Obsługa karty kredytowej w nowym BZWBK24

Możliwość obsługi karty kredytowej to kolejna wdrożona funkcjonalność nowego serwisu transakcyjnego BZWBK24 ułatwiająca codzienne zarządzanie produktami bankowymi.

Wszystkie nowe opcje dostępne są w zakładce „Karty” prezentującej wszystkie posiadane przez klienta produkty kartowe. W jednym miejscu w nowym serwisie zebrane zostały wszystkie niezbędne informacje o kartach, a linki do aktywnych operacji umieszczono z prawej strony ekranu zapewniając tym samym łatwą i intuicyjną nawigację. Dla jeszcze większej wygody linki zmieniają się dynamicznie w zależności od tego, jakie operacje w danej chwili są możliwe na karcie.

Aktywna obsługa karty kredytowej obejmuje następujące opcje:

 

  • Aktywacja karty (zarówno nowej jak i wznawianej)

    Każdy nowy plastik z mikroprocesorem (a już od dawna tylko takie karty wydaje BZ WBK), jaki dostajesz od banku jest zabezpieczony przed nieuprawnionym użyciem i wymaga aktywacji. Standardowo dzieje się to podczas pierwszej transakcji z użyciem numeru PIN. Nowy serwis transakcyjny wprowadza dla karty kredytowej dodatkowy kanał – wystarczy skorzystać z opcji „Aktywacja” i potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem)

     

  • Nadanie nowego numeru PIN

    Na numer PIN, jaki jest przypisywany do karty, nie bardzo masz wpływ. Kilka kart w portfelu generuje już spory problem z zapamiętaniem tych wszystkich kombinacji. Oczywiście dla bezpieczeństwa warto pozostawić dla każdej karty odrębny numer, jednak można ułatwić sobie zapamiętywanie tworząc własny system i dla każdej karty nadając swój własny numer PIN. I tutaj po raz kolejny nowy system transakcyjny wychodzi nam naprzeciw. W każdej chwili nowy numer PIN można sobie nadać korzystając z opcji: „Nadaj PIN” i wybierając dowolną kombinację czterech cyfr. Również w tym przypadku należy potwierdzić operację kodem SMS (lub tokenem).

     

  • Odblokowanie karty zablokowanej w wyniku trzykrotnego błędnego wprowadzenia numeru PIN

    Każda karta, jako zabezpieczenie przed nieuprawnionym użyciem, po trzecim z kolei błędnym wprowadzeniu numeru PIN zostanie przez bank zablokowana. W takiej sytuacji pozostaje nam skontaktować się z bankiem, który po potwierdzeniu tożsamości użytkownika odblokuje kartę. Do tej pory można było to zrobić za pośrednictwem oddziału lub przez infolinię – nowy serwis transakcyjny daje również możliwość odblokowania karty przez serwis internetowy (oczywiście i w tym przypadku operacje trzeba potwierdzić SMS kodem lub odpowiedzią z tokena).

     

  • Włączenie usługi 3D-Secure zapewniającej bezpieczne płatności w Internecie

    Usługa 3D-Secure z pewnością znana jest naszym internautom. Bezpieczne płatności w Internecie przy użyciu karty wymagają rejestracji do usługi. Do tej pory ta rejestracja możliwa była jedynie podczas dokonywania zakupów. Teraz również bez konieczności dokonywania zakupu można zapewnić swojej karcie pełne bezpieczeństwo w sieci aktywując usługę 3D-Secure w serwisie transakcyjnym. Ale o tym więcej napisał już Robert Krotoski w swoim wpisie.

     

  • Podgląd blokad na rachunku karty wynikających z dokonanych kartą transakcji

    Możliwość podglądu blokad na rachunku karty kredytowej to kolejne udogodnienie dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają z karty. Dzięki temu łatwo można sprawdzić, jakie transakcje oczekują jeszcze na rozliczenie na rachunku karty, a tym samym zobaczyć jaka kwota pozostała na karcie do dyspozycji. W opcji ”Blokady” widoczne są operacje autoryzowane kartą w ciągu ostatnich 7 dni.

     

     

  • Przegląd historii transakcji dokonanych kartą

    Możliwość przeglądu historii transakcji dokonanych kartą docenią z pewnością wszyscy ci, którzy mają wydanych więcej niż jedną kartę do rachunku kredytowego. Opcja ta pozwala na przegląd operacji dokonanych w ciągu ostatnich 3 miesięcy przy użyciu danej karty i jednocześnie filtrowanie operacji wg wybranych kryteriów (wszystkie, transakcje gotówkowe lub bezgotówkowe).

Na zakończenie warto dodać, że analogiczny zakres obsługi dostępny jest również dla kart płatniczych wydawanych do kont osobistych. Tym samym niezależnie jaką kartę BZ WBK masz w portfelu możesz je wszystkie zobaczyć i obsłużyć w serwisie transakcyjnym w jednym miejscu.

WYRAŹ SWOJĄ OPINIĘ

  • dzien dobry mam pytanie czy jesli zgubilam karte i juz ja zablokowalam i okazalo sie ze jednak ta karte mam to czy da rade ja spowrotem odblokowac ???

  • Witam, o co chodzi z tą aktywacją karty i wprowadzeniem smskodu? Czy jest to koniecznie? Skąd mam wziąć ten smskod? Założyłam sobie konto, żeby wpływały mi na nie pieniądze ze stypendium. Czy jeśli nie aktywuję tej karty to pieniądze na nią nie wpłyną?

  • Ja wysłałem swoją reklamację ,na drugi dzień żadnej informacji czy dostali czy nie,wysłałem drugi raz ,raczyli dopiero się odezwać na moją prośbę iż otrzymali,teraz mija 14 dni od wysłania,zero odzewu.Tyle się reklamują jaki to mają zespół,niestety od reklamy do realiów długa droga…jutro składam pismo do Głównego Dyrektora ze skargą na ignorancję i opieszałość pracowników,prośbę o podciągnięcie do odpowiedzialności osoby,które się tą sprawą zajmują ,to powinno pomóc.Eurobank,Bank PKO ,Millenium bank- zawsze na czas,rzeczowo i po problemie.Postępując tak jak ze mną nawet najlepsza reklama nie pomoże ,bo najlepszą reklamą są zadowoleni klienci.pozdrawiam

  • Adrian Malinowski - 31.10.2013 o 11:59 Odpowiedz

    Panie Jarku, od momentu podpisania umowy klient ma 3 miesiące na dokonanie 3 transakcji kartą kredytową, by być zwolnionym z opłaty za pierwszy rok korzystania z karty. Jeśli klient nie spełni tego warunku, zostanie naliczona opłata za kartę o wartości 2,5% od przyznanego limitu, maksymalnie 58 złotych.

  • A co jeśli nie aktywuję karty w ogole? poniosę za nią oplatę?

Dodaj komentarz