarze kasjerki i kolejki.
    W UK czy też na wycieczce do Paryża (właśnie żona mnie namawia na takową) nie znając zbyt dobrze języka i zwyczajów, mogę tylko zapłacić gotówką i uszy po sobie…..bo jak zacznę coś tłumaczyć, to może skończyć się wezwaniem policji.
    Obecny zestaw kart (w zł i funtach) mam ważny na 2 lata (udało się przebrnąć przez te manewry z PIN’em ) i jeżeli informatycy nic nie poprawią, to trzeba za dwa lata rozejrzeć się za innym rozwiązaniem.

  102. GP

    Witam,
    Czy wysyłka przelewu o godzinie 17:00 z innego banku na KK BZWBK S.A. i dotarcie tego przelewu we wtorki o godzinie 20:00 nie jest dyskomfortem czasowym? Już pomijam fakt, że przelew z konta WBK o 12 w poniedziałek na KK BZWBK S.A. dociera we wtorek o 20:00… Szkoda, że to tak długo trwa, bo tanie są opłaty przelewów z KK.

  103. sonia

    ile czasu trzeba czekac na karte kredytowa gdyz umowa byla podpisana 25/10/2012 i w uslugach bankowosc elektr . nie ma wczepionej zakladki o nowej karcie karcie kredyt.???????

  104. Adrian Malinowski (Bank Zachodni WBK)

    @sonia: karta kredytowa powinna dotrzeć na wskazany adres w ciągu tygodnia od podpisania umowy, natomiast w usługach elektronicznych powinna być widoczna kolejnego dnia roboczego po podpisaniu umowy, jeżeli oczywiście odpowiednia dyspozycja została złożona. Proszę w tym przypadku o wizytę w najbliższej placówce Banku Zachodniego WBK. Tam doradca pomoże i sprawdzi co jest przyczyną, że karta kredytowa nie jest widoczna w usługach bankowości elektronicznej BZWBK24.

  105. czelka

    Mam pytanie jeśli np. w otrzymanym zestawieniu mam termin spłaty zadłużenia do 5.12, a spłacam już pod koniec listopada, i w usługach bankowości elektronicznej mam wyregulowane wszystko i dostępny cały limit na karcie, to czy mogę już 5.12 skorzystać z karty, czy muszę czekać do 6.12, żeby system nie potraktował tego jako braku spłaty w terminie?

  106. Mmmagda

    Witam

    Upoważniła. Moja mamę do swojego konta oraz zamówiłam jej kartę nowa do mojego konta . W pasku KARTY mam widoczna kartę mojej mamy lecz nie jest aktywna . Nie mam żadnego paska aby wejść w aktywację karty. Tylko napis aktywuj kartę . Proszę pomóżcie . Jak mam przez internet aktywować ta kartę .

  107. Adrian Malinowski (Bank Zachodni WBK)

    Pani Magdo, Pani Mama powinna otrzymać PIN w osobnej przesyłce. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z infolinią na 1 9999.

  108. Jarek

    A co jeśli nie aktywuję karty w ogole? poniosę za nią oplatę?

  109. Adrian Malinowski (Bank Zachodni WBK)

    Panie Jarku, od momentu podpisania umowy klient ma 3 miesiące na dokonanie 3 transakcji kartą kredytową, by być zwolnionym z opłaty za pierwszy rok korzystania z karty. Jeśli klient nie spełni tego warunku, zostanie naliczona opłata za kartę o wartości 2,5% od przyznanego limitu, maksymalnie 58 złotych.

  110. ja

    Ja wysłałem swoją reklamację ,na drugi dzień żadnej informacji czy dostali czy nie,wysłałem drugi raz ,raczyli dopiero się odezwać na moją prośbę iż otrzymali,teraz mija 14 dni od wysłania,zero odzewu.Tyle się reklamują jaki to mają zespół,niestety od reklamy do realiów długa droga…jutro składam pismo do Głównego Dyrektora ze skargą na ignorancję i opieszałość pracowników,prośbę o podciągnięcie do odpowiedzialności osoby,które się tą sprawą zajmują ,to powinno pomóc.Eurobank,Bank PKO ,Millenium bank- zawsze na czas,rzeczowo i po problemie.Postępując tak jak ze mną nawet najlepsza reklama nie pomoże ,bo najlepszą reklamą są zadowoleni klienci.pozdrawiam

  111. Ola

    Witam, o co chodzi z tą aktywacją karty i wprowadzeniem smskodu? Czy jest to koniecznie? Skąd mam wziąć ten smskod? Założyłam sobie konto, żeby wpływały mi na nie pieniądze ze stypendium. Czy jeśli nie aktywuję tej karty to pieniądze na nią nie wpłyną?

Dodaj odpowiedź